Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Strom do nebe
P.V.Ctihodný (Občasný) - 13.5.2018 > Zde mi přijde metoda koláže trochu nevyužita.
U příspěvku:Šeřík
P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.5.2018 > PpĚěKkNnÉé
U příspěvku:Zrozeni z hlíny
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.5.2018 > Daisy2> V předvečer autorčiných 15. narozenin zdravím ještě jednou !!
U příspěvku:/Ne/kuřácká
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.5.2018 > Dobré.Taky si někdy říkám (ač nekuřák), aby to s tím protikuřáckým tažením jednou nedopadlo jako v tom pedagogickém rčení : Dítě můžete mít buď čisté nebo šťastné.
U příspěvku:Únorová kompozice
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.5.2018 > Má to atmosféru.
U příspěvku:brýle
P.V.Ctihodný (Občasný) - 2.5.2018 > Vtipné ! Nejspíš lennonky, že ?
U příspěvku:Parašutista
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.5.2018 > Focus> Vot téchnika !
U příspěvku:Proměny
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.5.2018 > Čtyřikrát "jitřenka" možná trochu ruší, ale jinak velice poetické.
U příspěvku:Až budu tááákhle veliký
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.5.2018 > Vtipné a kompozičně i barevně povedené.
U příspěvku:Kávový džin
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.5.2018 > Vtipné a precizně provedené.
U příspěvku:Parašutista
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.5.2018 > Náhled mi přišel zajímavější.
U příspěvku:Souboj objektivů
P.V.Ctihodný (Občasný) - 27.4.2018 > Pan Canon a slečna Minolta. Přeskočí jiskra ?
U příspěvku:Na startovní čáře
P.V.Ctihodný (Občasný) - 27.4.2018 > Přepošlu do hospody "U vystřelenýho voka".
U příspěvku:SkOřÁpKoVá
P.V.Ctihodný (Občasný) - 27.4.2018 > Hra je to možná zajímavá, ale Totem je časopis pro umělecké příspěvky (básně, obrazy, fotografie apod.)
U příspěvku:rybář
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.4.2018 > Dobrá kompozice, příjemná barevnost.
U příspěvku:Ostře nabité zbraně
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.4.2018 > Devítka proti dvěma pětkám.Vyrovnaný souboj !
U příspěvku:Zrozeni z hlíny
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.4.2018 > Á, vidím, že po evolucionistech si tentokrát užijí i kreativisté. Obzvlášť zdravím Daisy2 a jí podobné !
U příspěvku:Pravazochodec ČEZu
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.4.2018 > Tak tomu se říká adrenalin !
U příspěvku:13
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.4.2018 > Příjemná barevnost, dobrá kompozice, zajímavá atmosfera.
U příspěvku:Rozhovor na ulici
P.V.Ctihodný (Občasný) - 17.4.2018 > Ahoj Chode.To jsi odposlechl někde hu nás ? Vtipné.
Taky se mi občas stává, že mi někdo něco třeba hodinu vypráví, a pak na závěr dodá : S tebou se tak hezky povídá !
U příspěvku:Hvězdný eskalátor
P.V.Ctihodný (Občasný) - 17.4.2018 > Poetické.
U příspěvku:Pozdvižení na klobouku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.4.2018 > ...aneb : Závod okolo hory Říp. Roztomilé.
U příspěvku:Procházeči a Procházkáři
P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.3.2018 > František Vyrut> Velice pěkné, poeto !
P.S.:Některé malé básnířky jsou ale zarputilé a vydrží.Nedávný rozhovor s jednou mojí žákyní (šesťačkou) :
Já : Cos to namalovala ?
Ona : Já nevím.
Já : Není divné malovat něco a nevědět, co ?
Ona : Je to divné, protože já jsem divná.
U příspěvku:Mandarinka
P.V.Ctihodný (Občasný) - 13.3.2018 > Po technické stránce dokonalé. Sudek by měl radost.
U příspěvku:Záblesk v mysli
P.V.Ctihodný (Občasný) - 13.3.2018 > Aneb "I vdechl Bůh do hlíny svého ducha a ta se začala měnit v člověka".
U příspěvku:Turanjské panorama
P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.3.2018 > Fotka není špatná, ale že má během jediného dne více jak 3 000 zobrazení, mi přijde nějak divné... P.S.: A co ty patnáct let staré komentáře ?!
U příspěvku:Koupel
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.3.2018 > Pěkné.
U příspěvku:Vajíčková plavba
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.3.2018 > Vtipné a barevně příjemné.
U příspěvku:Výhled
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.3.2018 > A Výhledy jsou generálem !
U příspěvku:Stanley Kubrick
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.3.2018 > S těma rukama asi šlo ještě něco udělat, ale jinak dobré.
P.S.:Značka FB taktéž pěkná.
U příspěvku:Žena ucho
P.V.Ctihodný (Občasný) - 4.3.2018 > Vtipné a povedené.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter