Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Připomenutí uživatelům Totemu.cz
whispermoonlite (Občasný) - 2.7.2022 > Peslov> Už ani nevím, a kdoví, nakolik to bylo racionalizované. :) Ovšem jisté, že to nemělo nic společného s tématy, o kterých se tu bavíme. Možná jsem se chtěl celkově vzdálit virtuálnímu prostředí, a že tu příspěvky nezůstaly… tak to tenkrát padlo.
U příspěvku:Připomenutí uživatelům Totemu.cz
whispermoonlite (Občasný) - 1.7.2022 > whispermoonlite> P.S. vlastně je i vidět, že čas tu běží úplně jinak, když teď koukám, že tahle diskuze je už rok stará, a jako by to nic neznamenalo :D.
U příspěvku:Připomenutí uživatelům Totemu.cz
whispermoonlite (Občasný) - 1.7.2022 > Peslov> To jsem netušil. Ale je to možné, nechci spekulovat.

Na nyxu funguje oboustranné Ignore, na Písmáku lze uživateli znemožnit komentovat pod příspěvkem, na Totemu asi nic. Dlouho jsem tu nebyl, ale dle všeho se to nezměnilo.

Dnes Totem vypadá jako zdegenerovaná a mrtvá platforma, o kterou se nikdo co do uživatelského prostředí už asi 20 let nestaral, snad vyjma několika kosmetických úprav. Těžko si představit soudného člověka, který by zde toužil pravidelně publikovat. :)
U příspěvku:Připomenutí uživatelům Totemu.cz
whispermoonlite (Občasný) - 29.6.2022 > pamatuji uživatelku AINE, která jen když pronesla pár agresivnějších replik v diskuzi, tak už se to řešilo.

PřilítliMimozemšťani, to je o několik levelů jinde. taky se tolik nepěstovaly anonymní multi nicky. Když někdo potřeboval alter, zpravidla se přihlašoval.

ale je vidět, co se stane s opuštěným barákem, jenž se ponechá napospas živlům.

na druhou stranu, třeba na Písmáku pořád jely nějaké hejty a trolilo se jak o závod, přestože byl server slušně, a myslím, že pořád je, zabydlen. akorát v tom množství se to lépe rozpustilo.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
whispermoonlite (Občasný) - 29.6.2022 > Mě by docela zajímalo, jakým způsobem člověk v sobě rozvine gigablud podobných rozměrů. To přece nejde ze dne na den. Musí to stát spoustu času i sil, dá se říct. Neříkám, že to lze ovlivnit, ačkoliv existují psychotropní látky, které oslabují kritické myšlení. Pravděpodobně důsledky souboru poruch z dětství nebo dospívání, nepříznivé podmínky, nějaká ta smůla k tomu atd. Možná i zneužívání ve "Spolču".

K tématu samotnému bych rád podotkl, že nemůžeme absolutně nic vědět o podobě "naší" galaxie v sedmi dimenzích, nebo o tom, co se tam odehrává. Neřkuli o jiných galaxiích.

Mimozemšťani se k nám nedostanou/nedostávají/nedostali jinak než zázrakem, neboť 3D vzdálenosti mezi obyvatelnými planetami jsou nepředstavitelně ohromné; pokud připustíme, že se sem budou bůhvíproč tahat, k čemuž fakt neexistuje důvod.

Jsou-li toho nějaké bytosti schopny, pak rozhodně nepůjde o takové socky, aby se nám dávaly najevo způsobem, jejž si my dokážeme představit.
U příspěvku:Človek a jeho klietky
whispermoonlite (Občasný) - 28.6.2022 > zajímavé, poslední verš mi vrtá hlavou. jak je možné, že v tomto případě se vzdálený horizont nekryje s předzvěstí smrti? pocitově ani co do kompozice, neboť poslední verš má být zjevně antitezí k předchozím.
U příspěvku:Prašná krieda - formát A4
whispermoonlite (Občasný) - 17.12.2013 > výraz je magický
U příspěvku:budu dělat že na tebe čekám
whispermoonlite (Občasný) - 19.8.2013 > stále zápasím s pokušením dopsat ti sem, že takhle se nejspíš dočkáš Mirka Kováříka, ale ono to asi není vtipné... :) - mám-li být méně kousavý, mám pocit, že ses do toho moc vžila a tak se ti to rozlilo trochu víc naplacato a do stran, než třeba ty blumy, které vnímám jako sevřenější a zaměřenější.

U příspěvku:Deník mé duše
whispermoonlite (Občasný) - 24.7.2013 > něčím mě to zaujalo, asi tím pohledem. vytváříš ve slovech kousek světa, který sám žije.
U příspěvku:Hladová Tea
whispermoonlite (Občasný) - 5.6.2013 > zapůsobilo to na mě. - to by mě zajímalo, jak se tohle dá variovat. - nebo je to tím, že nečtu erotické thrillery? - ale přesto si myslím, že vylíčit sexuální scénu není vůbec snadné. - pravda taky je, že takto otevřenou prózu, aby nevyzněla rozpačitě nebo do prázdna, si na totemu nepamatuju. - možná to šikovní autoři /šikovné autorky hned prodávají.
U příspěvku:Už dost, prosím!
whispermoonlite (Občasný) - 25.5.2013 > Mia...> jak? - hmm, to se tak běžně dělá :DD - někam se jde, protože tě tam něco vede, trochu poslepu a po čichu, a pak do toho vrazíš, ani nevíš, že je to ono. - každý si hledá své způsoby, podle vlastního založení, myslím. - společným jmenovatelem by mohly být: neznámo, nevyšlapaná cesta, risk, trochu nebezpečí, nejistota, nezbytnost atp. - pro ten žádaný efekt, o němž píšeš v prvním komentáři.

jak to bylo s Malým princem, nevím, ale troufám si tvrdit, že pro autora a jeho vnitřního čtenáře je kniha v určitém stádiu vzniku objevem, pro který musí otevírat oči a hledat pochopení. - na konci, když byla kniha dopsaná, mohl ji výborně chápat, i právě proto, že už byla dopsaná a nebylo na ní co měnit. - ale než k tomu konci, k té poslední úpravě textu došel, mohl se zmítat v nepochopení a říkat si: "probůh, co já to tady vlastně píšu?" :)

nebo jiný příklad: lehal si Newton pod strom už s myšlenkou, že na něj spadne jablko a on objeví zákon gravitace? - kolikrát si tam lehl předtím a nic neobjevil? - takže trochu náhoda, trochu štěstí, ale i správně otevřené oči a myšlenky ve správnou chvíli.
U příspěvku:Už dost, prosím!
whispermoonlite (Občasný) - 25.5.2013 > Mia...> možná nenutíš svého vnitřního čtenáře, aby otevíral oči určitým způsobem a přemýšlel, neboť se již tím způsobem dívá a chápe. -
kdybys třeba napsala o tom, co tvůj čtenář nechápe a co není schopen vidět, musel by se potom zachovat tak, jak chceš, aby se zachovali další čtenáři, tj. otevřít oči a snažit se pochopit. -
a mohlo by se dokonce stát, že by v tom textu zbývalo i nějaké malé tajemství a neznámo, nějaký faktor X, účinek, který by nebyl schopen pochopit, popsat, vysvětlit, byť by jej šestým smyslem vnímal.
jak taková vyhlídka na tebe působí? :)
U příspěvku:Už dost, prosím!
whispermoonlite (Občasný) - 23.5.2013 > Mia...> co víc by sis přála sdělit? - připodobnit se něčemu, co jsi někde zahlédla? nebo se připodobnit tomu, co nosíš jen ty v sobě v nějakém stavu? nebo třeba vyjádřit, spíš než sdělit, to, o čem ani nevíš, jak to vypadá, dokud to není hotové? nebo opak toho všeho? nebo něco zamlčet a něco jiného prozradit? rozstříhat a přeskládat to pod dojmem nějaké emoce? atd. - variant a postupů je více, tvůj vnitřní čtenář by tě měl vést. zkus jej objevit, rozmlouvej s ním/ní, a bude-li na závěr spokojen(a), měla bys být spokojena i ty. jiné vnitřní vodítko neexistuje.

u tohoto textu se mi něco líbí, asi ten předjazykový vklad, zájem, ponoření se do prožitku. a některé obrazy, také neurazí, jsou příjemné, konejšivé, no; potom přijde něco, co se dalo čekat, lze rozpoznat i jisté schéma. vcelku je to celé takové už známé, což ale nemusí být tvoje starost. - pro tvého vnitřního čtenáře to mohlo být něco nového, a to zatím stačí. jinak se postupovat nedá. :)
U příspěvku:Adepti do knihy, březen 2013
whispermoonlite (Občasný) - 29.4.2013 > hlas 1: medea, Limity, příběh, slova
hlas 2: jonáš, Nagymaros
hlas 3: fernet, Rovinatá krajina
hlas 4: kink, Nejsem než obličej

VZKAZ šedému, nebo kdo to spáchal: takto graficky zničený a v důsledku i nečitelný text jsem opravdu nenapsal. od toho se distancuji.
U příspěvku:...
whispermoonlite (Občasný) - 26.3.2013 >
U příspěvku:...
whispermoonlite (Občasný) - 25.3.2013 > jemné
U příspěvku:nejsem než obličej
whispermoonlite (Občasný) - 13.3.2013 > kink> to neva, o ňadrech si napíšu sám - haha.
U příspěvku:nejsem než obličej
whispermoonlite (Občasný) - 12.3.2013 > závěr pěkně zpříma vygradoval. mám nutkání číst to jako jednu báseň a myslím na dobu, kdy se bude poezie normálně čepovat. - ostatně, v Olmiku fungoval pivovar "Holan", ačkoliv to asi netrefili úplně. - napadá mě film "Divná princezna". nemohu si vybrat, jestli s "n" či bez. naštěstí jsou obě možnosti nějak v tom.
U příspěvku:Adepti do knihy prosinec 2012
whispermoonlite (Občasný) - 4.2.2013 > HLAS4: Půlnoční vánočka - Kranad
HLAS5: Naděje - egil
U příspěvku:Beata
whispermoonlite (Občasný) - 25.1.2013 > Quotidiana> Ještěže James Joyce nepublikoval na Totemu. to má ale kliku. :)
U příspěvku:Adepti do knihy prosinec 2012
whispermoonlite (Občasný) - 12.1.2013 >
HLAS1: za okny / modrá neděle - medea
HLAS2: da sein - Morgaine.le.Fay
HLAS3: izba so zamrznutým oknom - Sopran

(další si ještě budu rozmýšlet)
U příspěvku:nic strašného se mi nestává
whispermoonlite (Občasný) - 3.1.2013 > vzpomínám na hochy s dynamitem, které taky bavilo rýmovat na hraně imbecility, aby tím zamaskovali svou trýzeň. je to možná nový trend v post-apokalyptické poezii. - nelze si nevšimnout, že pračka, sýr a skříň opět nezklamaly :) - byl bych příjemně překvapen, kdyby se ukázalo, že tady se ani nemá co maskovat, že slova "trýzeň" nebo "slast" v tomhle světě ztratila své denotáty, například proto, že už to prostě nejde rozlišit . - pěkné názvy, výstižné.
U příspěvku:Žárovky
whispermoonlite (Občasný) - 14.12.2012 > v jádru se mi to jeví jako hra na nevinnost - nasadíš určité (dětské) vidění světa, a teď záleží na tom, zda tomu čtenář uvěří. - kde se bere přesvědčivost takové hry - to je klíčové. - lze ji odkoukat, napodobit, retušovat skutečnost na to, čemu nikdo nevěří (to je kýč), nebo ji lze prožít, nějak původně a potom je v tom textu specifický vklad - a sice implikovaný postoj subjektu k takto idealizované skutečnosti (a není to kýč) . - pokud jde o mě, ten postoj zde vidím, i s ohledem na tvou poetiku, jak ji znám. - myslím, že v té hře na nevinnost je něco specifického. -

domky jako "bonbóny" jsou na hraně. - to spadá do nějaké škatule šmoulích metafor. - a nakonec, i ti trpaslíci sami jsou docela kýč, no jo. trpaslík na zahradě - prototyp kýče. - tady ti sice mají další rozměr, hru s dětstvím mluvčího, ale i tak to není nejšikovnější symbol, abych tak řekl. -

chystáš trpasličí seriál? - tam by to už asi bylo moc. v jedné básni se to dá. - a stejně tak hraný naivismus, když je čistě zpracovaný, mě neurazí a rád se jím občas projdu.
U příspěvku:Adepti do knihy - listopad 2012
whispermoonlite (Občasný) - 12.12.2012 > šedé> To bys mi udělal radost, mohl bych hlasovat ještě více, a to bychom pak měli radost oba. :) - co třeba šoupnout to do další sady? (a příště, bude-li třeba, se tedy zkusím ozvat dříve)
U příspěvku:Adepti do knihy - listopad 2012
whispermoonlite (Občasný) - 11.12.2012 > ještě slovo k nominaci. - chtěl bych požádat redakci, jakkoliv zde vidím báseň "Modrá" od Kranada, aby ještě zvážila možnost nominovat epopej "Pozor! Obsahuje recept", pro jejíž některé části bych určitě hlasoval (a snad i někteří doporučující čtenáři, kterých tento příspěvek zaznamenal u autora nejvíce). - "Modrá" mi vedle ní přeci jen bledne.
U příspěvku:Adepti do knihy - listopad 2012
whispermoonlite (Občasný) - 11.12.2012 > HLAS1: Hřbetní ploutev, sweddish_nigg
HLAS2: okraje zimy, Jonáš
U příspěvku:nikdo tam venku nechodí
whispermoonlite (Občasný) - 30.11.2012 > vybral bych si první dvě strofy a potom pár veršů z druhé básně, např. stoprocentní "je to jak horor a k němu houska / je to jak odpor k otci" - haha. bezmála životní krédo. :)
U příspěvku:mám ráda tmavá rána a muže miluji
whispermoonlite (Občasný) - 30.11.2012 > ta druhá; a ještě: kopyta v mozzarelle se jen tak neučichnou.
U příspěvku:co mi to o sobě vypoví
whispermoonlite (Občasný) - 30.11.2012 > "komu tu záleží ... /na tísni v souhlasu" - je z psychoterapeutického pohledu sdělné, ale v té básni se mi to nezdá. - verše předtím ano. - "křoví" vnímám jako pointu, a také rytmicky cítím, že to chce ještě jeden verš potom, zabalit. - on tam sice je, ale ty to vlastně dopovíš. - možná by to šlo, je to jen nuance, ale na prvních pár poslechů mi překážel.
U příspěvku:Špacír s vlastními sny
whispermoonlite (Občasný) - 14.11.2012 > takové pěkně kultivované, a výhled ve druhé, resp. 3. strofě mě potěšil.
U příspěvku:"Jeseň mojimi očami"
whispermoonlite (Občasný) - 8.11.2012 > žaža> tak to jsi taky pěkná "uhorka".
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter