Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku::))
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 >
U příspěvku:BS Motýlek s pliváním ohně
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 >
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Jenže mě nyní napadlo, že všechny tyto věci, jsou více méně protekce nebo kamarádšoft:-)))
U příspěvku:Oliver
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> :-)))
U příspěvku:Oliver
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Jo, skutečně jsem to podle ní častečně předělával:-))
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Ano, pamatuji:-))) Jenže ty příběhy nejsou ještě hotové:-)).. je to část... ale vlastně za skusení nic nedám:-)) No jsme zvědavej jak pochodím - nepochodím s Oliverkem:-))
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Věza> Děkuji
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Odešel, prostě v těchto povídkách črtách jsem se snažil zachytit, přesně události a seskládta z nich příběh.
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> s tou ženou a dívkou máš pravdu:-))
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 9.7.2009 > Lamarski> Taky je to z cyklu příběhů z Metra:-)
U příspěvku:Chlapec a děvče
Laurent Cellier (Občasný) - 8.7.2009 > Mbonita> děkuji
U příspěvku:Pod strání
Laurent Cellier (Občasný) - 8.7.2009 >
U příspěvku:Jezdec
Laurent Cellier (Občasný) - 8.7.2009 >
U příspěvku:4. kapitola - Hansymer, město lidí
Laurent Cellier (Občasný) - 7.7.2009 > Lamarski> Ještě jedna historická paralela (Vituba, Sentuba) je předobrazem v antickém Římě se patricijským dětem z bohatých rodin, dával chlapec (sloužil i za milence). V hierarchii byl velmi vážený, v domě Patricie byl na úrovni první pánovi konkubíny. Tento chlapec byl propuštěn den před svatebním obřadem svého pána .... Mám tam takovýchto "krádeží" v celém románě povíc.
U příspěvku:4. kapitola - Hansymer, město lidí
Laurent Cellier (Občasný) - 7.7.2009 > Lamarski> Trochu poznámka: Kdo je Kilken? Kilken je synem Lovce a velekněžky (ta umírá, když je velmi malý) a žije sám s otcem v divočině. Do městečka, i když chodí, ne zas tolik, nepravděpodobné, že by mluvil uhlazeně, ale z druhé strany (Harzen je druh Xartexe z dětství, kterého také vychovával Lyntrix - význačný mág a navíc Xartex je navštěvuje), proto dovede mluvit, když chce vznešeně, ale většinou je právě pro něj přirozenější ta běžná nespisovná mluva .... všechny příklady pronesl právě On (Hele, netokej. Jdeme na prodej otroků. Vždycky byl zavšivenej, smradlavej mugant) ... zato Lila, vědoma si své krásy usiluje mluvit vznešeně (a Kilkenovi, když chce to zas tolik potíží nedělá, ale není mu to přirozené, ale když chce...) Baludin mluví vznešeně až moc, ale Kilken ho tlačí, aby začal mluvit jako kluk lidí a protože se v něm vidí, postupně sklouzává mezi dětma do jeho mluvy. Navíc Hansymer je divné město, na rozdíl od naprosté většiny království jsou tam vzdělávány dívky a chlapci společně - určitý příklad z antiky - Ve Spartě byly stejně jako chlapci na rozdíl od jiných antických řeckých měst, vychovávány jak dívky tak chlapci, dokonce, jedna z velmi význačných Spartských slavností trvající několik dní,kdy mladí chlapci a dívky společně tancovaly nazí rituální tance a nebyl tam snad Spartˇan, který by se jí neúčastnil - později, ale vydali nařízení, že této slavnosti se smí zúčastnit jen ti, kteří jsou ženatí a mají děti (na podporu právě rodinného života podle Sparty)
U příspěvku:Černovlásek
Laurent Cellier (Občasný) - 7.7.2009 > Lamarski> děkuji
U příspěvku:4. kapitola - Hansymer, město lidí
Laurent Cellier (Občasný) - 7.7.2009 > Lamarski> díky za názor
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 > whispermoonlite> autor nezmění:-)) Je to pro něj uzavřená stará záležitost a velice děkuji za přímý názor, ten je cenný:-))
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 > whispermoonlite> Nezbývá mi než opětovně poděkovat, ale jak znám lidi, bez té úvodní části, by skutečně řada z nich sklouzávala někam jinam, ale máš pravdu, že ten úvod je současně vykreslením i hlavní postavy. I když to v textu není podtrhnuto o charakteru hrdiny totiž tam vypovídá i to, proč vlastně od něj ta Žena odešla. Říká se, že pokud čtenáři nedojdou souvislosti, pak to autor špatně napsal ( s čímž souhlasím). Z druhé strany, vysvětlovat postoje aktérů, by úplně setřelo atmosféru a celou povídku, by udělalo nečtivou. Nebezpečím zas pak je, že každý si z toho vybere něco jiného. Osttaně nejedenkrát jsme se setkal s tím, že se se mnou moji přátelé hádali, že svým postavám vůbec nerozumím, že jsou úplně jiné...
U příspěvku:Černovlásek
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 > whispermoonlite> Děkuji
U příspěvku:často si spolu povídají
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 >
U příspěvku:kámoši
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 >
U příspěvku:HLUBINA
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 >
U příspěvku:Střep
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 >
U příspěvku:Úhel pohledu
Laurent Cellier (Občasný) - 6.7.2009 >
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 5.7.2009 > Sakora> jj, jsou to vlastně dva příběhy v jednom, které bes sebe navzájem by hnaly příběh úplně někam jinam a řekl bych do naprosto nezajímavé roviny.
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 5.7.2009 > Věza> díky
U příspěvku:Pondělní morfium
Laurent Cellier (Občasný) - 4.7.2009 > Má to atmosféru:-)))
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 4.7.2009 > Mbonita> Děkuji:-))
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 4.7.2009 > Quotidiana> Říká to řada mých přátel, ať se vykašlu na Baludina a píši něco jiného. Ale třeba jsem tvrdohlavý:-))) Staromilství mimo jiné možná vzniklo i v zálibě používat nezvyklá a málo používaná slova a tedy mnohdy zastaralé.
U příspěvku:Žebrák
Laurent Cellier (Občasný) - 4.7.2009 > čtenář> Nejsem nyní z toho moudrý. Nepatřilo to jinam?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter