Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:sms
annatar (Občasný) - 18.5.2008 > Nerozumím tomu ani slovo, ale stejně líbí. Mám totiž pocit, že v tomto případě za tím neporozuměním i něco bude a to je myslím důležité. Občas ale dle mého soudu zklouzává báseň jen k obyčejné hře se slovy, která je užita spíše pro efekt než pro nějaký vyšší smysl, viz.:

razítková barva ladí rádiové stanice
sekvoje tam tečou po stěnách
letadla na nich přistávají

I když je tato pasáž asi nejefektivnější z pohledu líbivosti, tak jsem moc nenašel její smysl v kontextu zbývajícího textu. Klidně by tam tyto verše nemusely být a báseň by tu náladu, kterou z ní cítím, neztratila. Musím ale uznat, že i tak je text plný zajímavých a chytlavých obratů a obrazů. Líbí.
U příspěvku:prvotní strach
annatar (Občasný) - 7.5.2008 > Tohle se mi líbí. I když nevím proč, slovo dinosaur mi zrovna pěkně nezní. Je to za a) subjektivní a za b) bezpředmětné se o tom zmiňovat, ale asi je moc dlouhé. Jiank pěkná.
U příspěvku:ztratil se kocourek slyší na jméno kočička
annatar (Občasný) - 7.5.2008 > Pěkné posezení u kávy. Trocha nikotinového kouře a jeden oblíbený autor. Hezká hříčka. Škoda, že není hlubší, ale líbí. Děkuji.
U příspěvku:Hrošík
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > Jako dětská poezie by se mi to líbilo. Trochu takovej Žáček. Jinak tam máš překlep:

ctěla bych být hnedle.

Jednoduché, ale pěkně se to rýmuje, má to pointu a člověk se nad tím pousměje, děkuji.
U příspěvku:Power play
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > Za originalitu, ne že by se mi hokejové téma v poezii líbilo, ale musím uznat, že jsem něco podobného snad ještě nečetl. Zajímavé využití přenesených sportovních obratů. Přitom je básnička aji hluboká.
U příspěvku:Esemeska (text písně)
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > No, tak to je pro hooodně náctileté a myslím, že i ti se nad tím budou smát. Ale první verze refrénu mi celkem pobavila. Kdyby měl celý text takovýhle nadhled, tak se mi líbí, takhle bohužel.
U příspěvku:jarní s opičkou
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > usím uznat, že i přes ten smutek v závěru jsem se musel pousmát. Je to stručné, vtipné a má to pointu. Líbí.
U příspěvku:Nechci Tě už asi vidět...
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > Staré dřevo voní určitě nejlíp. Hodně subjektivní a až na závěrečnou strofu s vínem v pórech, ničím neoslňující text. Slovní spojení s dráty a našeptáváním jsou pro mne příliš všední a ohrané a tento text na mne působí tak, že chtěl mít tu formu dosti básnickou, ne prostomluvnou.
U příspěvku:Návrat Malého prince
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > No, musím uznat, že je to odvaha vzít si za námět Malého prince. Asi by si na to netroufla spousta lidí, včetně těch renomovaných (spisovatelů), proč taky? Vždyť to tak pěkně skončilo. Kdybys vydala knížku, tak bych řekl, že se chceš přiživit na slávě knihy a něco trhnout, takhle nevím, co jsi sledovala. Poetiku díla určo nepřekonáš a za tenhle postup Tě navíc každý odsoudí a prachy z toho žádný nebudou... Jako pocta? Nepatřičné. Jinak zmiňované gramatické chyby jsem nenašel, což neznamená, že tam nejsou. Ale pokud jsou, tak to není nikterak zlý. Má to atmosféru, ale protiví se mi to.
U příspěvku:Zamilovaná
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > podepíšu až po čaji> Když ona tohle moc sranda není, spíš je to smutný ;)
U příspěvku:hračky
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > No, tak jak jsem již řekl vidím v tom nějakou marnost z počínání, ale vzhledem k tomu, že se mi bije dětská říkanka s hlubším podtextem, tak se mi to ani moc nelíbí. Asi mi vadí to opakování a zakoktávání, ale to by pak zase nepůsobilo tak dětsky. Nevím no.
U příspěvku:hračky
annatar (Občasný) - 4.5.2008 > wandalka> Neřekljsem, že to je ;) Pro jistotu přečtu ještě dnes a napíši názor ;)
U příspěvku:hračky
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > Hravá... Ale nějak nechápu. Trochu mi to připomíná Kafkův Proces a nevím jestli jsem správně :D
U příspěvku:Zkřehlá Praha déšť nedojímá
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > Závěrečný verš je podařený. Moc se mi líbí, ale chybí Ti v textu několik písmen a to jej dosti kazí. Navíc tahle část i přijde celá nějak pošmodrchaná, či ne?

červená tramvaj páteční slzy rozpíjí
jako by se i s bezdomovci
a mostem jež samotní v davu
do prádné hádanky utopila
U příspěvku:Vzpomínka
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > Nemohu říct, že by se mi text líbil, ale vemu to teď z čistě pocitové stránky. Rozumím tomu, přesně tohle teď nějak tak prožívám s těma svýma vránama. Jinak co mi na tom nesedí? Když už se báseň nazve vzpomínka, nepotřebuji zřejmě doslovné opakování hned ve druhém verši. Klidně bych ji ani nevyslovil, dle mého by to obraz ozvláštnilo. Ale co se mi líbí je ten zvuk krákání, který z textu vyvstává... Můj problém asi je, že spíš než ty kakofonie mám rád eufonie :)
U příspěvku:jsi tu někde...?
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > No tak nevím, je to taková hračička. Jemná a tak akorát do ní fouknout, ale asi bych kolem ní prošel. Nevím, zda bych ji nerozbořil.
U příspěvku:Wandalka
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > Netuším co toto mělo znamenat. A ani slušivý vzhled Komerční banky mi v pochopení textu nepomohl.
U příspěvku:Myšlenky
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > Ta básnička je ve své podstatě dosti kýčovitá, ale působí tak mile, až jí to člověk odpouští. Je faktem, že mi řada věcí nesedí, například hned první verš, je to jen hloupý subjektivní pocit, ale myšlenky nazvané Tulačkami mi přijdou trochu jako krávy:) Pardon. Jinak druhá věc, co je trochu problematická, je kostrbatost formy. Ale celkově je to text milý.
U příspěvku:nedostatek okamžiků
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > No, tak oproti té první téma pojaté o něco konvenčněji, i když to pořád balíš do dosti originálních obalů. Bohužel já moc cítím tu osobnost tématu, která mne odpuzuje, ale jinak je to plné zajímavých slov. Co něco delšího?
U příspěvku:...
annatar (Občasný) - 3.5.2008 > Vůně melancholie zní poněkud obnošeně, ani ne tak to spojení, jako spíš to slovo. Myslím, že k břitům Ti ten pach pasuje. Krvavé rty z melancholie a slov? Hm, zajímavé. Na mne asi moc minimalistické, ale na druhou stranu mne to zatím zaujalo za dnešek nejvíce.
U příspěvku:Světla ze skříně, Žít z lovu do pasti, Písmenková polévka
annatar (Občasný) - 2.5.2008 > Líbí se mi, musím říci, že mne asi nejvíc oslovila ta druhá. Třetí je taková hříčka, ale pěkná. Vzhledem k tomu, že mi další slova došla budu tímto hodnocením končit. Děkuji.
U příspěvku:Zlomkobraní /8/
annatar (Občasný) - 1.5.2008 > Zas tak nadšený bych nebyl. Je to dobré, ale není to nic neuvěřitelného. Je to prostě jen moc pěkná básnička.
U příspěvku:Jak se z dívek...
annatar (Občasný) - 1.5.2008 > Sadám> Snad tak dobré ani ne :)
U příspěvku:Jak se z dívek...
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Michelle> Ne, tak ono se to opravdu nestalo, taky proč by. Spíš se mi líbila věta dyť je to jenom tabák, kterou vyslovila má známa. Zbytek se nějak nabalil ;)
U příspěvku:Jak se z dívek...
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Pardon, omlouvám se za trapnou chybu. Už jsem to opravil. Děkuji za upozornění i vyjádření.
U příspěvku:Věrnost
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Agresivní barevná kombinace pro neagresivní dílko. Připomíná mi to trochu Komerční banku :D Jinak se to pěkně čte, pěkně přečte a pak to samo od sebe vyšumí...
U příspěvku:Uvažuju že si vytrhnu žebro
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Pře jisté láskoidní obvyklosti se jedná o zajímavý a pro mne čtivý text, který by však zasloužil dvě věci, za a) malinké prokrácení, b) zvážení některých slov, např. závěr a já ji miluji. Jinak líbí, je to hravé. Jo a ta úvodní poznámka je dosti zbytečná a text kazí ;)
U příspěvku:Až Bůh zešílí
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Pak dcera zrodí matku - To bude asi dcera Chucka Norrise, protože ten přišel o panictví o 10 let dříve než jeho otec. A psaní básní bude hanbou, nevím jestli se za to není třeba stydět v každé době.
Jinak text se mi zas tak ouplně nezdá. Ano, je to dobré, až na poslední sloku, která je pro mne trochu zbytečná. Přesněji ten odkaz na Tvou. Takové něco mezi, není to ani zlé ani dobré. Na zadek jsem se neposadil. Ale děkuji.
U příspěvku:ČTRNÁCTERO
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Asi se shodnu s většinou. Přímé, úderné a někdy zbytečné. Pro mne třeba ti politici. Jinak poezie vskutku ne-e.
U příspěvku:VANA...
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > bernall> Vybavuju si Rozpuštěného a vypuštěného :D A pak jednu skupinu, kterou neznáš, určitě. Jmenuje se Mimorormus (aby sis nemyslel, že jsem si to vymyslel www.mimoritmus.wz.cz), je to text od Nezvala nebo Halase, teď nevím a asi ani nad tím nepotřebuji tak dumat.
U příspěvku:jarně podzimní
annatar (Občasný) - 27.4.2008 > Bořislav> Děkuji moc za vysvětlení.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter