Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ukradli mě zrovna v pátek!
slavekmiloslav (Občasný) - 7.8.2010 > díky, ale nemám pocit, že by tahle povídka byla tak kvalitní. opravdu ne. snad mám lepší... jen jsem se bavil. ale ještě jednou díky
U příspěvku:podivný řád a řádný chaos.
slavekmiloslav (Občasný) - 7.8.2010 > poslední poznámka je blízko...
nerad polopatizovávám své myšlenky. mám pocit degradace... no přibližně je to o tvůrčích osobnostech se silnou energií přirozeně narážející na systém - na místní sytém - a ta poznámka je důležitá, protože jen přibližné zobecnění je možné, ale tady nedůležité. a při vytváření svého vnitřního systému svou energií - a ta je taky veledůležitou, ne-li nejdůležitější, bez ní to vlastně ani není možné. a nakonec když už jsi spokojen s tím svým vlastním systémem, tak zjišťuješ, že ti vlastně chybí pokora...
U příspěvku:podivný řád a řádný chaos.
slavekmiloslav (Občasný) - 5.8.2010 > nejsem si jist, jestli jsi pochopil. ale dík :-)
U příspěvku:světlo hvězd a křestní jména.
slavekmiloslav (Občasný) - 5.8.2010 > no, jo, a chvíli před tím než si odkopnu tu židli spod sebe si na tebe vzpomenu, anebo na Nepila? a poděkuju vám oběma :-)
U příspěvku:běhám pravidelně, běhám rád.
slavekmiloslav (Občasný) - 2.8.2010 > jo, díky.
je to startovní.... jsem dyslektik a ne češtinář a tak se spoléhám na automatické opravy... :-)
U příspěvku:SKOČIL JSEM, PROTOŽE JSEM CHTĚL
slavekmiloslav (Občasný) - 26.7.2010 > působivé
U příspěvku:ježek pod telefonem
slavekmiloslav (Občasný) - 24.7.2010 > Bajata> františka nepila velice obdivuju a že se mu podobám mě docela překvapuje, ale je to tvůj názor na který máš nárok.. :-)
U příspěvku:zmáčkni knoflík
slavekmiloslav (Občasný) - 7.7.2010 > princezna_podruhé> jestli tento měl s tím tvým něco společného, tak chápu toto upozornění, ale jinak... a co se týče chyb - s tím se nedá vůbec nic dělat :-)
ps- jaké chyby?
U příspěvku:ježek pod telefonem
slavekmiloslav (Občasný) - 7.7.2010 > Parsifal> no jo, co nadělám? :-) je mi vás všech co to po mě čtete upřímně líto, ale těší mě to. to jo :-)
U příspěvku:o čem je literatura?
slavekmiloslav (Občasný) - 1.7.2010 > opožděné zrcadlo> je to jak říkáš. je radost s tebou pohovořit. tak příště... budu se těšit.
U příspěvku:o čem je literatura?
slavekmiloslav (Občasný) - 1.7.2010 > opožděné zrcadlo>  rád poznávám slušné lidi s názorem, jen pokračuj.
U příspěvku:o čem je literatura?
slavekmiloslav (Občasný) - 1.7.2010 > celulosa> děkuji za názor. co se tisku, psal jsem pouze o denících samozřejmě. mám taky své periodika, které sa dají číst. nesouhlasíš, ale dovedeš se celkem v klidu a bez urážek vyjádřit, tedy dík za názor.
U příspěvku:o čem je literatura?
slavekmiloslav (Občasný) - 30.6.2010 > čtenář> děkuji za trpělivost a pochopení :-)
U příspěvku:dejte jim šanci, proboha!
slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > milé anonymní kloktadlo, článek k tobě podobným máš na http://slavekmiloslav.txt.cz/ nebo stačí zadat - slavekmiloslav
U příspěvku:dejte jim šanci, proboha!
slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka> takže tímto si myslím, že si určil svoji stylizaci, klaním se tvé vybranosti chování. rád poznávám slušné lidi.
U příspěvku:dejte jim šanci, proboha!
slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > germanica> děkuju a moc, germaniko :-)
U příspěvku:dejte jim šanci, proboha!
slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka>  a kde je psáno, že právě můj text musí být podle mluvnice? co když jen chci psát, jak se mluví? noviny jsou plné mluvnice a dá se to číst? touto cestou nemusím. nemyslím si, že literatura se musí držet pouze mluvnice. a víš ty, že jsme (i když já ne) jeden z mála států na světe, kde mluvnice popisuje pouze gramatiku a úplně ignoruje mluvené slovo aniž by došla na dno. a víš, že právě teď se píše mluvnice hovorového slova právě proti pseudonovinařskému a úředníckému jazyku....? a víš ty, že naše novinařina, jakožto výkladní skřín naší vzdělanosti je hodnocena v evropě hůř než balkán? a ve světě, že žádný náš titul se zásadně nepřebírá pro svou "léty ověřenou kvalitu"? ale jazykově naprosto splňuje představy správného češtináře, kterým já, ale nejsem, protože cizinec. hezký den. :-).
U příspěvku:dejte jim šanci, proboha!
slavekmiloslav (Občasný) - 28.6.2010 > jelen> díky jelene :-)
U příspěvku:tři vteřiny ke slávě
slavekmiloslav (Občasný) - 28.6.2010 > Parsifal> děkuji :-)
U příspěvku:Nikdy nevíš
slavekmiloslav (Občasný) - 24.6.2010 > čtivé a zajímavé
U příspěvku:docela si znějistím
slavekmiloslav (Občasný) - 24.6.2010 > Quotidiana> ano, jsou to krásné jinakosti kolem nás abychom nezakrněli :-)
U příspěvku:tři vteřiny ke slávě
slavekmiloslav (Občasný) - 16.6.2010 > čtenář> proč to má být vtipný? ale ty bavíš. a to je důležitější...
U příspěvku:zmáčkni knoflík
slavekmiloslav (Občasný) - 2.6.2010 > atreb> :-)
U příspěvku:cesta do paříže 11
slavekmiloslav (Občasný) - 2.6.2010 > má poklona dámy :-)
U příspěvku:cesta do paříže 11
slavekmiloslav (Občasný) - 1.6.2010 > Mima> velice laskavé od tebe, dík :-)
U příspěvku:cesta do paříže 10
slavekmiloslav (Občasný) - 30.5.2010 > Mima> vřelé a díky :-)
U příspěvku:cesta do paříže 10
slavekmiloslav (Občasný) - 23.5.2010 > atreb> odpovídám v rovině tykání, jak je mě tvůj zájem těší a dodávám jen, že tato "holka" a ještě poslední povídka na pokračování mi na rozdíl od všeh ostatníchdává zabrat a tak jen nechci chrlit a nastavovat což jistě chápeš.. nicméně budu se dál snažit :-)
U příspěvku:osahat si svět po svém
slavekmiloslav (Občasný) - 21.5.2010 > ty si říkej obden, jak se zlíbí a podle toho jseš, ale nespojuj mne ze žádnými jinými jmény natož pitomcami. a myslím, že už tě tu je až až.
mé jméno je slávek miloslav abrahám anonymní kritiku
U příspěvku:osahat si svět po svém
slavekmiloslav (Občasný) - 20.5.2010 > celulosa> od tebe to zní, tak mile, jsem ti neskonale vděčen ludvíku, anebo jak si vlastně říkáš. beru si to všechno k srdci a jen se učit kdykoli nějakej wůl přispěchá s ponaučením
U příspěvku:osahat si svět po svém
slavekmiloslav (Občasný) - 19.5.2010 > celulosa> jak já vás literáty nesmírně obdivuju, jé promiň, ty vole, že to tak hezky umíte pojmenovat, hned to vypadá mnohem učeněji a taky bych chtěl umět psát, jako vy, ale to je pro mne jen nedostižná meta. a tak píšu, jako wůl a smutně vzhlížím k vám nahoru.
U příspěvku:vzpomínková na popocafepetl v lucerně
slavekmiloslav (Občasný) - 13.5.2010 > HanaKonvesz> na hermelínky jsem dělal okružní pražskou, ale jen málokdo si je dokázal udržovat ve stejné kvalitě..
znáš medůzu v belgické na vinohradech? má podobné aróma a děkuju za bodík, až pět
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter