Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Podzim . Údolí řeky Jizery
alice (Občasný) - 7.11.2020 > Nejsem sice profík, jen amatér, ale myslím si, že bys měla více rozlišovat stín a světlo. Ty máš hodně tmavé to pozadí nahoře, měla bys namalovat tmavěji prostor vpředu vpravo a vlevo pod stromy. Řekla bych, že díky tomu je ta vrchní část obrazu lepší než ta spodní.
U příspěvku:Tátova směska č. 23
alice (Občasný) - 19.9.2020 > Před karikaturou smekám, neumí to každý a to i když umí celkem slušně kreslit!
U příspěvku:Noční déšť
alice (Občasný) - 13.9.2020 > Marco rain> Ano, je to olej. Taky mi to déle schne a proto to nemaluji většinou najednou. A není to Litovel, spíše nějaké vymyšlené město.
U příspěvku:Noční déšť
alice (Občasný) - 13.9.2020 > Marco rain> Ano, je to olej. Taky mi to déle schne a proto to nemaluji většinou najednou. A není to Litovel, spíše nějaké vymyšlené město.
U příspěvku:Směska karikatur č. 03
alice (Občasný) - 1.9.2020 > Otec fakt kreslit umí, karikatury jsou hodně těžké.
U příspěvku:Směska tátových karikatur č. 02 b (...).
alice (Občasný) - 1.9.2020 > Ty karikatury tvého otce jsou fakt dobré.
U příspěvku:kaplnka
alice (Občasný) - 1.9.2020 > Čtenář autista má pravdu v tom, že je to moc posunuto doleva, pomohlo by, kdyby se mírně posunula kaplička doprava(ale ne zase na zcela centrální pozici) a kdyby stromy vpravo ještě kousek pokračovaly. Ale názory mohou být pochopitelně různé.
U příspěvku:humno
alice (Občasný) - 1.9.2020 > Tak ten strom se mi zdá trochu schematický a zvolila bych trochu jinou modrou.
U příspěvku:Vzpomínka na zimu
alice (Občasný) - 1.9.2020 > Martin> Díky....
U příspěvku:Anděl zlých ptáků IV
alice (Občasný) - 20.8.2020 > Oceňuji nápad i provedení, líbí se mi to.
U příspěvku:Na jeden den Pollockem :)
alice (Občasný) - 20.8.2020 > Rozhodně zajímavé.
U příspěvku:Ředitel Lízler byl (asi) přímej chlap
alice (Občasný) - 29.7.2020 > Dobrá karikatura!
U příspěvku:Ze zahrady 1
alice (Občasný) - 2.6.2020 > NiLi> Díky, ano pivoňky a kalina, kvetou vždy současně....
U příspěvku:Pekařka, křižovatka u lomečku
alice (Občasný) - 10.5.2020 > Podle mně je to lepší než ten Boreček...
U příspěvku:Sen
alice (Občasný) - 7.5.2020 > Zajímavá barevná kombinace.
U příspěvku:Dvěstě čtyřicet šest kanálů pohotovostně k dispozici
alice (Občasný) - 7.5.2020 > Ale kdyby alespoň jeden stál zato.
U příspěvku:Šijeme roušky
alice (Občasný) - 7.5.2020 > Ale oni asi nešijí...?
U příspěvku:Rouška
alice (Občasný) - 30.4.2020 > Tak to je dobrý!
U příspěvku:Pekařka - Boreček
alice (Občasný) - 7.4.2020 > Konečně nějaká olejomalba! Není to špatné.....
U příspěvku:XXXXX
alice (Občasný) - 10.2.2020 > analfagot> Mě takové "skautské" pižlavé kreslení perfektně uklidňuje, ale nevěnuji se jenom tomuto druhu kreslení viz mé jiné příspěvky....
U příspěvku:XXXXX
alice (Občasný) - 4.2.2020 > čtenář> Obdivuji tu fantazii!!!!!!
U příspěvku:Až to ..budeme v sobotu spolu zase dělat
alice (Občasný) - 4.2.2020 > Ale jo, ty karikatury jsou všechny dobře nakreslené....
U příspěvku:"Arabské město" - Bludiště 02
alice (Občasný) - 14.1.2020 > Ať už jsou tam chyby nebo ne, je to dobrý nápad a líbí se mi to.
U příspěvku:Finský podzim
alice (Občasný) - 13.1.2020 > Asi to je pravda, budu se snažit polepšit.
U příspěvku:kafé
alice (Občasný) - 9.1.2020 > Trochu mi tam překáží ta centrální pozice hrnku.
U příspěvku:Vlna
alice (Občasný) - 8.1.2020 > čtenář> Tak na něco z hnědouhelné krajiny bych se mohla podívat. Já jinak tu oblast moc neznám, ale jistě se dají najít zajímavé fotky.
U příspěvku:Vlna
alice (Občasný) - 8.1.2020 > čtenář> Tak na něco z hnědouhelné krajiny bych se mohla podívat. Já jinak tu oblast moc neznám, ale jistě se dají najít zajímavé fotky.
U příspěvku:Finský podzim
alice (Občasný) - 7.1.2020 > čtenář> Asi to bude to oboje...::)))
A co takhle kdybys usoudil, že sem chodím jen zřídka?
U příspěvku:Finský podzim
alice (Občasný) - 7.1.2020 > Zeanddrich E.> To je za polárním kruhem v oblasti Ivalo a tam opravdu nějaké kopce jsou, i tam mají sjezdovku!
U příspěvku:Ve stínu
alice (Občasný) - 5.1.2020 > čtenář> A jak velký byste si ho představoval? Mohla bych ho namalovat i větší, i když úplně identický by asi nebyl....
U příspěvku:Ve stínu
alice (Občasný) - 4.1.2020 > neandrtalec> To vymýšlení názvů mi nikdy nešlo....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter