Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ilona
(žena)
Občasný
Na Totemu: 37x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Každého dne je kus, tak si taky urvi
Novinářka, šuplíková spisovatelka, grafolog a psycholog nejen z donucení

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:AABBEECCEEDDAA lásky?nelásky?
Ilona (Občasný) - 18.9.2001 > Skvělé, rytmus, nápad, řazení strof, obsah, prostě skvělé!
U příspěvku:Lasko, Tve jmeno je zena
Ilona (Občasný) - 18.9.2001 > Mám pocit, že si někam ujel, ale s těmi kompromisy - souhlas. Pokud jde o lásku, jsou totiž vztahy, které se jí jen podobají.
U příspěvku:Jablko
Ilona (Občasný) - 18.9.2001 > Konečně něco o víře, co není patetický a nezačíná Ach, Bože, Nechť a podobně. Je to nádhera!!!!!
U příspěvku:Mír svůj brániti budem!
Ilona (Občasný) - 18.9.2001 > Standa K. Neumann a jeho bratři soudruzi by zaplesali...
U příspěvku:Vznik
Ilona (Občasný) - 16.9.2001 > No, trochu jednoduché konstatování faktu. A ten konec je strnulý.
U příspěvku:DARWIN?
Ilona (Občasný) - 16.9.2001 > Je to skvělý, bála jsem se, jak se vypořádáš s vyústěním, tedy pointou, ale paráda.
U příspěvku:Snění
Ilona (Občasný) - 16.9.2001 > Jo, to nemá chybu.
U příspěvku:Mám nebo nemám dostat lásku na kolena?
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Lásku na kolena nikdy nedostaneš, to ona nás sráží na zem do uctivého a pokorného pokleknutí. S tou druhou slokou máš pravdu. Taky bych možná šetřila ukazovacími zájmeny "Z lásky TU oprátku"...
U příspěvku:Cesta
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Má být "Pro mě", jinak je to celkem pěkný.
U příspěvku:... jenom tři vločky
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > I když jsou některý výrazy trochu archaistický, líbí se mit to.
U příspěvku:Zpověď
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Hmmmm....?
U příspěvku:Dívka jménem Samota
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Trudomyslné a trochu patetické.
U příspěvku:Emancipace
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > No jasně a do uniforem, to taky žeru....!
U příspěvku:Snad
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > To se Ti fakt povedlo, obsah má hloubku, nikde to nekulhá a tak díky za ten výsledný pocit.
U příspěvku:Teplo na vídrholci
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Nádhera, kdyby semínko vědělo, možná by pro radost tvou ještě chvíli poletovalo.
U příspěvku:Katakomby.
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Je fajn, že v tom není pompézní štkaní a přece to člověka pořádně dloubne v krajině srdeční...
U příspěvku:Zrnko písku
Ilona (Občasný) - 11.9.2001 > Houpy, hou... Paráda.
U příspěvku:Ano maminko
Ilona (Občasný) - 11.9.2001 > Krásně z toho zebe, díky
U příspěvku:"Tenk jů very mač"
Ilona (Občasný) - 11.9.2001 > Jo, moc a moc pěkný
U příspěvku:Ultimatum
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Díky všem. Upřímně, čekala jsem, že vám to neprojde trávicím traktem. Překvapení, milé, samozřejmě, je nyní na mé straně.
U příspěvku:Ultimatum
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Olina> Děda byl Achilles a přitáhl sem "za lepším" z ostrova Rhodos. Jediné co jsem ale podědila, jsou černé vlasy. Duši, čistou a prostornou, jako ji měl on, bohužel nikoli.
U příspěvku:Ultimatum
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Mestanek> Díky, a pozor na srdce. Byla by ho jistě škoda.
U příspěvku:Ultimatum
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > DeadKennedys> Na vrakovišti, za zrušeným kempem, v restauraci U Černých havranů. Panenku Marii necháme spát...
U příspěvku:daruji apartní křesílka
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Křesílka jsou skutečně apartní a navíc, dobře zaparkována. Bezva atmosféra.
U příspěvku:Natalia Imbruglia-Torn(Hezky?Česky)
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > To je trochu přeslazený ne? Ten duše bol, trochu nadhledu, v tom současným nářezu různorodosti vztahů by neškodilo.
U příspěvku:Znáš ten pocit?
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Ale jo... Ta bolest.
U příspěvku:Romantická děvko...
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Znám děvky, co maj na háku, pány z naleštěnejch bouráků, snídaj šampaňský a kaviár a my jsme pro ně jenom škvár...
U příspěvku:Krásně brutální ráno
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Teď si mě rozesmál a pobavil. Jezdíme asi stejným vlakem, protože mám tutově tytéž pocity, jak když je zkopíruješ...
U příspěvku:září
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Ty spojky vedle sebe skutečně třískaj do uší. Jinak mi ten styl připomíná styl agitek, nemůžu si pomoct. Asi pro tenhle styl humoru podle vzoru pánů z "Novot" nemám buňky.
U příspěvku:Morava
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > To taky můžu. I když ten prostor nad horizontem mohl být podle mě víc prokreslený.
U příspěvku:Královská derniéra
Ilona (Občasný) - 4.9.2001 > Muselo to dát práci takhle sešroubovat, ale výsledek je skvělý. A závěr - jedinečný!
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter