Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > Díky lidi, jsem rád že se líbí.
Ty sprostý komentáře jsou pro vaši informaci od jedný jediný nemocný stalkerky, ale ta už k Totemu taky patří, my si ji tu v podstatě pěstujem, aby jsme poznali jaký neuvěřitelní hlupáci si chtěj taky přihřát svojí přihřátou polívku, tak jí berte s ohledem na její demenci...
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > Ty vole, ta je fakt tupější než jsem si myslel! Puberťačko, když nic neumíš, tak ti zbyla jen závist. Ty bys spíš měla ještě dělat bábovičky než se cpát za každou cenu mezi poety a slintat nad jejich básněmi, který ty nikdy nedáš! Jsi fakt trapná a zesměšnějuš se stále víc, myslim, že ani tvoje fotka by to už nepřekonala!
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> TUPÁ ZKOUŠKO, tak po jedenáctý!! Vysvětli nám o čem báseň je a především pak její smysl a POINTU!!
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Miroslavek (Občasný) - 25.4.2020 > Diky, lid, já doufám, že se Zkouška ještě ozve, ona asi studuje nějaká pravidla a poučky, aby mi ji mohla zprznit, ale mě zajímá jen její výklad pointy!
Tak Zkouško, trenky nahoru a bojuj!
U příspěvku:Na konci - 804
Miroslavek (Občasný) - 13.4.2020 > 245-13.4.20
U příspěvku:NÁSLEDUJ MĚ
Miroslavek (Občasný) - 6.4.2020 > Hoši, sorry že jsem to včera nedal, příště!
Díky. Vidím změnu a ok, jedno malý slůvko to všechno vyladilo. Ta nová verze už je dokonalá. SUPER.
Že to Zkouška ap mamlasové nepoznají, to vidím u sebe, takže, jak říkáte - SLAVME VÍTĚZSTVÍ TALENTU A DUCHA NAD MALOSTÍ A DEBILITOU NETALENTOVANÝCH TROTLŮ!
U příspěvku:NÁSLEDUJ MĚ
Miroslavek (Občasný) - 5.4.2020 > Jste borci, tu odvahu bych neměl to sem dát ještě teplý.
Na první pohled tam špatně nic nevidím, spíš naopak. Řikám si, jak je ta poezie relativní. Já mám všechny Juliánovi básně, který dal na Libres nakopírovaný. Tuhle jsem tam taky našel. Trochu se divím, že jste ji sem nedali, aby bylo srovnání!?
Už tehdy se mi líbila (citera tam zůstala a to je dobře), ale jinak je jiná, jiný je i konec. Tahle je o dost smutnější, jenže je asi lepší. Každopádně obě za 5D, to je jen můj názor, takže jestli někdo bude mít výhrady, rád se k nim i já vyjádřím.

A ty, stalkere, až jednou přijdeš na to, že minimálně já, Helen a Anál jsou odlišní lidé a že to není Juliánův alternick jako používáš sám-a, tak se snad z toho překvapení asi po...
Zdar, anále a juliáne, zvu vás v 18 hodin na Letnou "pod kaštany" na pivo. (kdyžtak do vzkazů, mirek
U příspěvku:ZKOUŠCE-BOHUŇE-VYCPÁVCE
Miroslavek (Občasný) - 2.4.2020 > Já se teda nesnížím k nadávkám jako anonymové, spíš bych vzal to řešení Diaze.
Snad mi Litovel promine, že nebudu mluvit o jejich básni.
Julián tady vzpomínal slova Karla čapka - kritici mě každou knihu zkritizují, vše by prej napsali jinak a lépe, kdyby to teda uměli!
Tak to sedí na Zkoušku jako nic jinýho.
Dovolte abych parafrázoval samotnýho juliána, kterej říká-cokoliv postavíš proti smrti, jeví se jako bezvýznamné...
Já říkám - cokoliv postavíš proti juliánovi, jeví se jako bezvýznamné!
Zkouško, nestuduj jak … pravidla, tobě bude stačit vopravdu k posunu v životě když pronikneš do díla O kritice a naučíš se zpaměti Juliánův Doslov 1+2, tam v několika citátech popsal celej tvůj život a jak to s tebou všechno dopadne.
I já se přidávám k prosbě, abys nám poskytla k veřejnýmu soudu svá díla.
Jsem rád že tu je Helen, Jane apod., které zachraňují čest a chytrost dívek, protože, kdybych to posuzoval podle tebe, tak bych už do smrti byl sám...
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 19.3.2020 > zkouška> asi jako počet tvých kousků?
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 19.3.2020 > zkouška> asi jako počet tvých kousků?
U příspěvku:LITOVEL PROTESTUJE a VYHLAŠUJE KARANTÉNU!
Miroslavek (Občasný) - 16.3.2020 > Bylo to na spadnutí, už tu ta bezcitná hyena trolila dlouho a beztrestně.
Já bych vyzval i admina k její totální karanténě a okamžitýmu mazání příspěvků plných nenávisti a rozdělování, kterou tahle hajtra šíří!! Pravidla jsou dobrá pouze když se dodržují a vymáhají, když je trestáno jejich porušení!
I já něco napíšu abychom tuhle hnidu zašlápli a deratizovali prostor pro skutečný amatérský umělce!
U příspěvku:Ve vlaku
Miroslavek (Občasný) - 22.2.2020 > celkem povedená říkačka, s poezií bych to ale úplně neviděl
U příspěvku:Dva světy
Miroslavek (Občasný) - 22.2.2020 > mně to dost skřípe, nemluvě o nehodící se sprostotě, naprosto uměle zasazené do textu, zřejmě je autor ještě nevyzrálý a chce za každou cenu zaujmout.
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Miroslavek (Občasný) - 19.2.2020 > Tady se bilancuje? Vypadá to jako loučení s Bohunou a Zkouškou. Tak to se přidávám, mrzí mě, že jsem psal tak dobře a pro její IQ tak náročně, že si mě neoblíbila a nikdy nepoužila jednu ze tří vět, ktetý dokola opakovala na Totemu. Rád bych s ní rozebral své i nesvé své verše. Budiž ti kriminál těžký, aby ses dozvěděla zač je toho loket, třeba se za těch pár let lesbickýho sexu vzmůžeš aspoň na 1 báseň. Myslím vlastní, původní a trochu čtivou. A když na, určitě si tam s cigoškama zarapuješ o zlém básníkovi z Totemu, čau Oteklá Bohuno, frigidní Zkouško, impotentní Aničko Z. ap, nebylo nám ctí, bylo to trapné, směšné, zbytečné.
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Miroslavek (Občasný) - 17.2.2020 > Problém těhle nýmandů, jako je Zkouška, Anička, Bohuna, Zeandrich ap. je, že nic neumí a tak kritizují vše a všechny a čím je někdo výraznější, výjimečnější, čím víc někdo vyčnívá z průměru a především nad neschopnými, jako jsou oni, tak jsou terčem jejich nenávisti, jejich ubohosti a vybřednou na povrch v plný síle ty nejhorší lidské vlastnosti ukryté v každém člověku, ale čím víc toho člověk umí, tím víc dokáže ocenit práci druhého.
Ano, Zkouška si zde dokazuje, že není nezajímavá, přehlédnutelná, neviditelná.Znalostmi, uměním a chytrostí, ani vtipem, to nedokáže, tak jediné co jí zbývá je sprostá demagogie a kritika.
Anále, tvá báseň je krásná a souhlasím s hodnocením tvého básnického vývoje, jak psala Helen, každý takové štěstí nemá, aby mu radil ten nejlepší. I já jsem mezi těmi šťastnými, ahoj a budu tě sledovat, M.
U příspěvku:ZBODAL mě debil
Miroslavek (Občasný) - 4.2.2020 > No vidíš Bóžo, dalas to s grácii tobě vlastní!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
Miroslavek (Občasný) - 31.1.2020 > dobrá práce, stalker-ka jak z obrázku, ještě bych to doplnil videem, jak řve na lidi-NEŠAHEJ MI DO PÍČI, to by byl skutečnej bon!
U příspěvku:Co vy víte...
Miroslavek (Občasný) - 13.1.2020 > tady snad všichni kradou nebo co?
U příspěvku:První
Miroslavek (Občasný) - 13.1.2020 >
U příspěvku:Zabij mě něžně
Miroslavek (Občasný) - 3.1.2020 > píča to zas ukradla, umí jen sprostě trolit!
U příspěvku:Zabij mě něžně
Miroslavek (Občasný) - 1.1.2020 > já si rozšířenej komentář ještě musím promyslet. Nechci kazit tvoji snahu, jen mi nehraje to, že když umíš tak krásné verše, tak proč pod "podobnými" tak trolíš?
Uvidíme jak dlouho ti to vydrží...
U příspěvku:Zbyla
Miroslavek (Občasný) - 29.12.2019 > já nevím, mně to připadá jak od Poslední Inky. Třeba je to má chyba, ale ty rýmy nejsou lehké, spíš těžkopádné, trochu násilné oproti jiným tvým.
Jen pocit... To se mimo jiné týká rýmu SVĚT-KVĚT. To už ti tu kdosi vytknul, že gramatickej rým by měl básník vynechat obloukem a je jasný, že se mu někdy nejde vyhnout, ale tady to jde. Poslední, tzv. koncová a pointová strofa by jej neměla obsahovat vůbec, protože tím shodíš celou báseň a připomíná mi to spíš výkřik Ortelu, proti kterýmu nic nemám, ale u písní se gr.rým snese. No, rad bych slyšel tvůj názor, protože mlčení ti tady taky vyčítaj, ale tím se neposuneš a věř, že na to máš, jenže, chtělo by to asi víc pokory, zatím to je 1x hodně nahoře a pak propad, asi z neznalosti určitejch pravidel nebo zvyklostí. Pošlu to dál, tak to ber pozitivně, ne jako výraz nadřazenosti, očekávám taky kritiku, ale tady na Totemu se moc nedaří, jak to sleduju. Člověk pak lehce nabyde dojmu, že je dokonalej a že je snad i b*sník...
U příspěvku:Miminka
Miroslavek (Občasný) - 29.12.2019 > Dobře zpracovaný.
U příspěvku:Vánoční
Miroslavek (Občasný) - 26.12.2019 > Sallybill> aha, tak at se daří!
U příspěvku:Vánoční
Miroslavek (Občasný) - 25.12.2019 > jen nerozumím té poslední řádce, asi nedáváte dárky pod stromeček, ale do střevíce? Uzbekistán?
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 13.12.2019 > vždyť ty se nezvládneš ani přihlásit, tak nešiř bludy a fake news!
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 12.12.2019 > pár? aha...
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 10.12.2019 > zkouška> nezkoušej to obracet! aspoň vidíš, že nemáš dělat jalové komentáře! Pouč se! Doporučuji každý den číst a STUDOVAT článek O kritice u j. f. juliána, ten hovoří jasně, ale že by se z něj někdo, třeba ty, poučil, to neshledávám...
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 9.12.2019 > zkouška> nesmí??
to je blbost, tomu se říká osobní styl, třeba Horáček atd to má taky na 1 brďo, to je právě ta originalita, která se cení-ROZPOZNATELNOST! Já to tak bohužel nemám, jsem v podstatě jen nájemný vrah, ale julián, kterýho uznávám a on nejen tady přesahuje všechny, tak tam by to amatér a ignorant říct mohl, jenže on už to vysvětloval, jako že to je v podstatě na 1 téma z monotematický knihy, tak to jiný být ani nemůže. No, je to věc názoru, ale ten vlastní styl je asi cíl u všech umělců, si teda myslím já. Přesto tam může být rozmanitost a čtenář nebo posluchač už ani změnu stylu nechce, naopak mu vadí. Když posloucháš Gotta, čteš Hrabala ap. tak chceš právě ten styl a ne experiment jako dělali, a neúspěšně, třeba Beatles.
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 8.12.2019 > kdybych si chtěl honit ego tak si dám nick džulián. Mně se od Miroslawka líbila jen ta 1 věc, ze které julian udělal hezkou báseň a já trochu přispěl. Jinak ty nekradené jsou bezcenné a nelíbí se mi. Sám fakt, že bych se měl a chtěl přirovnávat ke zloději a vykradači mě uráží! Dnes jsi tedy prozměnu za ženu? Jde o to, proč jsem tady, a to ti zatím nedochází, proto i tenhle nick, ale na vysvětlení je moře času. Já jsem rád, že se ti Moře líbilo, ale neodpovědělas s čím je ta báseň na 1 brďo, což není pochvala, tak se mi nediv.
U příspěvku:Moře - 1630
Miroslavek (Občasný) - 6.12.2019 > zkouška> tady se zmatenost mísí s nevědomostí! někdy vystupuješ za ženu, teď za muže! to napovídá hodně! Miroslawek uměl jen kritizovat, ale psal špatné básně a ty 2-3 skorodobré vykrad od Skácela! Nepochopilas moji úlohu na Totemu! Mnohé indicie jsem už naznačil, chytří pochopili. Říkáš, že báseň Moře je na jedno brďo... s čím? s kterou jinou? To je úplně zcestné tvrzení! Až mi odpovíš, povím víc...
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter