Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hřbitov
Vodnička (Občasný) - 28.7.2008 > Jsem již pozůstalá, a na hřbitov vždy vstupuji jako stroj, je to lidské říkám si...a slzy nechávám za branou, s tíhou v hrudi. Hodně zapůsobilo.
U příspěvku:Zasuté vzpomínky
Vodnička (Občasný) - 28.7.2008 > Chce to hodně se snažit, abychom je nechali rádi vyplout - ale pravda, někdy to nezáleží na nás. Hezké.
U příspěvku:Slunce kráčí po hladině
Vodnička (Občasný) - 28.7.2008 > Pěkné přivítání, moc pěkné.
U příspěvku:La tontuela
Vodnička (Občasný) - 10.7.2008 > Též i já zavírám oči a vidím slunnou ulici, pestré šaty, dlouhý vlas, velké oči, mládí, ó ta bezstarostnost...to je krása

To pěkný text.
U příspěvku:Po nocích
Vodnička (Občasný) - 10.7.2008 > Hm, ano. Mívám pocit, že odbočení, se vrátí,sekne tě někde jinde. Každá vědomá"křivárna". Ale možná, že život tak plyne a já si to jen tím ,trestem, vysvětluji....nevím.....
Ale vyjádřeno jako vždy pěkně.
U příspěvku:Neklidný přístav
Vodnička (Občasný) - 10.7.2008 > Jakoby jsi mi z duše mluvila, již jsem zažila, ale ty krásně vyjádřila.Pleť...zacuchaná, vlasy k nerozplakání...nádhera, ...svazující šablonky.Kam na to chodíš?
U příspěvku:Jsem jen plevel v poli
Vodnička (Občasný) - 8.7.2008 > Michelle> Zdravím Michelle, po delší době, reaguji, děkuji za povšimnutí, trošku jsem to asi popletla já mám narozky 26.6., ale to je taky skoro 24.6. básnička je opravdu skvělá, když si jí tak znovu čtu, Vy jste ale obě hodně šikovné, jsem ráda, že jsem to tu objevila.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 8.7.2008 > Bajata> Po delší době mrkám na totem, nějak nestíhám, ale díky za povzbuzující slova vrstevníku.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 8.7.2008 > Bajata> Po delší době mrkám na totem, nějak nestíhám , ale díky za povzbuzující slova vrstevníku.
U příspěvku:Nedočkavý průnik
Vodnička (Občasný) - 30.6.2008 > Souhlasím s andzi, je úžasné, že toto ještě cítíš, že žiješ.
U příspěvku:Jsem jen plevel v poli
Vodnička (Občasný) - 27.6.2008 > Krása, beru si jako dárek k mým včerejším narozeninám ,mohu-li,protože mě nejvíce potěšilo.Děkuji.
U příspěvku:Jsem ve sklenici
Vodnička (Občasný) - 25.6.2008 > Připomnělo mi to pocit, když jsem psala mé Duté chvilky. Silně působí ,máš však větší nadhled - lépe pro tebe.
U příspěvku:Času pod sukně
Vodnička (Občasný) - 25.6.2008 > Pěkné.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > autorské bezpráví> Úsměv, díky,nojo - ono to tak může znít,"klasika". S tím Villonem máš pravdu, vzhledem k tomu co o něm víme, tady se mi prostě hodil.
Ď.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > magie_esence> Děkuji.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > mjach> Ď. Hm veselé prázdno- nechuť? snad, šťastní ti co si jej užijí.Je to programem. Vzpomínám, když mě v šedesátýmpátým šoupli do školky postávala jsem na trávě koukajíc na ty žvatlající na písku a měla naprosto stejný pocit.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > Mbonita> Děkuji.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > fialkova> Děkuji.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > čtenář> Ď., je, jako celá já.
U příspěvku:Planá
Vodnička (Občasný) - 23.6.2008 > Michelle> Díky.
U příspěvku:Bezčasí
Vodnička (Občasný) - 23.6.2008 > Kdo takto cítí, pak na tvůj závěrečný dotaz směle odvětím: Budeš!
U příspěvku:Planá
Vodnička (Občasný) - 17.6.2008 > ...s omítkou krusty ledu padají do prázdna mezi námi...to je moc pěkné, hezky jsem se poprocházela se slovy tak tak tak.
U příspěvku:Život-golfové hřiště o 3 jamkách
Vodnička (Občasný) - 17.6.2008 > Dokonalé-dobře to znáš.
U příspěvku:Oplodněna vůní květů
Vodnička (Občasný) - 17.6.2008 > Vyjádřeno za nás za všechny,tzn. tichý obdiv.
U příspěvku:Není to fér
Vodnička (Občasný) - 17.6.2008 > Víme co nemáme ,přesto to děláme, sobci co něchtějí otroky býti a musí jíti - hledači nového, riziko samoty ---- jj je to volba - nebezpečí žití ze vzpomínek.
U příspěvku:Přesvědčení
Vodnička (Občasný) - 17.6.2008 > Cítím rozervanost- čím déle žiju a zjišťuji o co kráčí pociťuji beznaděj v konfŕontaci s představami. Trošku mě mjášku zase polechtal komplex jednoduchosti ale to´t můj problém.
U příspěvku:Zóna chodců
Vodnička (Občasný) - 9.6.2008 > Časy se mění...dnes vnímám toto stejně. Ale když jsem před dávnými lety nastoupila prvně do práce-Václavské nám. v Praze, připadala jsem si na pěší zóně ,dole Na Příkopech ,jako součást velkého světa, devatenáctiletá z města menšího.
U příspěvku:Rozcuchaný slon
Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > Mbonita> Viď-je.Děkuji.
U příspěvku:Rozcuchaný slon
Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > žádnej velkej árt> Děkuji tvému monitoru.
U příspěvku:Rozcuchaný slon
Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > žádnej velkej árt> Děkuji tvému monitoru.
U příspěvku:Rozcuchaný slon
Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > žádnej velkej árt> Děkuji tvému monitoru.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter