Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Našeptávač
Draconian (Občasný) - 15.8.2013 > Ted vidím, že se mi text neuložil s kurzivou. Tou jsem totiž původně označil vše, co říkal Marcel Proto se omlouvám, pokud text působí zmateně a špatně se čte. Pokud to tak je, dejte mi vědět, zkusím to předělat.
U příspěvku:Našeptávač
Draconian (Občasný) - 15.8.2013 > lada34> Děkuji:-)
U příspěvku:Adepti do knihy, březen 2013
Draconian (Občasný) - 11.4.2013 > 1.hlas:Šnek a beruška
2.hlas: Vleče se vleče
3.hlas: Řecký stařík
4.hlas: Zahradní scenérie

opravdu pěkné ilustrace.
U příspěvku:Leonida
Draconian (Občasný) - 29.3.2013 > Světlonoška> Děkuji, Světlonoško:-)
U příspěvku:Leonida
Draconian (Občasný) - 29.3.2013 > popleta79> Moc děkuji:-)
U příspěvku:Leonida
Draconian (Občasný) - 29.3.2013 > kolo> Děkuji!
I když přiznávám, že básník nejsem a tohle je prostě spíš pokus.
U příspěvku:S vůní horké čokolády
Draconian (Občasný) - 21.3.2013 > carisimo> Děkuji, jsem rád, že se to líbilo.
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 21.3.2013 > Sartori> Díky moc!
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 9.3.2013 > Myslibor> Neznám....i když je možmé že podobných příběhů je více. Ten námět není nikterak revoluční. Ale psal jsem od srdce.
Díky moc! V pořádku, člověk se může překliknout.
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 8.3.2013 > Myslibor> Ahoj. Známka docela krutá...no budiž. Jen bych ocenil komentář - konstruktivní kritiku. I tak děkuji za přečtení.
U příspěvku:S vůní horké čokolády
Draconian (Občasný) - 8.3.2013 > Děkuji všem!
U příspěvku:S vůní horké čokolády
Draconian (Občasný) - 7.3.2013 > Světlonoška> Děkuji!
V pořádku - víš já to vidím tak, že když to tvořil, netušil, co z toho bude. A navíc většina vědců to chce dokončit....je to jejich dítě...jejich životem je bádání.

Bohužel plno věcí se dá zneužít. Třeba jaderná bomba...ten vědec ji také nestvořil se špatnými úmysly (myslím ten původní nápad...ne přímo bombu).
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 5.3.2013 > pomerančová> Děkuji.
Budu to sledovat...a ještě jednou děkuji za nominaci:-)
U příspěvku:Bar U mrtvé coury
Draconian (Občasný) - 4.3.2013 > Vítej Iwuše:-)
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 4.3.2013 > pomerančová> Mockrát děkuji!!!
Vydání by bylo pro mne ohromnou odměnou. Mohla byste mě prosím informovat zda se to bude realizovat?
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 1.3.2013 > čtenář> Děkuji!
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 22.2.2013 > Světlonoška> Moc ti děkuji. Jsem rád, že jsi přečetla a zapřemýšlela nad tím.
U příspěvku:poránu
Draconian (Občasný) - 22.2.2013 > Skoukl jsem pár tvých maleb..a jsou moc pěkné.
U příspěvku:Vlákna
Draconian (Občasný) - 22.2.2013 > Mima: Děkuji. Jsem rád, že se ti povídka líbí. I když tedy je to samozřejmně fantasmagorie...i když přesně takhle to u nás na nádraží někdy vypadá a člověka napadá všelico.
EmptyRoom: Ano, Vlákna...proč by ne?:-)Četla si to?
U příspěvku: Restituce (1/2)
Draconian (Občasný) - 2.1.2013 > čtenář> Název se mi vložil blbě....je to jen Restituce (1/2).
Ostatní měla být pouze anotace.
Jasně, vím jak je první odstavec důležitý....bud čtenáře zaujme nebo odchází...tys odešel.
V prvním odstavci by měla být demonstrace problému...snažil jsem se upoutat. Celek čert ví...musel jsem to rozdělit do dvou částí.
Moc dobře vím, že čtenář nepřijde sám...čtu i teorie o literatuře...zrovna včera jsem četl část o "úvodu". Snažím se poučit...samozřejmně jsem amatér. Chtěl jsem rychle čtenáře uvést do děje...je to jen povídka, nikoliv román.
Ale díky za názor a zastavení.
U příspěvku: Restituce (1/2)
Draconian (Občasný) - 2.1.2013 > čtenář> Aha...takže hrozivé a příšerné. Prosím tedy porad, co je špatně a v čem přesně jsem to zkazil.
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 15.10.2012 > Blackberry> Mě fakt čtečky ani nepřišly na rozum:-) Já sám je zatím ignoruju...a myslím, že i v budoucnu budou furt lidé, kteří dají přednost klasické knize.
Myslím, že tak jako tak, to není v příběhu na obtíž, vždyt jde o úplně něco jiného.
I když chápu...i detaily dělají rozdíly mezi dobrým a výborným.
U příspěvku:Jednou za tisíc let
Draconian (Občasný) - 15.10.2012 > Na Totemu příliš děl nečtu, bo tu jsou spíše básně a já raději prozu. Dala jsi mi komentář, a tak ej třeba ho oplatit.
Velice dobře napsaná povídka. Atmosféru jsi stvořila parádní. Trochu mi neseděl způsob jakým píšeš dialog, ale to je můj problém.
Chyb já většinou nehledám(raději ty dobré věci na dílech)...a navíc jako dis-něco bych stejně nic nenašel.
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 15.10.2012 > Blackberry> Tak odradit se určitě nenechám, psaní mě baví.
Návštěvníci se mi vždy líbili...a název Rady mi nepřijde důležitý.
Nelogičnosti? Jaké? To je samozřejmě závažná chyba, takže mě to zajímá.
Ach, proškrtávat...momentálně se mi povídka líbí v délce jaké je.

Jinak ale děkuji a cením si názoru.
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 15.10.2012 > Quotidiana> Děkuji za přečtení a zhodnocení.
Proškrtávač nejsem dobrý:-)....ještě tomu nechám čas a pak se rozhodnu, zda-li něco změním.
Kniha je symbol...čtečka mě vůbec nenapadla, ale dobrý postřeh. O trenažeru jsem psal, že je rozložitelný a ve vesmíru je důležité udržovat si kondici.....alespon dle toho, co jsem vyčetl v encyklopediích.
S tím prověřováním máš pravdu...chyba.
No a čeština....určitě tam mám chyb více.

Nejsem příliš technicky znalý, takže těch informací o lodi, životě na ní je tam asi dost málo, to si uvědomuji...ale příběh je hlavně o něčem jiném.
Ještě jednou děkuji za zpětnou vazbu.
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 14.10.2012 > umbra> Děkuji velice:-)
U příspěvku:Veterinář
Draconian (Občasný) - 25.6.2012 > Michelle> Hehe, děkuji moc.
U příspěvku:Veterinář
Draconian (Občasný) - 5.6.2012 > semtam> Děkuji...přesně tak:-)
U příspěvku:Veterinář
Draconian (Občasný) - 4.6.2012 > žaža> Díkes za přečtení. Asi máš pravdu, ale chtěl jsem trochu vytvořit atmosféru:-)
U příspěvku:Exekuce
Draconian (Občasný) - 28.1.2012 > Děkuji:-)
U příspěvku:Exekuce
Draconian (Občasný) - 25.1.2012 > To je. Proto doufám, že to nikdy až tak hrozné nebude.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter