Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
R.I.P.
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1985x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jedinou jistotou, kterou mame je nase nejistota

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:setkání
R.I.P. (Občasný) - 27.8.2002 > Docela dobrý, ale chtělo by to doladit. Třeba: Síla nárazu mu vmetla i slzy do očí. Ukáply. V jejich koutku se začal usazovat..........  V koutku těch slz nebo ukáply ty oči??????
U příspěvku:Městský soud
R.I.P. (Občasný) - 25.7.2002 > Moc pěkný, jen to zakřivení budovy v pravém horním rohu mě poněkud ruší.
U příspěvku:Setmělá ulička
R.I.P. (Občasný) - 25.7.2002 > Dobrý. Líbí se mi to, ale souhlasím s Kajmanem, co se týče proudu slz, což je navíc klišé jak hrom. :o)
U příspěvku:Nevěřím
R.I.P. (Občasný) - 27.6.2002 > _JiKo_> Jo, ještě něco. Tohle měl být původně text na punkový pokus jednoho mého kamaráda, ještě na gymplu.
U příspěvku:Nevěřím
R.I.P. (Občasný) - 27.6.2002 > _JiKo_> Proč bych se měl zlobit? Každá kritika, ať už je jaká chce, je jednoznačně přínosná a pomáhá vylepšovat styl a nutí uvažovat o tom, co člověk píše. Nikdo učený z nebe nespadl:o))
U příspěvku:Nebe
R.I.P. (Občasný) - 26.6.2002 > Tak nějak mi nesedí ta grafická úprava, ale jinak mi to přijde celkem dobrý.
U příspěvku:2. pád - Koho? Čeho? Je svět pln?
R.I.P. (Občasný) - 26.6.2002 > Vážně dobrý.
U příspěvku:Válka
R.I.P. (Občasný) - 26.6.2002 > Líbí se mi to. Představivost se rozjíždí a úplně slyším víření bubnů, zvuk pochodových písní a tím vším slabě proniká cinkot umíráčku:o)) Vlajky vítězů hrdě povlávají ve větru a prapory a státní znaky poražených končí na jedné obrovské hranici. Okované boty vítězů dupou po ulicích, jež jsou dlážděny lebkami poražených a lampy a slavobrány jsou z kostí. Pěkná apokalyptická vize.
U příspěvku:Na rozhraní
R.I.P. (Občasný) - 26.6.2002 > Moc se mi to líbí.
U příspěvku:Jak ve mně umřel básník
R.I.P. (Občasný) - 24.6.2002 > Líbí se mi to.
U příspěvku:Normativní
R.I.P. (Občasný) - 24.6.2002 > Líbí se mi to. Moc. Ačkoliv, když někdo řekne normativní mluvnice, tak mi před očima vyvstanou vzpomínky v tuto dobu nepříliš povzbuzující. Nejsi ty náhodou bohemistka? :o))
U příspěvku:Prohra
R.I.P. (Občasný) - 7.6.2002 > matta> Z toho si nic nedělej, protože jsem to možná špatně popsal (spíš určitě:o))
U příspěvku:Prohra
R.I.P. (Občasný) - 7.6.2002 > Lord Kikin> No, ono ukamenování by ses nemusel bát, ani kdyby tam ta poznámka o hlubší kritice nebyla. Kdybych byl člověk, který není schopen přijmout jakoukoliv kritiku, tak bych na totem nedal žádný ze svých pokusů.
U příspěvku:Polibek smrti
R.I.P. (Občasný) - 3.6.2002 > Vážně si myslíš, že je smrt vysvobození?
U příspěvku:Slavíci z Petřína
R.I.P. (Občasný) - 3.6.2002 > No, nevím, zda to bylo myšleno vážně. Nejsem žádnej znalec, přiznávám, ale přijde mi to divný.
U příspěvku:Chcípni už
R.I.P. (Občasný) - 27.5.2002 > Hellen> No, uvažoval jsem o tom celý víkend a nakonec jsem dospěl k závěru, že za zkoušku člověk nic nedá. Tak jsem si řekl, že je s tím zkusím oslovit.
U příspěvku:Sny digitálních kovbojů
R.I.P. (Občasný) - 24.5.2002 > Aka> Já neutíkám, teď už ne...
U příspěvku:Sny digitálních kovbojů
R.I.P. (Občasný) - 24.5.2002 > centaur> Děkuji za, dle mne oprávněnou, kritiku. S tématem nic neudělám, protože svou minulost neumím změnit. Ale se zpracováním se něco udělat dá. Mohl bys mi, prosím, poradit?
U příspěvku:Chcípni už
R.I.P. (Občasný) - 24.5.2002 > Hellen> Jitěže znám, je to skvělá hudba. Budu o tom uvažovat, původně mne totiž napadlo něco na způsob punk rocku, něco jako G.B.H. nebo Spermbirds.
U příspěvku:Chcípni už
R.I.P. (Občasný) - 23.5.2002 > Hellen> O zhudebnění jsem zatím neuvažoval. Jakou muziku by sis představovala k tomuhle textu? Mám sice nějakou představu, ale...
U příspěvku:Chcípni už
R.I.P. (Občasný) - 23.5.2002 > DeadKennedys> No, ono psát to ještě nějak jde, ale žít tímhle stylem je poněkud drný:))
U příspěvku:Chcípni už
R.I.P. (Občasný) - 23.5.2002 > Angel of hell> Jo, že je to ukecaný, to vím, ale na druhou stranu původně to bylo ještě delší
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter