Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:~~\___/~~
Marod (Občasný) - 14.6.2013 >
U příspěvku:Libušiny lázně na Vyšehradě.
Marod (Občasný) - 11.6.2013 > Má to prostor, kompozičně je to vcelku jasné čili, jak píše Karhaj, jedna z tvých lepších. Co mi dělá problém jsou jakési "hnuté" proporce (objekt lázní - okénko ve štítě, portál tunelu), to je výsledek počítačové úpravy? Je to škoda, přijde mi, že stačilo při fotografování trochu natočit přístroj a mohl to být solidní turistický snímek (což nemyslím v žádném případě pejorativně).
U příspěvku:Dvě básně
Marod (Občasný) - 10.6.2013 >
U příspěvku:ústí...
Marod (Občasný) - 9.6.2013 > Karhaj(Sinner)> Jenom ku zvážení, reprodukce stránky z Codex gigas má taky informační a dokumentační hodnotu. Je to dostatečný důvod k tomu, abych ji publikoval jako "dílo"? Teď samozřejmě pomíjím to, co mi vadí více, viz má první poznámka. A omluva autorce, že se jí tu takhle vykecáváme. :-)
U příspěvku:ústí...
Marod (Občasný) - 8.6.2013 > ŠRejm> Pokud nejde o honbu za senzací, tak proč to autorka publikuje? Ale vzal to čert, jak jsem napsal, je to spíš můj problém, každý asi tyhle věci vnímá jinak.
U příspěvku:ústí...
Marod (Občasný) - 8.6.2013 > Přiznám se, že mám dost velký problém s lidmi, kteří z kopce fotí, jak jsou jiní lidé zaplavení. Ještě bych zkousnul, pokud bys byla tam dole, snad. Ale tohle je pro mě nepochopitelné.
U příspěvku:Velká voda
Marod (Občasný) - 7.6.2013 > Jenom drobnost (ty technické věci napsal Karhaj), nebýt názvu, těžko bych, bez podrobného zkoumání, poznal, že je vyšší stav vody, než je na tom místě obvyklé.
U příspěvku:Fêtes Johanniques de Reims 2013
Marod (Občasný) - 7.6.2013 > Karhaj(Sinner)> Možná to ani nevíš, ale jsi šťastný člověk! :-D
U příspěvku:Fêtes Johanniques de Reims 2013
Marod (Občasný) - 7.6.2013 > Karhaj(Sinner)> S tou katedrálou máš samozřejmě pravdu, ale ono to u těhle akcí, kdy jsi celý den na nohou a všechno své si nosíš s sebou (na nějaké odbíhání do hotelu není čas), jinak nejde. Širší objektiv znamená zase půl kila navíc, což je prostě moc. Tak nezbývá, než si poradit se stávajícím. :-)
U příspěvku:Fêtes Johanniques de Reims 2013
Marod (Občasný) - 6.6.2013 > superfly> Já ti rozumím, být to benátskej karneval, tak bych se na popisky vykašlal. Ale tohle je v Čechách celkem málo známá věc, tak jsem říkal, že to neuškodí. .-)
U příspěvku: Magor
Marod (Občasný) - 6.6.2013 > Nostalgie.
U příspěvku:Dievča anjel
Marod (Občasný) - 30.5.2013 > beljaksen> Díky moc!
U příspěvku:LUČNÍ ZVONKY
Marod (Občasný) - 30.5.2013 > Strhující.
U příspěvku:Dievča anjel
Marod (Občasný) - 30.5.2013 > Fascinují mě ty disproporce, jakoby chvat. Stihnout. Jestli bude někdy výstava, rád bych to viděl naživo.
U příspěvku:Zeď VI
Marod (Občasný) - 30.5.2013 > Karkulku, tohle by pod sebou nefungovalo, myslím. Když, tak z toho udělat jedno tablo. Jo a fotky pod sebe se prostě nahrávaj jako jedna fotka, jenže víckrát, kdybys potřeboval podrobnějc, řekni.
U příspěvku:"Pracovná pauzička"
Marod (Občasný) - 30.5.2013 > Pán je nejspíš neostrej (jsem ale na laptopu) a má určitě přepálenou košili. Vadí mi to? Ani náhodou, ta fotka má významnější kvality. K úplnému vychytání trošku změnit stanoviště, aby nesplývala hlava s rámem. A kouknout trošku výš, prodalo by se víc charakterizujících nápisů, a rezignovat na část spodku. Krásně ti tady hraje to prostředí, představ si to jenom jako výřez chlápka v křesle a je to fotka o ničem. Promiň, nechci mentorovat, jenom mám radost z toho, na co koukám.Jo a vyprd bych se na ten umělej rámeček, pokud uděláš takovouhle fotku, nepotřebuješ berličky.
U příspěvku:"Ochranca pokladu"
Marod (Občasný) - 29.5.2013 > čtenář> Karhaji, třeba já, z pochopitelných důvodů. :-D
U příspěvku:"Ochranca pokladu"
Marod (Občasný) - 29.5.2013 > Kdyby to byla krytka od dvouosmičkové čtyřstovky, tak bych věděl. Ale ta vypadá jinak. Takže taky tápu???
U příspěvku:"Zá bránami predmestia"
Marod (Občasný) - 28.5.2013 > V podstatě viz. Thumb. Určitě bych, jako divák, chtěl vidět víc z toho místa, charakter prostředí. Myslím širší úhel záběru. Navíc, tahle fotografie je taková až moc ostýchavá a rozpačitá, blíž a kratší ohnisko by mohlo být řešení. Ale abych jen nemrmlal, na druhou stranu je tady snaha o práci se světlem a jiný než "turistický" způsob fotografování. Což je vrcholně sympatické.
U příspěvku:"Nezapojený do hry"
Marod (Občasný) - 14.5.2013 > Všechno je tady v pořádku, až na název. Ale název je stejně u fotografie nepodstatná berlička. A snad, být autorem, netrval bych tolik na zarámování sloupky plotu a volil poněkud "odvážnější" řešení. Ovšem autorem nejsem.
U příspěvku:Nenaplnený sen
Marod (Občasný) - 14.5.2013 > Přiznám se, ýe u konečné verze mi chybí ten červený pléd. Mohl se klidně stát součástí obrazu. Ale i tak.
U příspěvku:Vizuální báseň č.1
Marod (Občasný) - 6.5.2013 > Ačkoliv nerezonuji, hodnotím vůli k stavbě.
U příspěvku:Středový útočník
Marod (Občasný) - 6.5.2013 > :-)
U příspěvku:petr
Marod (Občasný) - 6.5.2013 > Když člověk neslyší ten randál okolo, vypadá to místo tak klidně a půvabně.
U příspěvku:Portrét-01
Marod (Občasný) - 2.5.2013 > Stále se usmívám.
U příspěvku:"Dáte si?"
Marod (Občasný) - 1.5.2013 > Výborný výraz toho člověka, ale myslím, že tak zkušený autor jako ty sám nejlépe ví, v čem je problém.
U příspěvku:Popis situace-01
Marod (Občasný) - 30.4.2013 > Obrazů ve kterých je humor, a teď nemyslím kreslené vtipy, není mnoho. Tady ho nacházím, respektive ti dva pajduláci mně vyvolali dnes poněkud zasunutý úsměv. Navíc je to asi dobré i po řemeslné stránce, ale to já ohodnotit neumím.
U příspěvku:Muž a pták 3/3
Marod (Občasný) - 30.4.2013 > Příjemná zkratka.
U příspěvku:Smiech v zrkadle
Marod (Občasný) - 30.4.2013 > Už jsem se vrátil poněkolikáté. Ten obraz mě něčím vtahuje. A nejsem schopen přijít na to, co na mě tak působí. Což není nic neobvyklého, prostě si ho přidám k mnoha dalším věcem, které neumím uchopit a pochopit.
U příspěvku:Exploze
Marod (Občasný) - 30.4.2013 > Myslím, že tenhle obrázek je o několik tříd výš než ten předcházející.
U příspěvku:Skleněná mísa
Marod (Občasný) - 28.4.2013 > To mi přijde dost povedené.
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter