Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
AdaMM
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8269x
Napsat zprávu
Autorův WEB

parnoidní maniak. kavárenský povaleč. drogový dealer. počítačový blázen. cizinec v cizí zemi. budoucí muž v domácnosti. vyberte si podle svého gusta.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 11.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:kaluz2
AdaMM (Občasný) - 31.8.2003 > vic se mi libi tahle. pekne kaluze. jen tak dal a vetsi kaluze ;]]
U příspěvku:Somewhere, Sometime, Under the Moon
AdaMM (Občasný) - 31.8.2003 > tak jeden hlas pro barevnou verzi. krvavy mesic se neda nicim prebit :)
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
AdaMM (Občasný) - 30.8.2003 > fuj, takové trauma bych zažít nechtěl :)
U příspěvku:Papoušek
AdaMM (Občasný) - 29.8.2003 > :)
U příspěvku:Bydlení pro nenáročné))
AdaMM (Občasný) - 29.8.2003 > zabarveni mozna nemuselo byt az tak moc... ale tezko soudit, neni-li k dispozici original...
U příspěvku:Pořád nevím, kde má tchýně bod G
AdaMM (Občasný) - 22.8.2003 > teda teda... taky už jsem to někde ... snad slyšel? :)) jestli je to fakt tvoje (sorry, že pochybuju ;) - tak všechna čest!

je hrozné, když se vám kradou texty a lítají si bez uvedení autora (případně s úplně jiným autorem!!) všudemožně po netu. taky se mi to párkrát stalo... ale zas je to důkaz toho, že to někomu stojí za to :))
U příspěvku:Sexy woman II.
AdaMM (Občasný) - 22.8.2003 > foto cestopis na úrovni!
U příspěvku:mezi nohama
AdaMM (Občasný) - 22.8.2003 > viz tomash :)
U příspěvku:berenika #3
AdaMM (Občasný) - 22.8.2003 > B&W rulez :)
U příspěvku:berenika #2 (c.)
AdaMM (Občasný) - 21.8.2003 > mně se nikdy nic neřekne a nikoho tu neznám, takže jsem asi výjimka z toho "každý". :)
U příspěvku:..ntt..
AdaMM (Občasný) - 21.8.2003 > toono: 1:0 pro tebe :)
a teď k mé otázce - máš pro to i nějaké konkétní využití? nebo se jen rád bavíš vytvářením logotypů/obrázků/děl světového významu, kde je "toono"? (já bych to chápal - sám jsem pokresil celý sešit rádoby-graffiti variacemi na svůj tehdejší nick ;))
U příspěvku:V zajetí
AdaMM (Občasný) - 21.8.2003 > tramvaje jsou prima věc.
U příspěvku:Takhle tě nejvíc miluji
AdaMM (Občasný) - 21.8.2003 >
U příspěvku:%$%$#$#%$%$ kolem %$#%$#%$#%$#%$#
AdaMM (Občasný) - 21.8.2003 > nemyslim si. jen bych to rad mel vetsi, aby se to dalo zneuzit k dalsi recyklaci. je to vystihnuty. a mozna vystihovany :]
U příspěvku:Roof
AdaMM (Občasný) - 21.8.2003 > yummy.
U příspěvku:berenika #2 (c.)
AdaMM (Občasný) - 20.8.2003 > jeden muj kamarad tvrdi, ze nerad foti pekny holky, protoze vsichni si pak rikaj "pekna holka" a ne "pekna fotka"...

dovolil bych si nesouhlasit s tim, co rikal toono. proc by melo byt cilem, aby dotycna (jakakoliv) slecna byla neodolatelna??? treba jde o to, abychom si mysleli, ze je vazne drsna! :)
U příspěvku:Huakačincké Duny (Peru 2003)
AdaMM (Občasný) - 20.8.2003 > vypadá to nehorázně! a uměle k tomu... sákryš :)
U příspěvku:..ntt..
AdaMM (Občasný) - 20.8.2003 > promethea: to mi přijde unfair. spíš to bude jen tvůj dojem, dost často jsou neshody způsobené odlišným vnímáním reality, které se odráží do hodnocení uměleckých artefaktů ;)

osobně mi to přijde velmi solidní (i když mi to nedá nezeptat se - je to "pouze" volná tvorba nebo si toono dokážeš představit konkrétní využití?), nikoliv však převratné. pouhý fakt, že na totemu se podobné věci vyskytují v množství mesnším než malém, z toho nečiní veledílo světového významu :)
U příspěvku:u Apolináře
AdaMM (Občasný) - 20.8.2003 > atmosféru to má pěknou, takovou jak z filmu pro pamětníky, nebo ještě lépe - jako ze vzpomínek prarodičů. ovšem ta neostrost tomu myslím dost ubírá, stejně jako nadbytečných 20% nahoře...
U příspěvku:selfexile
AdaMM (Občasný) - 18.8.2003 > vítej zpátky po (až příliš) dlouhé pauze :)
U příspěvku:lonely
AdaMM (Občasný) - 18.8.2003 > !! tak tohle rozhodně ano !!
U příspěvku:simca
AdaMM (Občasný) - 17.8.2003 > hm. tak to je ovsem masakrozni. budu se jeste dlouho bat... ;)
U příspěvku:Pro-blesk
AdaMM (Občasný) - 17.8.2003 > mam rad fotky blesku :)
U příspěvku:Ze světa něžných květinek
AdaMM (Občasný) - 17.8.2003 > :))
U příspěvku:Loučení
AdaMM (Občasný) - 16.8.2003 > super, má to spoustu rozměrů a hloubku!!
U příspěvku:hlídač
AdaMM (Občasný) - 16.8.2003 > já jsem asi mimo, ale tohle mi přijde velmi povedené, pro svou schematičnost a plochost či jak to říct. dobarvení nevadí, i když bych vybral možná jinou barvu.
U příspěvku:Záložka
AdaMM (Občasný) - 16.8.2003 > taky se mi líbí - a pro blbé - proč tam není to "V" ?
U příspěvku:Zábradlí
AdaMM (Občasný) - 16.8.2003 > stejně jako k té následující (však je to stejné místo, ne?) by se dalo říct - budiž. není to špatné, ale co to odlišuje od tisíců jiných / stejných fotek? neznám motivy a souvislosti a tak možná nedocením.
U příspěvku:Milování s mulatkou
AdaMM (Občasný) - 16.8.2003 > no nevím: taková Shola Ama je pro mě téměř bohyně ;)) a tohle mi přijde takové... moc drsné, taková mulatka by se mi nelíbila!
U příspěvku:Smrtihlav
AdaMM (Občasný) - 15.8.2003 > umí, ale to už všichni víme :)
ovšem tohle je ještě o poznání více se dotýkající? nebo jak to říct...
U příspěvku:Money
AdaMM (Občasný) - 8.8.2003 > az prijdu na to, co mi tvuj styl pripomina... tak to budu vedet ;] jinak tohle mi z tech dosavadnich prijde nejlepsi, nejkonzistnejsi... snad jen bych to rad videl vetsi, ale to neni az tak podstatne.
  <<< předchozí 
11.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter