Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Smutný les
P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.1.2018 > naplatno> Souhlasím, že obraz je velice pěkný, ale barevná škála Vincenta van Gogha byla určitě pestřejší.
U příspěvku:.
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.1.2018 > Magický realismus opět mezi námi.
U příspěvku:U každé chalupy
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.1.2018 > Teta Helena byla asi z té jurodivé rodinné frakce, že ? Lehce chaotické, ale nenudil jsem se.
U příspěvku:Smutný les
P.V.Ctihodný (Občasný) - 3.1.2018 > Jak i s minimální barevnou škálou se dá namalovat působivý obraz.Pěkné.
U příspěvku:Lézti
P.V.Ctihodný (Občasný) - 2.1.2018 > Básnický talent po předku ?
U příspěvku:dedeno
P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.12.2017 > Docela dobré.Kdo je "dedeno" ?
U příspěvku:Citát
P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.12.2017 > Li-po>  ...nebo Oheň ?
U příspěvku:Solitaire
P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.12.2017 > Vtipné ( a s českou klávesnicí i hezčí ).
U příspěvku:Velká večeře,-
P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.12.2017 > Zajímavé.
Hodně večeří, snídaní, obědů a inspirace přeju i v roce 2018 !
U příspěvku:Německé pivo
P.V.Ctihodný (Občasný) - 25.12.2017 > Po technické stránce opět skvělé.
U příspěvku:Vánoční přání
P.V.Ctihodný (Občasný) - 25.12.2017 > ...a i v roce novém !
U příspěvku:BYT
P.V.Ctihodný (Občasný) - 25.12.2017 > Trochu divný, trochu legrační, trochu depresivní.Nápsáno čtivě.
U příspěvku:Dohody
P.V.Ctihodný (Občasný) - 25.12.2017 > Není to špatné, ale hrozně ruší ta chybějící diakritika.
U příspěvku:Krajina,-
P.V.Ctihodný (Občasný) - 25.12.2017 > čtenář> Proč nepíšete pořádně česky ? ( Škoda, minulo se to účinkem ! )
U příspěvku:romantečička
P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.12.2017 > naplatno> Myslím, že dokud bude existovat krása, budou i lidé, kteří ji budou chtít umělecky zachytit.
U příspěvku:Vianoce
P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.12.2017 > Je to tak - Vánoce, Vánoce přicházejí !
Díky za tragikomický příspěvek a přeji naplnění prázdnoty tím, jehož narození si o těchto svátcích připomínáme.
P.S.: Čo je to také "dnuka" ?
U příspěvku:RvR
P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.12.2017 > čtenář> Všechny urážky vám odpouštím a přeji požehnané Vánoce.
U příspěvku:Krajina,-
P.V.Ctihodný (Občasný) - 21.12.2017 > Trochu ruší ta budova, ale jinak zajímavé.
U příspěvku:RvR
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.12.2017 > Něco z Rembrandta tam je, ale doporučoval bych ještě aspoň jeden pokus (hlavně umístění a tvar úst).
U příspěvku:Odborná přednáška
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.12.2017 > Vaše erotické koláže moc nemusím, ale tahle pobavila.
U příspěvku:Citát
P.V.Ctihodný (Občasný) - 18.12.2017 > Docela zajímavé.
S dovolením moje sobotní variace na stejné téma :



SEX

Vždycky jsem si v duchu říkal
Proč jen při tom tak naříká ?

Beru slovník, co psal Otto
a tam pod "S" stojí toto :

Duše touží být se Světlem
ale tělo i se světem


U příspěvku:Dvakrát
P.V.Ctihodný (Občasný) - 18.12.2017 >





C/

"Jméno tvé znamená Skála"
Petr dál poslouchá Pána

D/

Ďábel však pěnu kol huby
a slyšet je jak skřípe zuby


U příspěvku:Početní rébus
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > čtenář> Podívat se sice na ně může, ale rébus z nich pravděpodobně nevytvoří.
To mi připomnělo jiného učitele (tentokrát literatury), který pravil : Nejlepší poezii říkaj malé děti. Nikdy ji ale nezapíšou, protože neumějí psát.
U příspěvku:Ustal vianočný zhon
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > To nevím, ale je zajímavé, že ač se ke křesťanství u nás (v Čechách) hlásí asi jen tak 10 % lidí, narození jeho zakladatele oslavují (kromě jehovistů) všichni.
U příspěvku:Inspirace
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 >




AB
YCHO
MHODĚL
ALINASP
ROSTÉČTE

ŘE

U příspěvku:Chudy kostel
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > Pronikající světlo skrz kostelní okna způsobuje často velice zajímavý (až mystický) efekt.Tato fotografie ve mně ale tento dojem nezanechává.
U příspěvku:Gruzie
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > Trochu ruší kmen v pravém horním rohu, ale jinak velice originální kompozice ( a fotografii tentokrát prospěla i absence černých růžků ).
U příspěvku:Čertovka
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > Namalováno nejen pěkně, ale zvolen i netradiční úhel pohledu.
U příspěvku:Početní rébus
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > ... a jeho žák už jen dodává, že koláž je nejen vtipná, ale i výtvarně velice zdařilá.
U příspěvku:Početní rébus
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > Náš učitel matematiky ( který nás učil rovnice typu : Jedna na Há ku RVA na Ká na Pí je Bé ) by zajásal...
U příspěvku:Praha
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > Pěkné (kontrast i kompozice).
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter