Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ilona
(žena)
Občasný
Na Totemu: 37x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Každého dne je kus, tak si taky urvi
Novinářka, šuplíková spisovatelka, grafolog a psycholog nejen z donucení

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pražské postavy...
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Nádhera, a kdyby byl ten chlápek víc přitaženej a vršek malounko seříznutej, nemělo by to chybu. Skvělá věc.
U příspěvku:Hromobleskosvod
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Tak tohle vyjíždím, pro kámošku, protože je to o ní. Malá altruistka, která stahuje bolesti všech do sebe a občas, než se zase nadýchne, upadne na držku pod tou tíží. Najde se v tom, proto se mi to líbí.
U příspěvku:Antilopa
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Nejsem si jista, jestli chodí lev lovit po zmrzlé půdě, ale je to perfektní.
U příspěvku:Umíte číst z tváře?
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Když portrét, brala bych perfektní prokleslenost. Tady mi přijde spousta prázdných míst, která tu tvář zplošťují. Objekt sám dává autorovi šanci z toho udělat skvělý snímek, a tak vzhledem k technickému provedení, je té skvělosti méně. P.S. nemáš taky něco svého. Moje maminka malovala, strýc sochal, to bych zřejmě Totem brzy ucpala...
U příspěvku:RÝMA
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Paráda!!!!
U příspěvku:Rybáři
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Jako motiv řeky - nádhera. Jako motiv rybáři, trochu zadupaný v celku, ale jsem cvok do vody, takže i tak a přesto, líbí. Myslím tu řeku.
U příspěvku:Kubistické kravičky
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Možná jako dokument. Jinak mě to moc nebere, ale to je na subjektivním vnímání a to máme - pro Tebe naštěstí, každý jiný.
U příspěvku:Všednost
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Milióny sice skončilY, ale Ty začínáš být čím dál lepší. Tohle je dost dobrý, snad bych dopracovala ten závěr, malinko, razantněji.
U příspěvku:Je dokonáno
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Tohle je nádhera. Bezbolestně bolavá. Nic o velkých věcech, vlastně napresované nicotnosti v jeden velký pocit.
U příspěvku:A DOST! MLADOST.
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Telegrafický záznam pocitů, myšlenek, bezvadně ukočírovaný, skvěle nadupaný směrem ke "konci". Líbí, velice.
U příspěvku:Dům s popelnicemi
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Starý baráky mě dost berou. Jsou motivem, který sám o sobě dokáže všechno. I když bych ten snímek asi kompozičně postavila raději na výšku. A popelnicím ubrala prostor kolem, jinak fajn nálada.
U příspěvku:Optimistovo rano
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Koukám, že si stejně velkej optimista, jako já pesimista...
U příspěvku:Busta
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Je to nádherně nekompromisně a tvrdě zmačkanej ksicht. Tak trochu "Zvoník" a nebo "černej kapitán" z Freda. Paráda.
U příspěvku:Měsíc v zádech
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Tu "kudlu v zádech svědomí" bych možná něčím nahradila. Přijde mi krapet primitivní, v kontextu s tím, co následuje. Báseň je jinak super...
U příspěvku:Pohledy
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Ta hrubice (oči chtěli(y)) ubere hned v počátku na půvabu. Jinak mi to trochu připomíná básničky do památníčku, promiň.
U příspěvku:Maminka s Matýskem
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Dost nevykreslený, motiv dobrý, ale zpracováním (nebo spíš nedopracováním) poměrně utrpěl.
U příspěvku:OSTRAVA
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Pro mě je to inspirativní nářez.
U příspěvku:Rty Juliiny
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Omyl, herci zůstávají, scéna se mění a čas se podobá šílenému režisérovi, který si popletl Romea a Julii s Othellem.
U příspěvku:MRTVÁ ŽENA
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Ty se nezdáš, tohle je vážně bez chyby.
U příspěvku:Popel v ústech
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Nojo, mně taky...
U příspěvku:PROČVINĚNÍ
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Myšlenka skvělá, jen ta volba její prezentace je na tu hloubku trochu mělká.
U příspěvku:Mateřská
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > No, perfekt, pakliže jsem dobře "přečetla" SPAL jakožto spálit.
U příspěvku:Má smrt
Ilona (Občasný) - 3.10.2001 > Bez připomínek
U příspěvku:Sen
Ilona (Občasný) - 27.9.2001 > Až na to "však" ve čtvrtém řádku... Já osobně bych to vynechala. Pak se to i mně čte moooc hezky...
U příspěvku:Modlitba
Ilona (Občasný) - 27.9.2001 > Pochopila jsem to tak, že podstatný v té strofě je slovo "neproměnná", pak je to správně. Hodnotit nebudu. S tím nahoře nám to moc nejde dohromady, i když se začínám snažit...
U příspěvku:Na cestách
Ilona (Občasný) - 27.9.2001 > Jo, toho si nejde nevšimnout. A ještě, že to nevídáme denně, aby se i tyhle "obyčejný" drobnosti nepřejedly.
U příspěvku:On
Ilona (Občasný) - 27.9.2001 > Ta krásně vyzáblá stručnost... sedí do té tmy i světla svíček. Báječný pelyněk pro příznivce polopatických veršovánek. Skvěle napsané!
U příspěvku:Opuštěná
Ilona (Občasný) - 27.9.2001 > Perfektní
U příspěvku:Jednou
Ilona (Občasný) - 20.9.2001 > To je konec. ?
U příspěvku:Nohy
Ilona (Občasný) - 18.9.2001 > Tohle nějak nejde strávit.
U příspěvku:AABBEECCEEDDAA lásky?nelásky?
Ilona (Občasný) - 18.9.2001 > Skvělé, rytmus, nápad, řazení strof, obsah, prostě skvělé!
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter