Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Matka Mršina
chinagirl (Občasný) - 7.3.2010 > souhlas s ťuik.
U příspěvku:Etudy / Odposlechnuto
chinagirl (Občasný) - 2.3.2010 > Měla jsem problémy ze začátku pochopit, o co jde, přes ty první čtyři řádky....možná bych dala více tří-teček/pomlček na konci těch jejích promluv a uvozovky k názvu toho novinového článku. Nebo by možná stačilo "Koupila jsem si to poprvý", ŘEKLA. Nebo ON se podíval úkosem. Jinak to je zručně napsané...Ale s tímhle textem asi nemáš žádný větší ambice, tak je to možná jedno. Každopádně dík za uveřejnění.
U příspěvku:Večerní země
chinagirl (Občasný) - 2.3.2010 >
U příspěvku:3.
chinagirl (Občasný) - 2.3.2010 > "zjistit, co se zatíná...,s kým jde mlčet...,"
U příspěvku:Harfy a hormony
chinagirl (Občasný) - 1.3.2010 > A.x.e.l> čistě gramaticky by to bylo bez členu nebo "some" ale to je asi jedno...
U příspěvku:Harfy a hormony
chinagirl (Občasný) - 1.3.2010 > mě to přijde docela originální, minimálně formou, have a tones je schválně?...a pěkně se na to kouká:)
U příspěvku:ráno
chinagirl (Občasný) - 1.3.2010 > připomnělo mi to nějakou hlášku z red meatu...
U příspěvku:středa
chinagirl (Občasný) - 1.3.2010 > vtipné
U příspěvku:míjím
chinagirl (Občasný) - 28.2.2010 > to levo-pravé (nebo východo-západní?) rozkročení je působivé.a báseň se mi líbí moc.
U příspěvku:oči zakalené Klímou
chinagirl (Občasný) - 28.2.2010 >
U příspěvku:Jaření
chinagirl (Občasný) - 28.2.2010 > Raimund> Meča Krov

česky: medvědí krev

Bulharské červené víno tmavé barvy a poměrně plné chuti, zdůrazněné vyšším obsahem zbytkového cukru.

U příspěvku:I’VE BEEN DREAMING
chinagirl (Občasný) - 27.2.2010 > co znamená she gets more bang for the buck?
U příspěvku:Jaření
chinagirl (Občasný) - 27.2.2010 > medvědí víno je nejlepší
U příspěvku:Nejvíc
chinagirl (Občasný) - 27.2.2010 > ženské milostné poezie:)
U příspěvku:Nejvíc
chinagirl (Občasný) - 27.2.2010 > ach...nakladatelství van aspen by jistě rádo do almanachu ženské poezie toto.
U příspěvku:Je vidět
chinagirl (Občasný) - 25.2.2010 > nenásilně plyne...
U příspěvku:Dokáže
chinagirl (Občasný) - 25.2.2010 > not a win-win situation, indeed.
U příspěvku:zpět a znovu
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 >
U příspěvku:messiaen
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 > pokud jsem to teda úplně ne-dezinterpretovala:) (možná můžeš trošku napovědět...:) Tahle tvoje série mi přijde výborná, naprosto.
U příspěvku:messiaen
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 > tak jsem si o něm něco přečetla (....dvanáctitónová hudba, křesťanská tématika, zpěv ptáků a další detaily, které jsem nebyla schopná odhalit:....,tam jsou) a ještě to funguje jako samostatná věc. paráda.
U příspěvku:Pálení čarodějnic
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 > souhlas se zirael, hlavně to srdéčko na začátku....
U příspěvku:jedním krokem přejít čtyřiadvacet Lun
chinagirl (Občasný) - 23.2.2010 > souhlas s arielem a šedé.
U příspěvku:Paměť medu
chinagirl (Občasný) - 22.2.2010 > hmmmm, už to není to "kondenzovaný mlíko" a není to ani nijak zvlášť originální klasická báseň. cítím silnej osobní pocit, ale nechci to tady vůbec nějak rozebírat. možná tím spíš se mi líbí, že působí tak lehce...
U příspěvku:-1-
chinagirl (Občasný) - 17.2.2010 > tohle jsem objevila až teď....parádní.
U příspěvku:Ty a já
chinagirl (Občasný) - 15.2.2010 > Miroslav Václavek> tak ale tos napsal moc hezky:)) (bez ironie)
U příspěvku:Ty a já
chinagirl (Občasný) - 14.2.2010 > Miroslav Václavek> Viděla, a mockrát, neb jsme měli malé hospodářství a žili obklopeni lesy, lukami a rašelinišťi... Jen do téhle básně se mi ty zvířecí oči nehodí. Působí to na mě trošku lacině, no.
U příspěvku:Nález
chinagirl (Občasný) - 14.2.2010 > urcite budou i lepsi..
U příspěvku:Lež, mlha, maska
chinagirl (Občasný) - 14.2.2010 > [add citat] spis na zamysleni, nez na odkejvani...ale ma to neco do sebe.
U příspěvku:Lež, mlha, maska
chinagirl (Občasný) - 14.2.2010 > vic hledat:] A vzpomela jsem si na jeden citat od camuse: kde se v lidech bere ta domyslivost, aby druhym i sobe namlouval, ze prahne po nejake pravde, kdyz pritom od tohot sveta chce lasku...
U příspěvku:Lež, mlha, maska
chinagirl (Občasný) - 14.2.2010 > Abstt> taky jsem mela takovy pocit. ale myslim, ze od urciteho veku uz se tolik nemeni...spis utvrzuje, mozna prekvapuje sam sebe nekdy apod:], ale zalezi, jak to mame srovnane...,vnitrni integrita a identita a tyhlety veci.

jen jsem mela pocit, zes to pojal spis jednostranne negativne, to mi vadilo. mej se:]
U příspěvku:Lež, mlha, maska
chinagirl (Občasný) - 14.2.2010 > Abstt> no, nesouhlasim ani s tebou ani s agentem:]...myslim, ze urcite muzes nekoho poznat:], a sebe zna prece clovek nejlip a pokud dobre komunikuje a je uprimny k sobe i ostatnim, tak to jde....prece...-"nikoho nemuzu poznat", to spis rikas "nikdo nemuze poznat me", nez cokoliv jineho, mam ten pocit. ale nechci tu delat zadne rozbory:]] nebo snad kazat. jen me to zarazilo.
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter