Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:5.1.
martinik (Občasný) - 16.2.2015 > mé doporučení se zřejmě ztratilo
U příspěvku:Jinovatkou
martinik (Občasný) - 16.2.2015 > vkrádá se mi do mysli rčení o občasných návratech městských opeřenců. Tak ať jsou vítáni. A také jedno opožděné přání.
U příspěvku:"Cez limity"
martinik (Občasný) - 3.3.2014 >
U příspěvku:Isa
martinik (Občasný) - 2.3.2014 > Ahoj Honzo, vyšetřil jsem trochu času o prošel se ti po stopách. Tohle se ti opravdu povedlo. Fakt dobrý.
U příspěvku:Zhasni
martinik (Občasný) - 2.3.2014 > Z naší druhé společné sbírky, pro kterou se nám s Ráchel podařilo dát dohromady slova, ilustrace a peníze. Děkujeme všem za hladké přistání.
U příspěvku:Zhasni
martinik (Občasný) - 21.2.2014 > anae> máš pravdu, asi by jí to slušelo více. Ale už s tím nic neudělám, když je to svázané, tak snad příště budu mít lepší odhad. Dík za názor.
U příspěvku:Lednové nebe
martinik (Občasný) - 15.2.2014 > hezky se čte.
U příspěvku:Havrani
martinik (Občasný) - 26.11.2013 > už jsem moc nechodím, ale tohle mi opravdu nedalo.
U příspěvku:Večery z básní
martinik (Občasný) - 4.10.2013 > všichni jsme jako sběratelé zážitků součástí nekončíccích koloběhů a každé další probuzení (jak poznamenal František, kterému tímto přeji k svátku vše dobré) je fajn. Krásný podzim na Hanou.
U příspěvku:Konečná stanice
martinik (Občasný) - 20.2.2013 >

báseň je sama o sobě skvělou pobídkou. Zaujala otevřeností, napětím a soubojem s myšlenkami.

U příspěvku:cokoliv jiné,,,spíš ano než ne,,,zhasni spi
martinik (Občasný) - 20.2.2013 >

ty jsi svým způsobem vyjádření asi nejhůře zaměnitelná.

U příspěvku:Zimní reminiscence
martinik (Občasný) - 12.2.2013 > mít takovouhle fantazii musí dělat život přinejmenším snesitelnější, když už ne lepší.
U příspěvku:Gotické město
martinik (Občasný) - 12.2.2013 >

sečetl jsem pár útržků a vyšlo mi z nich, že to nebude promarněný čas, až se v klidu vrátím.

U příspěvku:Marionetta I
martinik (Občasný) - 12.2.2013 > jelikož se také pokouším občas rýmovat, a možná i proto mi nezbývá, než vyseknout poklonu.
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... VIII
martinik (Občasný) - 11.2.2013 > i velké příběhy stojí na pilířích z maličkostí, které jsou psány časem. Hezké je máš.
U příspěvku:Lesněnce
martinik (Občasný) - 3.2.2013 > doporučil bych zařadit do čítanek prvního stupně, jelikož a protože některé výplody tam otištěné by si zasloužily i vyměnit. Hezká.
U příspěvku:Noty na Vltavě
martinik (Občasný) - 22.1.2013 > jak říká splav, někdy jde o to zachytit ten správný okamžik. Oni tam ti ptáci nebudou čekat věčně.
U příspěvku:šťastnej a veselej
martinik (Občasný) - 22.1.2013 > tak si tu snažím rozmotat myšlenku, kde je míra estetického hlediska, ale stále se nemohu dobrat k rozumnému rozuzlení.
U příspěvku:Meditace černobílý
martinik (Občasný) - 17.1.2013 > ale proč meditace černobílé. Přijde mi, že to máš nakolorované tak akurát.
U příspěvku:jakoby, dny jak, to ty ten, a potom a potom, život
martinik (Občasný) - 17.1.2013 >

takhle nějak je to dobré.

U příspěvku:Pohodová
martinik (Občasný) - 17.1.2013 > název snímku výstižně vyjadřuje jeho atmosféru.
U příspěvku:Rózo
martinik (Občasný) - 17.1.2013 > u mě dobrý.
U příspěvku:dva rybáři
martinik (Občasný) - 11.1.2013 > krom fotografie mě zaujal i kontrast mezi dvěma rybáři na jedné a dvěma komíny na druhé straně.
U příspěvku:Mateřídouška
martinik (Občasný) - 9.1.2013 > děkuji všem za zastavení a podporu. Zároveň cítím, že nebude od věci úvest do skutečné podoby význam dvou posledních veršů. Takže malé vodítko. Báseň celá, takže logicky i její vyústění je motivováno strašidýlkem, kterému se v medicíně říká cystická fibróza, nemoc, kterou doposavad nikdo nedokázal přimět odpouštět. A "možná", na jejím konci, je zde příslovečnou nadějí, která v daných souvislostech umírá opravdu jako poslední.
U příspěvku:Jiný podzimní
martinik (Občasný) - 8.1.2013 > krásná práce a úžasné barvy.
U příspěvku:*
martinik (Občasný) - 8.1.2013 > jestli on nebude mít v kapse kouzelník se světlem od tebe nějaký ten podepsaný oupis.    
U příspěvku:Požehnání
martinik (Občasný) - 5.1.2013 > spíš než definovat klišé by se i slušelo zamyslet se nad tím, jestli nebylo původním smyslem poézie něco sdělit ostatním, když už je pro ostatní publikována. Někdy to spíše vypadá, že se autoři vyrovnávají sami se sebou a do svým textů nevkládají to, co by mělo být pro ostatní důvod se k takovýmto vracet.
U příspěvku: na návštěvě
martinik (Občasný) - 19.12.2012 > na nic si nehraje, taková ze života. A o tom jsou básně především.
U příspěvku:Drobnosti XVI
martinik (Občasný) - 4.12.2012 > to je hezký, když máš pořád co říct na třech řádcích.
U příspěvku:La Bodeguita
martinik (Občasný) - 4.12.2012 > někdo tady zapomněl skleničku
U příspěvku:nevyspalý puchýř
martinik (Občasný) - 29.11.2012 > příjemné zastavení se
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter