Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
AdaMM
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8269x
Napsat zprávu
Autorův WEB

parnoidní maniak. kavárenský povaleč. drogový dealer. počítačový blázen. cizinec v cizí zemi. budoucí muž v domácnosti. vyberte si podle svého gusta.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 13.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:paprsky
AdaMM (Občasný) - 9.7.2003 > jedna z mála fotek mraků, která mi nepřipadá kýčovitá - a nebo jestli, tak v přijatelné míře, stejně jako lepší z barokních katedrál... jen drobnost: proč to není v rubrice "mystika, filozofie"? :)
U příspěvku:za domem
AdaMM (Občasný) - 6.7.2003 >
U příspěvku:třistatřiatřicet ve stínu
AdaMM (Občasný) - 24.6.2003 > parádička!
U příspěvku:Kdo jsme?
AdaMM (Občasný) - 24.6.2003 > romann: nechtělo se mi do toho, ale budiž.
chyby: slované napřišli na současné území před dvěma tisíci let. maximálně před 1500 lety. před 150 lety začalo hnutí za práva lidí? to je jako co? a co takhle americká ústava? (o 50 let dříve?) renesanční ideály? (o 300 let dříve?) někteří antičtí filozofové? (o 2000 let dříve?)
ty miliony let: to byla narážka na to "co nás prý čeká". jsem optimista a tak si myslím, že konce lidstva se nedožiju. ale miliony let?? na tom jsi byl kde? když si sundám pásku z očí, uvidím spoustu ošklivých věcí: věřím, že existuje něco jako univerzální pud sebezáchovy - tahle planeta už lidi dlouho neunese, šance homo sapiens jako druhu vidím jako mizivé. ne že by nebylo KAM se vyvíjet, ale nedostaneme šanci.
správné odpovědi na tvé "otázky" neexistují.
odsuzovat někoho coby barbara jen proto, že si správně uvědomuje, že válka je jen pokračováním klasické konkurence (a mnohokrát měla pozitivní důsledky - ve sféře vědy, obchodu, navazování kontaktů mezi civilizacemi...)? tím netvrdím, že bych souhlasil s válčením: ale musíš ji nejprve přijmout jako přirozenou věc, protože jinak jsi naprosto odtržený od reality a stejně se ti nepovede nic změnit, protože k tomu je potřeba nejprve pochopit.
U příspěvku:Ledová krajina
AdaMM (Občasný) - 23.6.2003 > povedene.. hezke barvy, taky bych si to dal ve vetsim formatu :)
U příspěvku:Byl jednou jeden kral...
AdaMM (Občasný) - 23.6.2003 > spickova mega-vychytavka :) podtrzena jednicka s hvezdickou a ja nevim jak jinak to jeste chvalit :)
napad = 100%, kompozice = 100%, provedeni = 100%, preciznost = 100% :)
U příspěvku:Romantická
AdaMM (Občasný) - 23.6.2003 > nevim, jestli romanticka ;)
U příspěvku:Kdo jsme?
AdaMM (Občasný) - 23.6.2003 > pomineme-li neuvěřitelnou plytkost a věcné chyby, pořád je tu ten stupidní závěr. jaké miliony let? jaké zkušenosti s otázkami? proč tyhle? to jsou otázky-bláboly! první odstavec je perla... to by se mělo někam vytesat. dějiny v kostce podle romanna. ach ouvej. navrhuji návrat do lavic základní školy a tohle dílo smazat.
U příspěvku:Květen 2003 (z deníčku pana P.)
AdaMM (Občasný) - 18.6.2003 > povedené, uvěřitelné, zábavné :)
U příspěvku:Portrét II
AdaMM (Občasný) - 18.6.2003 > super stylizace - vypadáš nebezpečně! :)
U příspěvku:English poem about death!
AdaMM (Občasný) - 13.6.2003 > zkus něco jiného, v jiném jazyce - nebo se vrhni na angličtinu a zkus to za rok. neber si tu kritiku zle - ale tudy prostě cesta nevede.
U příspěvku:non-arabika
AdaMM (Občasný) - 13.6.2003 > "příběh žije" - to mi přijde naprosto výstižné. líbí, je to napsané lehce, s citem, uvěřitelně... že by se s prózou blýskalo na lepší časy? :))
U příspěvku:Ztráty a nálezy
AdaMM (Občasný) - 13.6.2003 > ještě jedničku ;)
U příspěvku:Ztráty a nálezy
AdaMM (Občasný) - 13.6.2003 > moc mile napsané! ideální do víkendové přílohy :) přijde mi zvláštní, že dříve horník v uranových dolech - nyní hráč golfu - ale od tebe to beru a působí to ještě docela uvěřitelně :)
výborně a jen tak dál :)
U příspěvku:English poem about death!
AdaMM (Občasný) - 13.6.2003 > to že je to říkačka je jedna věc, ale že podobné chyby by (doufám) nenapsal ani podprůměrný žák po půl roce studia angličtiny - to je věc druhá.
tohle se ti teda *vůbec nepovedlo*. jaké "za chyby neručím"? co jsi potom za autora? tady snad není jeden řádek bez hrubky, nehledě na to, že v této "formě" to ani nedává smysl!!
něco tak otřesného jsem už dlouho neviděl. Gino a Kelly ti neflákli pětku - snad ze soucitu, nebo protože si to ani tu pětku nezaslouží. horší stupeň tu už ovšem není....
U příspěvku:Pernštejn
AdaMM (Občasný) - 11.6.2003 > pěkné :)
U příspěvku:Vinetou
AdaMM (Občasný) - 8.6.2003 > ;)
U příspěvku:O kůzleti a vandrácích
AdaMM (Občasný) - 7.6.2003 > přijde mi zvláštní střídání hovorových a spisovných tvarů... např. 3. řádek: počasí jako stvořené - možná bych celé prošel a ty spisovný kousky polikvidoval :) plus tam máš nějaké překlepy, chce to ještě jednou zkontrolovat.

ale jinak to jde, i když by se mohlo něco dít, ať to není jen pěkně napsaná slohovka :)
U příspěvku:Nervousness
AdaMM (Občasný) - 7.6.2003 > zajímavé a ... chytré? :)
U příspěvku:Brain
AdaMM (Občasný) - 7.6.2003 > parádička!
U příspěvku:de stjil ?
AdaMM (Občasný) - 4.6.2003 > mondrian rulez.
U příspěvku:zavrela si dobre automatické okná ?
AdaMM (Občasný) - 3.6.2003 > máslo.cz
fíha...
U příspěvku:Věž
AdaMM (Občasný) - 3.6.2003 > já bych ani neřekl :) spíš slabší nadprůměr? :) ta soška je dost v pohodě!
U příspěvku:Prázdné hnízdo
AdaMM (Občasný) - 3.6.2003 > to jsou věci! líbí!
U příspěvku:Miluji Tě Miluji Tě Miluji Tě
AdaMM (Občasný) - 3.6.2003 > hmhm.. moje rada: jiný název. moc prosím ;)
U příspěvku:Pamír: kůň
AdaMM (Občasný) - 29.5.2003 > ...
U příspěvku:lzice
AdaMM (Občasný) - 29.5.2003 > jestli ses nechala někým inspirovat, mohla bys prozradit kým? jsem fascinován a okouzlen, super!!!
U příspěvku:mé mrtvé myšky no.1b
AdaMM (Občasný) - 29.5.2003 > dobrý nápad, dobrý název ;)
U příspěvku:Ze života církve
AdaMM (Občasný) - 27.5.2003 > :))) dobré
U příspěvku:one way
AdaMM (Občasný) - 25.5.2003 > drsné!
U příspěvku:Radiohead - Hail to the thief
AdaMM (Občasný) - 24.5.2003 > slyšel jsem také hodně chvály... budu shánět :)
  <<< předchozí 
13.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter