Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > hele, ten jeden je pop z východu, nečeskej :))

mimochodem z těch opravdu popů, je tenhle jeden z nejpopovatějších. elán je geniální. mám k němu odpor, ale ty písničky jsou, jako by na nich sedělo pár nejlepších americkejch producentů. a nesedí.
U příspěvku:Klášterní samota
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > MiKa> já se děsím hrůzostrašných obrázků, takže neznám adresy. ale myslím, že max bude vědět o stránkách, kde najdeš -- kromě různých rozstřelených hlav, obětí vlakových katastrof a pádů z výšek -- i děsivé záběry osob ukousaných nudou. moje práce.
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 2
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > Luk Malér> jasně. ideální by byly samolepy ta cca 10 x 15?
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 2
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > Nicméně... tisknout a vylepovat v metru! Někde na internetu to nemá význam! Až to v něm uvidím, přijdu a dám spoustakráte D :))
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 2
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > Potěšilo mě, že řadu těch lidí neznám. (Pochopil jsem to doufám správně, že řadu jich ani znát nemůžu, že se víceméně náhodní lidé tulí ke svým idolům?)
U příspěvku:Babicovi dobroty
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > -ovy
U příspěvku:dzim
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > pořezaná_sluncem> Jsem rád, že ji někdo doopravdy četl. Možná to vypadá, že je to jen pro oko, ale ten zvuk! Děkuju.
U příspěvku:Klášterní samota
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > Michelle> I o tom by to mohlo být. Pro mě je ovšem nejpodstatnějším motivem básně fatální nedostatek vápníku u té dívky. A proto volám: Mléko do klášterních škol! Když Romula s Rémem mohla kojit vlčice, dej, Vlku, mléko svým jeptindám, ať nelížou nátěr ze stěn!
U příspěvku:Zavřel jsem se do komůrky IBM
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2009 > tuik> nemám k ní zvlášť vzath. a přesto je taková výstižná. když si představím všecky ty totemáky přilepené ke klávesnicím a monitorům. jinak: na papíře mě zvlášť nezajímá, na monitoru, v tomhle kontextu mně přijde podstatně vtipnější.
U příspěvku:MEGAH
ing. Zleditor (Občasný) - 6.2.2009 > sojka> díky. to půje do truhličky.
U příspěvku:Doširoka otevřené
ing. Zleditor (Občasný) - 5.2.2009 > ještě k tomu nafotit náhrobek?
U příspěvku:Víc než chlast a kouření
ing. Zleditor (Občasný) - 5.2.2009 > hezky provedené.
ale dokud to není ve veřejném prostoru... demonstruješ si do kapsy?
U příspěvku:Svatební košile
ing. Zleditor (Občasný) - 5.2.2009 > tuik> člověče, dělal jsem to v několika vlnách pár let.
U příspěvku:Jednou
ing. Zleditor (Občasný) - 4.2.2009 > paryb> překvapivě jo?
U příspěvku:Příští týden si přečtěte. Revoluční umění
ing. Zleditor (Občasný) - 2.2.2009 > čtenář> Chtěl bych, ale nejdřív tě unudím k smrti. Abys nám pak zpod kytek záviděl, jak se nahoře skvěle bavíme.
U příspěvku:Bílá velryba a já
ing. Zleditor (Občasný) - 31.1.2009 > honza_bordovicky> vole.
U příspěvku: Narodit se jako panama…
ing. Zleditor (Občasný) - 30.1.2009 > ale má to aspoň takovou roztomilost... něco jako hlas a tváře anduly z filmu andula vyhrála. tuhle to dávali.
U příspěvku: Narodit se jako panama…
ing. Zleditor (Občasný) - 30.1.2009 > kubino> to bych si dovolil oponovat. naprosto nezvládnuté, tahle básnička padá vlastní vahou k zemi. základem básně, stejně jako základem architektury je totiž rytmus. nepravidelné rozmístění pilotů povede ke zhroucení stavby. stejně je to s přízvuky :))

aspoň že obsah je banálně lehoučký, že nemám pocit, že to spadne, ještě než dopíšu tuhle poznámku.
U příspěvku:Jen vstup
ing. Zleditor (Občasný) - 30.1.2009 > Serpentin> vole! to je inžanýrskej přístup!
U příspěvku:Playboy s dlouhými prsty
ing. Zleditor (Občasný) - 29.1.2009 > vřes> můžeš mít doma památku, viz ediční poznámka :)
díky.
U příspěvku:Tichá
ing. Zleditor (Občasný) - 29.1.2009 > Promiň, Michelle.
U příspěvku:Tichá
ing. Zleditor (Občasný) - 29.1.2009 > Mbonita> Nemám zkrátka nic proti zpovědím (jakkoli mě nepřestane údivovat, že je lidé tak rádi píšou ve verších), jen si myslím, že upřímnost a síla citů, které se jejich autoři do svých textů snaží dostat, velikost jejich lásek & strmost jejich pádů, to ještě nedělá dobré básně.
Takže nemám nadhled. Nedokážu se oprostit od toho, že poezie má jiné funkce i úkoly, než být jenom kbelíkem na vylití srdíčka.
U příspěvku:Tichá
ing. Zleditor (Občasný) - 29.1.2009 > Mbonita> Ne. Nemá to nic společného s ženským a mužským. Navíc - i mě jsou takové texty s to dojmout, jen si to dojímání nepletu s uměleckým účinkem. Na konci romantického filmu budu brečet - a ani k tomu nemusím vidět začátek. Ale nebudu přece o tom filmu tvrdit, že to byl dobrý film, protože jsem porozuměl záměru režiséra a na konci jsem brečel.
U příspěvku:Na vodách tichých tůní
ing. Zleditor (Občasný) - 28.1.2009 > zirael> Zvrhelle.
U příspěvku:Tichá
ing. Zleditor (Občasný) - 28.1.2009 > Mbonita> Milá Mbonito, ta básnička je ve skutečnosti podprůměrná.

Po stránce jazykové: podívejte se, jak se rozbije rytmus už ve druhém řádku. Nebo to docela zybtečné "však" na začátku druhé strofy: všechno je ze dvacátého století, z občasnkého života... a do toho najednou ten fousatý "však".

I po stránce obsahové: ta klišé: v něco se sklem a očima, typické. Běhání: všimli jste si někdy, jak často zklamaní ve svých básních pěstují sport?

Michelle, předpokládám, že básnička je o tobě. U těchhle básniček to tak bývá. Přeju ti jenom to nejlepší... určitě jsi ty verše "prožila". To je bohužel jen jedna kvalita... aby z toho byl dobrý text, je toho potřeba ještě mnohem víc.
U příspěvku:Bizarní
ing. Zleditor (Občasný) - 27.1.2009 > vidíš, já ti to říkal :)
U příspěvku:Kaštanová
ing. Zleditor (Občasný) - 27.1.2009 > Metafora> Hm... na (tom) opakování není nic špatně.
U příspěvku: Snová krajina 2
ing. Zleditor (Občasný) - 27.1.2009 > Jindra Nazarská> mně to teda přišlo spíš jako nějaká afázie... ale když básnicky řečeno... :))
U příspěvku: Snová krajina 1
ing. Zleditor (Občasný) - 27.1.2009 > líbí se mi to. napravo vidím obří hmyz
U příspěvku:Bubliny
ing. Zleditor (Občasný) - 27.1.2009 > hmmm. body nevím. dal bych d. ale už jsem ho dal jinde.
U příspěvku:k odpočinku
ing. Zleditor (Občasný) - 27.1.2009 > já to vidím-.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter