Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Doba roušková
Miroslavek (Občasný) - 29.9.2020 > spíš doba zpovykanců, panikářů a vyplašenek
U příspěvku:2 - 1963
Miroslavek (Občasný) - 3.9.2020 > čtenář> takže NIC? žádnou báseň dle tebe výtečnou nám nedáš? Tak drž hubu a neztrapňuj se, ty grafomane!
U příspěvku:1701 čomyslyš, bola?
Miroslavek (Občasný) - 30.8.2020 > tohle psal nějakej sluníčkář! neumí česky a chtěl by psát anglicky?? jdi do prdele👹👹
U příspěvku:Balada o nadýchaném hovnu
Miroslavek (Občasný) - 18.8.2020 > supéééér
U příspěvku:Zjevení
Miroslavek (Občasný) - 17.8.2020 > mety jasu je dost dobrý
(oprav si v tom-zvlášť)
U příspěvku:Hole - Malibu (Official Video)
Miroslavek (Občasný) - 17.8.2020 > nechápu... to je nějaká akce vítačů, či co?
U příspěvku:2 - 1963
Miroslavek (Občasný) - 10.8.2020 > čtenář> Prosím tě, překopíruj nám sem jen jednu výtečnou báseň podle tebe!
Jirku Ortena teda neznáš, tak jo, ale tu báseň prosím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:NEZMAR - 701
Miroslavek (Občasný) - 6.8.2020 > Marco rain> dík, nebyl jsem na to sám...
U příspěvku:NEZMAR - 701
Miroslavek (Občasný) - 6.8.2020 > čtenář> a to ty nemůžeš přežít? Tak zkus něco napsat, třeba dostaneš ode mě D, ale to nejdřív musíš sebrat odvahu se přihlásit...
U příspěvku:NEZMAR - 701
Miroslavek (Občasný) - 2.8.2020 > j.f.julian> tomu rozumim, helen už je postarší...
U příspěvku:NEZMAR - 701
Miroslavek (Občasný) - 2.8.2020 > j.f.julian> Tomu říkám plodná spolupráce! Mně tam furt něco jakoby přebývalo.
Jenomže, a to je odpověď myslim Análovi, teď už to nepochopí víc lidí než předtím, oni neví, co znamená uzel na kapesníčku, ti Piráti mladí... ale pro mě je to ok. Chtělo by to zapít, chlapci, že?!
U příspěvku:JSI ZBYTEČNÝ! (NEN) nová verze pro nové trondy 2022
Miroslavek (Občasný) - 19.7.2020 > Tohle je mistrovský dílo, jaromíre, smekám klobouček za trotlíka!
U příspěvku:DUŠE V PŘÍMÉM PŘENOSU
Miroslavek (Občasný) - 2.7.2020 > analfagot> no Áno, odpovědi se asi nedočkáme, taky tomu nerozumím a vysvětluju si to po svym...
U příspěvku:Spoutaní
Miroslavek (Občasný) - 2.7.2020 > Tohle můžu, supr
U příspěvku:K Totemu
Miroslavek (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> jestli Troll je Bohuna, tak se mýlíš, nedohrál, je to nemocnej člověk, hodně jednoduchej, kterej prostě nepochopí, že nikoho nezajímá a teď se právě vyhříví na vlně zájmu: A Sallibyl mu na to skočil jak maňásek na špagát. Že je to tak Bohuno, pověz nám víc, pobreč si veřejně, máš konečně posluchače, když neumíš nic napsat!
U příspěvku:K Totemu
Miroslavek (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Anonyme-trolle, tak si nás pobavil! Ty vystupuješ za koho,ne neboj, já vím že jsi Bohuna, už jenom proto že nepoznáš poezii!
Hezky nám ukaž tvoje díla a my posoudíme, co je na tvých slovech pravdy. Že se nezmiňuješ o Bohuně je příznačný, protože nebudeš vystupovat sama proti sobě, viď, ty prasnice štětinatá!
U příspěvku:K Totemu
Miroslavek (Občasný) - 26.6.2020 > Mňo, já jsem se ještě nevyjádřil. Autor tohoto, z počátku konstruktivního příspěvku, se nakonec opravdu projevil jako sluníčkář. Teda, jako falešnej hráč.
Já dávám za pravdu análovi a ne proto, jak to zas bude autor vysvětlovat, že máme nezdravej vztah, ale proto, že má pravdu. Z mýho hlediska- Z hlediska Bohuny to bude jinak.
Takže autor nám říká, že se nezastává lidí, ale ani poezie, proti hatrům, protože se maj ubránit sami.

No, to právě julián udělal! A teď ho zase kritizuje, že se podle autora - sluníčkáře brání moc a nepřiměřeně. Teda podle něj...

Tohle je nejenom alibismus, jak říká můj nezdravý a doposud neznámý přítel anal, tohle je pokrytectví nejvyššího stupně. Tady jen jeden se projevil, ale já věřím, že to v podstatě vyhovuje všem ostatním mlčícím, kteří nemaj odvahu žádnou.

Julián je bezesporu nejlepší básník na Totemu a to už pěkně dlouho, jenomže on je naprosto vyjímečnej všude kam přijde s poezií, a ostatní to neunesou, ale hlavně je bezkonkurenčně nejvtipnější a lidi ho žerou.
Je to vidět na jeho sledovanosti, to, že jsou sledovaný jeho básně je jasný, ale stejně, ne-li víc, jsou sledovaný i příspěvky, jako vyhlášení BLBA ap., takže sečteno a podrženo, necháme ho v tom, protože je to sranda, i když pro něj míň. Ale co, víc umí, víc unese, že!?

Tady holánci nejde o to se někoho zastat, a julián se s tím vyrovnal s nadhledem, který autor tohoto článku nemá, jde o tvorbu, o poezii a když se ostatní neumí zastat kolegy, tak to jsou kurvy, a to je to podstatný!

A nakonec znovu o análovi. Že je to blízký člověk juliána je jasné od první chvíle, nikdo z nich to nepopíral, naopak, že mu nebude dávat špatný hodnocení je nabíledni, když píšou poměrně stejně, stejnou formou a dokonce kolikrát i spolu. To je spíš k ocenění, že něco takovýho je možný a že to existuje. Jenže sluníčkářům je to moc, nebo málo, nebo divný, nebo nezdravý, protože oni mají patent na rozum, na hodnocení, ale jsou to přizdisráči.
Připomíná mi to ty zmrdy, kteří Babišovi nejdřív nadiktovali lexbabiš a teď ho za to pranýřujou, to je totéž!

Anál říkal, že si zasloužíte Bohunu, s tím souhlasím, ale vy si především nezasloužíte juliána. Tak, jak jsem ho poznal já, mu nikdo nesaháte ani po pinďoura!
O poezii teď nemluvím, nelze srovnávat pohádku s hororem, ale o člověku mluvím a nemůžu si pomoc, nakonec stejně musím juliána citovat!
"Lidská malost je nekonečná!"

U příspěvku:Kdo je to? ŠIŠTIČKA SVĚDIVÁ. Neboli Krakonoš Lakatoš Egil, co si musel pro opruzeniny vyholit přední stranu hlavy (tkzv ksicht). Proč si ale k tomu ještě polejval hlavu stolnim olejem, to se zatim zjistit nepodařilo
Miroslavek (Občasný) - 19.6.2020 > ano, je to egil, KONEČNĚ! na to jak furt o něm meleš je zpodivem, že ho nepoznáš!!!
Teď budeš kartáč drhnout o to víc!!!!! 👍👍👍👍
U příspěvku:Világoš-slovenský fašista!
Miroslavek (Občasný) - 9.6.2020 > TAK PRISAHÁM!



Litovel GO!
U příspěvku:2 - 1963
Miroslavek (Občasný) - 3.6.2020 > Po určité době můžu bilancovat... Ortenovu báseň Mamince, která patří do Zlatého fondu český poezie nikdo kromě jfj neznal a dokonce ji ani nikdo neocenil, no, je vidět, že tu jsou opravdu sebestřední trotlové, což nepatří Bohuně-Zkoušce+Járovi, to jsou už dávno profláknutí ignoranti, kteří nepoznaj poezii od sms...
Takže... není se komu omlouvat za tu mystifikaci, jfj má prostě pravdu ve svém článku O KRITICE!
U příspěvku:Nastal čas: vycházejí nové hvězdy - egilovy žáci - noví pilířové poezie!
Miroslavek (Občasný) - 3.6.2020 > dám ti radu...
tvá abstinence trvala asi 2 dny, mělo ti dojít co děláš!
Když Totem, i díky tobě, skončí, už nebudeš mít kde trolit, protože jinam tě nepustí... ZVAŽ TO, může to dle mých info přijít každou chvíli.
Bejt tebou o egilovi bych vůbec nemluvil, kašle na tebe, nikdy tě nepřijal, nyní tě rovněž nechce.
Navíc, nevidím tu jedinýho jeho žáka ani následovníka, takže ti zase hráblo v prázdný lebce.
Jestli to byla jediná „poezie“ který rozumíš, já teda určitě ne - ale to je každýho věc, tak musíš na jinej web, pomatená slípko! Tady jsi trapka a votravuješ!
Modlíš se k neznámýmu ťulínovi a neznáš Z. Štěpánka? Ty vole, kde to šiješ, v který prdeli to žiješ?
Tenhle chlapík, co ho sem furt vkládáš je taky velká klasa, je patrný, že jsi z něj hyn...to je ok, ale už kurvafix vůbec víš, kdo to je????
U příspěvku:Otázka
Miroslavek (Občasný) - 20.5.2020 >
U příspěvku:Slzy
Miroslavek (Občasný) - 20.5.2020 >
U příspěvku:Beznaděj
Miroslavek (Občasný) - 20.5.2020 >
U příspěvku:Píseň
Miroslavek (Občasný) - 19.5.2020 > Já na náhody moc nevěřím...
Zdá se mi, což není to samé co obvinění, jakoby byla předlohou má báseň č1.
Ona to teda není má báseň, původně ji napsal Miroslawek, jenže ač měla velkej ohlas a moc tipů, když ji rozebral julián, tak všechny ohromil svou znalostí Skácela. Někde ten rozbor na internetu je.
Šlo o to, že ji Miroslawek v podstatě ukrad Skácelovi a ještě špatně, rýmy nedotáh atp, rozbor byl opravdu podrobný a julián, ač každýmu fandí, kdo něco píše, tak Mirpslawka veřejně zesměšnil. Proč?
No protože on zesměšňoval celý roky jiný, každýho skrytě i nepokrytě urážel a julián ho několikrát varoval. Tak to dostal naplno.
Než jsem sem na Totem přišel, tak jsme o této básni diskutovali a já j. požádal, aby to tedy opravil dle sebe. K mému překvapení tak učinil a výsledek je patrný.

Takže oklikou jsem se dostal k hodnocení té tvojí...
Jsou tam přesně ty chyby a ještě horší jako u původní Miroslawkovi básně. To neznamená, že se nebude líbit, ale ještě by to chtělo dotáhnout, takže dávám 3D.
Asi bys to ani nechtěl, nicméně já nejsem julián a ten tu i díky tobě, kterému je všechno fuk, již není.
Asi je to první poznaná škoda pro básníky za kterýho tě považuju a to je jen začátek.
Všichni jste vini, že jste nevivinuli tlak na toho vopruza a na admina. Já se snažil, co jsem moh´. ps. u Miroslawka pýcha předcházela pád, je to poučení pro všechny amatéry, kteří si myslí, že když maj tipy od dalších amatérů. že jsou hotoví básníci. To není útok na tebe, myslím to obecně, osobně jsem zvědavej, jestli s tím něco uděláš, nebo ne, zatím jsi žádnou radu nikdy nevyslyšel, což je tvá věc, ale...
U příspěvku:tak tohle jsem já!
Miroslavek (Občasný) - 13.5.2020 > bezva, tak je to tvoje vizitka! až sem teda dospěla sprostota Zkoušky!Jestli teď nezačne admin mazat ty jeji haty, tak už nás tu neuvidí. To hovado tu rozesílá sračky každej den po desítkách, dělá si nový nicky.
Stačí trestat ty co nedodržujou pravidla!!!!!
U příspěvku:Naše budoucnost?
Miroslavek (Občasný) - 2.5.2020 > je to pěkný, na rozdíl od Zkoušky!
U příspěvku:Naše budoucnost?
Miroslavek (Občasný) - 2.5.2020 > čtenář> Kdy ses narodil, že z toho obviňuješ komunisty, to je nějaký sluníčkářský vir nebo co?
U příspěvku:Miniatura
Miroslavek (Občasný) - 30.4.2020 > No jo, no...a co ti na to máme říct?
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > SRABE!
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > Díky lidi, jsem rád že se líbí.
Ty sprostý komentáře jsou pro vaši informaci od jedný jediný nemocný stalkerky, ale ta už k Totemu taky patří, my si ji tu v podstatě pěstujem, aby jsme poznali jaký neuvěřitelní hlupáci si chtěj taky přihřát svojí přihřátou polívku, tak jí berte s ohledem na její demenci...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter