Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
AdaMM
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8269x
Napsat zprávu
Autorův WEB

parnoidní maniak. kavárenský povaleč. drogový dealer. počítačový blázen. cizinec v cizí zemi. budoucí muž v domácnosti. vyberte si podle svého gusta.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 14.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Radiohead - Hail to the thief
AdaMM (Občasný) - 24.5.2003 > slyšel jsem také hodně chvály... budu shánět :)
U příspěvku:Směr nová etapa
AdaMM (Občasný) - 23.5.2003 > no jelen to řekl víceméně za mě - nějak to nepůsobí přesvědčivě, protože když je člověk skutečně na dně (aspoň moje zkušenosti), tak není schopný uvažovat tímhle způsobem, ještě nějak hodnotit ostatní, spíš mám pocit, že okolí se úplně ztrácí...

cynická fáze u mě nastala až později: všem jsem to vykládal, smál se, plný uštipačných poznámek na celý svět a měl jsem veselý pocit z toho, jak jsem zlý, zejména na sebe... tfuj.

jelen: zní to dobře. přimlouvám se za autohyenismus :))
U příspěvku:čistota místa
AdaMM (Občasný) - 23.5.2003 > dobré, i když ve mně to vyvolává něco jiného.
U příspěvku:cerveny javor,zdola
AdaMM (Občasný) - 23.5.2003 > mám sice moc rád červené javory, ale technicky mi to přijde... nedokonalé?
U příspěvku:Rozkročená
AdaMM (Občasný) - 21.5.2003 > podobně laděná jako ta předchozí - jenom ještě lepší a silnější! úžasná věc!
U příspěvku:...A VYBER SI KAM JÍT?!
AdaMM (Občasný) - 21.5.2003 > s tou rubrikou se mi to taky nezdá ;) ale jinak to má něco do sebe... možná by to bylo ještě lepší s nějakým detailem, který by nevypadal tak uměle... něco na té vodě? ryba, loďka? ale chápu, že chci asi trochu moc :))
U příspěvku:Les v mlze III
AdaMM (Občasný) - 21.5.2003 > myslím, že to má vzestupnou tendenci... ten první jsem nehodnotil, ale přišel mi (jak napsal někdo přede mnou) divně uřízlý, ten druhý taky ještě nebyl úplně ideální - ale tohle už musím moc pochválit! atmosféra 100%!
U příspěvku:Billboard
AdaMM (Občasný) - 20.5.2003 > když to i na mém monitoru vypadá dobře... ;)
U příspěvku:Nuda v Brně
AdaMM (Občasný) - 19.5.2003 > pokud se dobře pamatuji, tak jsem někde četl, že velká většina filmu se natáčela v Hradci Králové. nakonec - proč ne, že ;)
U příspěvku:Zima
AdaMM (Občasný) - 19.5.2003 > super!
U příspěvku:Výlet
AdaMM (Občasný) - 19.5.2003 > na dobrém monitoru to vypadá o moc líp než u mně doma ;) ale nemůžu si pomoct - náhled se mi líbil ještě mnohem víc, takže jsem předem asi příliš těšil...
U příspěvku:mlady list
AdaMM (Občasný) - 19.5.2003 > pěkné ;) jen mě nevím proč napadla jedna reklama :) ale to nebude tvoje chyba ;))
U příspěvku:V plamenech
AdaMM (Občasný) - 19.5.2003 > má to sílu, která se vážně nějak blíží mýtům, nebo té bibli... jak se to dělá? :)
U příspěvku:$$$$$$back%$$to$$work$$$$$$$$
AdaMM (Občasný) - 18.5.2003 > dobrej název, dobrý barvy, dobrej motiv, možná i myšlenka :) jinak hrůza :))
U příspěvku:Morbiditka
AdaMM (Občasný) - 16.5.2003 > Oskeruše> "Kniha básňů převeršovná, již vlastnodušně protrpěl a v řeč svázal Eberhardt Hauptbahnhof, básník český", napsal Václav Jamek, vyšlo v roce 1995 v nakladatelství Český spisovatel...

v regálech knihoven dost možná pod "HA". klasické dílo gerontologické poezie, s jehož poetikou bys možná našla styčné body... např:

Nastražil jsem do prosa
past na losa a lososa

Chytí-li se los,
rozbiju mu nos.

Chytí-li se losos,
natluču mu kokos.

Klidně si to proso prokos,
nechyt se los ani losos.

Chytila se lososice
velká jako Lovosice.

(v knize uvedeno jako "švycárská lidová")
U příspěvku:Morbiditka
AdaMM (Občasný) - 16.5.2003 > jo! eberhard hauptbahnhof by měl radost :)
U příspěvku:Let
AdaMM (Občasný) - 15.5.2003 > melancholické... rozplývavé... náladové...
jako z nějaké trochu smutné knížky ;)
U příspěvku:Okolí Sázavy
AdaMM (Občasný) - 15.5.2003 > :)
U příspěvku:Šnek :)
AdaMM (Občasný) - 12.5.2003 > jak je vidět, když se tu objeví něco skutečně dobrého, publikum to ocení! :)
U příspěvku:...from Russia with love
AdaMM (Občasný) - 11.5.2003 > to je tak nehorázný kýč, že to stojí za povšimnutí... něco... já nevím, tahle "estetika" - to je skoro kultovní záležitost! to se ani nedá nějak hodnotit?
U příspěvku:Nuselský most 21/11/02
AdaMM (Občasný) - 10.5.2003 > such such were the joys ;)
U příspěvku:Grasshopper
AdaMM (Občasný) - 10.5.2003 > fíha. sekora by měl radost :) doufám, že je to aspoň jedovatý ;)
U příspěvku:velikost
AdaMM (Občasný) - 10.5.2003 > *!* - pro tebe takhle :)

potěšení na mé straně...
U příspěvku:lipiko se opičí
AdaMM (Občasný) - 10.5.2003 > tak to nám to trochu ujelo od tématu, ne?
co se té nápodoby týče... tak příště by mohla být lepší. netroufám se soudit, jestli Mr.D dělá něco progresivního, spíš bych řekl že ne. ale aspoň se mi to líbí, nebo zaujme. tohle ne.
U příspěvku:negativy hvězd (2)
AdaMM (Občasný) - 9.5.2003 >
U příspěvku:Pampelišky
AdaMM (Občasný) - 9.5.2003 > could be :)
U příspěvku:Oskeruše
AdaMM (Občasný) - 8.5.2003 > já nakonec té večernici poděkuju! protože tohle se mi líbí, formou i obsahem :) tramínek-pramínek!
U příspěvku:%$#@%$#@$#@$#@$#exit%$%$#andel#$@$#@@$
AdaMM (Občasný) - 7.5.2003 > už si browsím filtry... more super than bad :)
U příspěvku:prusvitne leskle materialy
AdaMM (Občasný) - 6.5.2003 > nic proti, ale mně to přijde jako když pejsek s kočičkou vařili dort... :(
U příspěvku:les
AdaMM (Občasný) - 6.5.2003 > hezké barvy...
U příspěvku:Tao hudby, obrazu, lásky a slov
AdaMM (Občasný) - 6.5.2003 > ok, beru - to je dobrá odpověď :)
  <<< předchozí 
14.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter