Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Z ranního autobusu
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > ...no mě se zdá o sklence J.D. s ledem a o kamenem krbu, koženém křesle v dřevěném srubu daleko v americké divočině a o milence, obyčejné hezké české holce, to by bylo fajn...
U příspěvku:Bezvědomí :-)
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > ...když si dám ještě jedno, tak se mi to určitě zaostří, ne?
U příspěvku:Sběrač odpadků
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > Jo, hezký.
U příspěvku:Návštěva v domově
codiak (Občasný) - 8.6.2002 > I když pozdě ale přece, děkuji za reakci na toto mé dílko. Já, chtěl bych říct, že myšlenku by to mělo mít ale asi jsem se vyjádřil opravdu trochu zmateně. Byl jsem navštívit jeden dětský domov a nesli jsme tam pár dárku. Myslel jsem si, že uděláme radost ale těch dárečku bylo trochu málo. A hlavně nebyly adresné. Připadal jsem si tam hloupě a chtělo se mi utéct. Ať žijeme, jak žijeme, měli bychom těm malým opuštěným věnovat aspoň trochu víc pozornosti. Oni za to nemohou, že jsou sami. Ta báseň, ať taková či maková je věnovaná jim. Stydím se, že jsem jim nedal víc ale někdy aspoň něco je víc než nic. Děkuji.
U příspěvku:Noc
codiak (Občasný) - 8.6.2002 > Opravdu je pěkná, lehce se čte.
U příspěvku:Erotická
codiak (Občasný) - 6.6.2002 > joj
U příspěvku:Na smrt Rimbaudů
codiak (Občasný) - 4.6.2002 > Hm.Pěkné.
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 42.
codiak (Občasný) - 1.6.2002 > Docela pěkné, ale. Chybí mi tu nějaké vyjádření světla aspoň náznak, třebas lehké stínování nebo tonování barev na listech ale možná je to záměr, já nevím. Na květinu je ten obrázek trochu smutný v šedém prostoru, možná i to svědčí o nějakých pocitech autora. A taky se na můj vkus v určitých místech některé barvy zbytečně slévají, absence plastičnosti, náhledu na prostor ale to může být též záměr. Nejsem odborník, jen vyjadřuji své pocity a názory na tento obrázek. V celku však hodnotím jako zdařilé. Jen tak dál.
U příspěvku: ... ICH ...
codiak (Občasný) - 1.6.2002 > Jo. Souhlasím.
U příspěvku:NYFÉ
codiak (Občasný) - 1.6.2002 > Mě to připadá jako novej směr. I já mám dost silný sklony k tomu, psát verše jak se říká, na zamyšlení. Ale na zamyšlení jsou i pro autora. Něco cítíme a chceme se vyjádřit ale tak nějak hluboce jakoby podprahově a čtenář buď něco vycítí nebo ne. Tam hodně záleží na rytmice veršu a správné volbě slov co se připodobnění týče.Taková báseň, když je dobrá, probudí něco na první čtení. Pokud není až tak skvělá, musí se číst vícekrát a též by měla ve čtenáři něco vykrystalizovat. Někdy nemusí být vůbec o ničem a zaujme také. Když se ten koktejl slov dobře namíchá a ladí to uchu a duši, může být třebas o lejnu a všichni si budou mlaskat.A NYFÉ? Má něco, co by mělo nitro probudit ale četl jsem jí třikrát. Každopádně se mi to líbilo a těším se na další.
U příspěvku:VSTÀVAT, SPÁT S REVOLUCÍ
codiak (Občasný) - 1.6.2002 > Dobré, líbí.
U příspěvku:U.nidentified F.laga O.bject
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > dobré.
U příspěvku:U.nidentified F.laga O.bject
codiak (Občasný) - 13.4.2002 >
U příspěvku:Nuda...
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Fotografie zdařilá a dítě je nádherný. V tom výrazu její tváře bych spíš viděl chvilkovou zvědavost která jej vytrhla s únavného nicnedělání a pozorování světa kolem sebe.
U příspěvku:Králíček rád mrkev
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Tak to je super ptákovina.
U příspěvku:Stroj
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Cítím sebelítost...
U příspěvku:Zima
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Opravdu na zamyšlení, má to hloubku a nezabloudil jsi.
U příspěvku:Poslední romance
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Super, no asi to není už o poezii ale jinak se mi to líbí. Tak tomuhle zase nechybí vůbec nic. Čtu a konečně začínám i spousty věcí chápat.
U příspěvku:Alkohol III.
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > jakoby to bylo nedodělané nebo vytržené z něčeho většího
U příspěvku:Alkohol I.
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Tak to by mohl být snad slogan k nějaké značce alkoholu nebo reklama vtahující čtícího do výšin stavů neznámých ale chtěných.
U příspěvku:Lásce
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Možná jsi něco cítil ale čtu spíše o zmatku a ten přenášíš i do svých veršů. Já vím, že chceš aby se čtenář tak trochu zamyslel ale mám na konci pocit, že chceš aby i zabloudil.
U příspěvku:Popelník
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Není to špatné ale ...
U příspěvku:Vánoce
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > tohle je zatím nejzdařilejší od prvního kousku z této kolekce, uvidíme co další.
U příspěvku:Pořekadlo
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > trochu zmatečný a opravdu ta druhá půlka to kazí
U příspěvku:Život
codiak (Občasný) - 13.4.2002 > Zajímavé
U příspěvku:Obtahuji báseň
codiak (Občasný) - 13.4.2002 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter