Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Albína
(žena)
Občasný
Na Totemu: 2073x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:

Kreslím, píšu, zpívám.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NAD HLADINOU
Albína (Občasný) - 29.11.2003 > Hladina mi připomíná tělo.
U příspěvku:Vlasy
Albína (Občasný) - 29.11.2003 > Je jakoby z kovu, jako hvězda v tmavé noci, a přece osůbka snivá.
U příspěvku:Vzpomínky a vzpomínky
Albína (Občasný) - 28.5.2003 > Zamilované, snivé, vystihující.
U příspěvku:Citrón
Albína (Občasný) - 28.5.2003 > Zvláštní vyjádření pocitu. Má to něco do sebe. Překyselení tu je, ale to je právě ta touha - příliš veliká, až kyselá jako citrón. Chce si to na tu kyselost zvyknout, teprve pak je to za 1.
U příspěvku:Objetí II
Albína (Občasný) - 15.4.2003 > Máš to místo jako tajné, tak proč bys mě tam vodil. Nezbývá než věřit. Je to zajímavé.
U příspěvku:tvář
Albína (Občasný) - 13.4.2003 > Myslím si, že šlo především o myšlenku, pocit, a ta je velmi zdařilá. Ty vlasy, pokud jsou namalované, tak jsou jako fotka.
U příspěvku:Jitřní sonet
Albína (Občasný) - 9.4.2003 > Blankyt vidím světlý, modrý, ne šedý, nevím. Rosa je zmíněna na začátku, pak rosné míče. Zmatek mám při představě - slunce, oheň - tedy vidím světlo, a naopak se hovoří i o tmě. Jinak obraty jsou vznešené.
U příspěvku:Ráno po rozbřesku..
Albína (Občasný) - 9.4.2003 > Můj manžel je František, a tak jsem si početla, jestli to není od něho. Ne, není, ale moc se mi to líbí. Mám ráda slunce a uklidňuju se, když je mi moc smutno tímto: Sluníčko, sluníčko, zahřej nás maličko.
Sním o tvé záři a teplé postýlce,
s tebou jsem jako v bavlnce.
U příspěvku:Objetí II
Albína (Občasný) - 4.4.2003 > Spíš bych věřila, že je to montáž než skutečnost. Jak by asi ten strom takhle mohl růst???
U příspěvku:Odnikud Nikam
Albína (Občasný) - 4.4.2003 > Připadá mi to jako obraz, který má vystihnout rozchod s dívkou.
U příspěvku:Zkamenělá Praha
Albína (Občasný) - 4.4.2003 > Nevím proč, ale mám chuť na párek s hořčicí - na tácku.
U příspěvku:Divadlo slečny noci
Albína (Občasný) - 4.4.2003 > Zajímavé obraty, ale od lásky daleko, spíš flirtování. Škoda, Vltava by si zasloužila lásku.
U příspěvku:Zrakový testík
Albína (Občasný) - 4.1.2003 > Díky za přeložení.To jsem asi dost slepá.
U příspěvku:Zrakový testík
Albína (Občasný) - 2.12.2002 > Ráda bych věděla, co bych měla vidět. Vidím válec na šachovnici... Anglicky neumím.
U příspěvku:Smutek a Radost
Albína (Občasný) - 2.12.2002 > Líbí se mi toto spojení - Slzu-li uroním náhle náhodou, chytnu ji do dlaní svou pohodou...
U příspěvku:Žena je ďábel
Albína (Občasný) - 2.12.2002 > Ráda bych byla božským stvořením, to mi věř. Snažím se jím být, ale můj manžel má na mě stejný- úplně stejný názor, jak jsi napsal. Je to také matematik a technik. Možná v tom bude ten háček, máte stejný pohled na stejné věci. Ale věř, že je to smutný pohled. A jestli je to vtip?
U příspěvku:Zatím bez názvu – ale až jednou vystřízlivím z toho všeho, tak ho vymyslím
Albína (Občasný) - 2.11.2002 > Když slyším letět letadlo, tak mě to uklidňuje - většinou. I v této básni má tento efekt.
U příspěvku:Blbec ...
Albína (Občasný) - 2.11.2002 > Je to skvělá, odlehčující báseň, přečtu si ji ještě a budu mít duši zas lehkou jako pírko.
U příspěvku:Svá
Albína (Občasný) - 2.11.2002 > Možná bys právě tak vynikala, kdybys byla tím, čím si přeješ, ale nebyla bys sama?
U příspěvku:Zárodek
Albína (Občasný) - 20.10.2002 > Vidím řasy, oko, stvořitele... Zajímavé
U příspěvku:Otisky na oknech
Albína (Občasný) - 20.10.2002 > Nechápu, čím jsou skutečně ty záclony? Zmrzlým obrazem na okně? Hezky se to poslouchá.
U příspěvku:Koláž polibku
Albína (Občasný) - 20.10.2002 > Já osobně jsem teď zahlédla ve slovech "můžeš" a "půlměsíc", konkrétně v tom kroužku nad u - ústa. Jedná se o popis polibku. Nejsem si tím jistá, jen tuším.
U příspěvku:Až budeš žízní žhnout...
Albína (Občasný) - 17.10.2002 > Moc pěkné, plné citu.
U příspěvku:Réva vinná
Albína (Občasný) - 17.10.2002 > Má to svou myšlenku, ale dalo mi dost práce, než jsem se zorientovala. A možná si to každý vyloží po svém. Pěkné!
U příspěvku:Ulice
Albína (Občasný) - 6.10.2002 > Něčemu úplně nerozumím, ale jde asi o srovnání a vzájemné prolnutí lidského života s životem kapky i kamenné ulice. Tak nějak to po prvním přečtení vnímám.
Ale je v tom i víc...
U příspěvku:Slunce
Albína (Občasný) - 5.10.2002 > Také mně horko v létě nebylo vůbec po chuti. Výstižné i obrázkem.
U příspěvku:Tak nějak klidnější
Albína (Občasný) - 29.9.2002 > Slyšíš žloutnout listí - to je pěkné vyjádření.Báseň je i aktuální, ale nevím, jestli listy žloutnou žárlivostí...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter