Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Žena ucho
P.V.Ctihodný (Občasný) - 4.3.2018 > Vtipné a povedené.
U příspěvku:SETKÁNÍ S NETEŘÍ
P.V.Ctihodný (Občasný) - 4.3.2018 > Gogin> Díky za přečtení i body.
No jo, ta dnešní mládež... Polovina vyrůstá v rozvrácených rodinách, tak nemůžem od ní čekat žádné velké zázraky.
U příspěvku:Střecha
P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.2.2018 > Hm, vyčůraná střecha !
U příspěvku:Experiment
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.2.2018 > Co tím chtěl autor asi tak říct...
U příspěvku:carmen
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.2.2018 > Zajímavá kompozice, a i váš styl ála skelná vata se zde hodí víc než u Labutího jezera. Trochu ruší příliš tmavé obličeje.
U příspěvku:7,6
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.2.2018 > Ten text bych tam asi už nedával, ale jinak dobré.
P.S. : Překvapilo mě, že v roce 1932 nás byly pouze miliardy dvě !
U příspěvku:labutí jezero
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.2.2018 > Ten váš grafický styl je docela zajímavý, ale asi se nehodí ke zpracování jakéhokoliv tématu. Zde bych doporučil spíš nějaké ladnější linie. A co se týče barevnosti - je to spíše disko než balet.
U příspěvku:Společné toalety
P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.2.2018 > Tak už má Marek Eben konečně odpověď na svoji otázku " Jak to dělaj kosmonauti ? "
U příspěvku:11
P.V.Ctihodný (Občasný) - 14.2.2018 > Namalováno celkem pěkně, ale na mne příliš křiklavé barvy.
U příspěvku:Supernova
P.V.Ctihodný (Občasný) - 13.2.2018 > Opět velice pěkné (obrazy, rýmy, jazyk, ilustrace) a opět velice smutné...
Částečně dávám zapravdu Zochrové - díky malým písmenům jsem např. 12.verš původně přečetl jako "Krabička plná sirek z mise"
P.S.: Báseň mi trochu připomněla píseň "Hospodská" od Karla Plíhala
U příspěvku:Svět(l)ice
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.2.2018 > Hezké metafory a pěkné pozadí.V odrazu sklenice Danielle ?
P.S. : Jaký je tvůj názor na autora předchozí poznámky ?
U příspěvku:Velké prádlo
P.V.Ctihodný (Občasný) - 7.2.2018 > Vtipné a hezky kompozičně promyšlené.
U příspěvku:Milenky
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.2.2018 > Lesbická láska je podle mě trochu úchylka, ale namalováno celkem zajímavě.
U příspěvku:Pan Hanzlík (Nejkrasnejsi věk)1968
P.V.Ctihodný (Občasný) - 2.2.2018 > Čelo příliš prázdné ( a podivně propadnuté ), ucho trochu nečitelné.Jinak pěkné.
U příspěvku:Pavlače
P.V.Ctihodný (Občasný) - 31.1.2018 > Příjemná změna.
U příspěvku:Mozky v kádi
P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.1.2018 > Pobavilo.Tenhle tragikomickej svět je pro umění zcela ideální !
U příspěvku:V ponorce
P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.1.2018 > Zajímavý kontrast.
U příspěvku:Opona
P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.1.2018 > Doufejme, že je po sobotě zase otevře.Nebo aspoň jedno.
U příspěvku:Sloup
P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.1.2018 > Pár gramatických chybiček, ale jinak zajímavé.Nejvíce pobavilo novodobé švédské dobývání.
U příspěvku:Na břehu
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.1.2018 > Oškubaný kohout, krvácející hlava, polonahá dívka... obsah trochu nečitelný. Sen ? Provedení nicméně brilantní !
U příspěvku:Kresba
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.1.2018 > Úplný hyperrealismus.
U příspěvku:prázdná
P.V.Ctihodný (Občasný) - 18.1.2018 > Dobrá blbůstka.
Trochu mi to připomnělo vtip o poustevníkovy, který dlouhá léta meditoval v poušti.Po návratu do civilizace se kolem něj seskupili lidé a dychtivě se vyptávali : " K čemu jsi dospěl ? " A svatý muž odpověděl : " Život je velice hluboká studna. A nebo taky ne."
U příspěvku:Přátelství
P.V.Ctihodný (Občasný) - 17.1.2018 > White+Black ? Roztomilé.
U příspěvku:Citát
P.V.Ctihodný (Občasný) - 11.1.2018 > No, jak kdy...
U příspěvku:Zvonkohra
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.1.2018 > Pěkné.Na hlubší kritiku dnes nemám sil.Jsem vyčerpán z 9.A a i ze života.
U příspěvku:Silvestrovský stůl
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.1.2018 > Provedení skvělé, námět trochu nechutný.
U příspěvku:Skok
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.1.2018 > Vtipné a precizně vytvořené.
V náhledu ten skokan vypadá jako pták :-)
U příspěvku:borovice
P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.1.2018 > Zajímavý námět a hezká barevnost.
U příspěvku:Darwinovi mazlíčci
P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.1.2018 > Pobavilo.
U příspěvku:Hradecký sníh II
P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.1.2018 > Zajímavé obrazy, novotvary i celková atmosféra.
U příspěvku:Smutný les
P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.1.2018 > naplatno> Souhlasím, že obraz je velice pěkný, ale barevná škála Vincenta van Gogha byla určitě pestřejší.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter