Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ilona
(žena)
Občasný
Na Totemu: 37x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Každého dne je kus, tak si taky urvi
Novinářka, šuplíková spisovatelka, grafolog a psycholog nejen z donucení

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:nesamota
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Je to dost zoufalý výkřik, ale taky dost dobrý. I ten patos s tou myšlenkou obstojně koresponduje.
U příspěvku:Pro mě už nežiješ.
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Věnovala bych to dotyčnýmu k letošním Vánocům pod stromeček. Chce to pořádný průvan. Citový, samozřejmě. Jinak si to vyhmátla, jistě ze života manželského, nemýlím se?
U příspěvku:Koně2
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Na koně mě pokaždý utáhnou. Jen bych jim nestříhala uši.
U příspěvku:MĚL JSEM ZŮSTAT JARDA
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Souhlas s Fines. A pak, není nad zjizvenou chlapskou duši. To bývaj tahy nejlepší. A nevěra? K smíchu. Odlož pohádky, a až najdeš někoho, kdo byl celej život věrnej, strč ho do vypolstrovaný místnosti, aby si ještě víc neublížil...
U příspěvku:TANEC TABU
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Tak tím si mě dostal. Myslím k tomu, že to čtu podruhý, potřetí a nejde to, abych našla alespon nicotnou chybu. Nelezu "do řitě", ale je to nádherně odmaskovanej pocit...
U příspěvku:Hádanka
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Jo...
U příspěvku:Světské radosti
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Jednoduše - život. Tomu kříži bych na snímku dala větší prostor.
U příspěvku:Nevstoupíš
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Až z toho zazáblo. A mimochodem, jestli radikálně tvrdíš, že už nevstoupíš, tak vstoupíš určitě, podruhé, potřetí...
U příspěvku:AMERICKÉ HI-COO
Ilona (Občasný) - 20.10.2001 > Papá Hemingway by měl z Tebe radost. Svých vousů si cenil, zejména...
U příspěvku:Víš, že dušičky nedržím...
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > farářskej> Kdyby jen za nehty, Farářskej, ale i do duše a tu nepřistřihneš, ani neokoušeš...
U příspěvku:Prosím
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Naopak. Pro mě to byla bomba do doby, než se celý snímek otevřel a já zjistila, že tam je človíček. První dojem, tedy fotka jen s tím stínem, je i včetně názvu řacha. Určitě bych toho se skleničkou vymazala, ale ten stín néééé! Je to ve spojení s dlažbou úžasný symbol.
U příspěvku:Sen
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Tak jemné, až jsem se bála dočíst. Ale je to úžasně živé, výmluvné.
U příspěvku:Ústřižky
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > To zabolelo. Díky za tu hloubku, zaříznutou nekompromisně a jednoznačně v samém konci. Je to v poslední době to nejkrásnější, co jsem četla.
U příspěvku:Jen tak ...
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Až na kost, jinak to nemá význam. Vážně je to pěkný.
U příspěvku:nesahat
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Kdo by nechtěl uvíznout... Teda, která by...
U příspěvku:POČÁTKY
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > A pořád dokola... Tak, jak nám to předhodí, tak to všechno zblajznem. Mně se to líbí, moc.
U příspěvku:LEKCE Z DEEREKCE
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > To je super, vážně, moc dobrý
U příspěvku:KDE DOMOV HNŮJ
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Je to radost to číst. A žádný shit. Prostě špica
U příspěvku:VÝHLEDY CIVILIZACE (za nejbližší horizonty)
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Perfekt. Bez komentáře, byl by hloupej, určitě.
U příspěvku:Blábolíky
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Jo, tohle je vážně moc dobrý. Má to perfektní šťávu, voní to mou oblíbenou ironií a ani jednou to neškobrtne v pitomým "nevím jak dál". Bezva, díky.
U příspěvku:Pokušení
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > My jsme ve stáji připouštěli chovný klisny... Teda, at mi poeti prominou. Co se básně jako celku týče, je v ní pro mě až moc "přePánováno". Ďábel - Pán, černá - bílá.. A co to, mezi tím? Navíc i strofa "z hloubi mé krve na mě zřel" mi připadá více než poetická, anatomická.
U příspěvku:MINULÁ
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Nebyl to moc rychlý skok od přítomnosti do minula? Něco tu bytost muselo potkat, nejen čekání na smrt, která ji nakonec mine...
U příspěvku:Zimní
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Proč to prospat? Celkem dobrý, jen ta póza na konci mi moc nesedí. To není srovnat se se vším, ale ukázat, jaké by to mohlo být. Což je trochu odtažité od toho surového, co v nás skutečně je a čím jsme schopni se nadobro neuspat.
U příspěvku:Odlétají havrani
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Souhlas - pohoda a krásný zpěvný rým. De facto to, co mi neroste pod prsty, na druhou stranu, co z toho, kdybychom ťukali do kláves všichni ve stejném rytmu, že? P.S. Nezapomeň na Bílinu.
U příspěvku:Lazarův podzim
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > To dobře dupe, až k tomu "ukřižován...", tam to poněkud škobrtne, ke smůle. Takže jedna, ale s mínusem.
U příspěvku:Byly lásky první, přijdou poslední
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > Já chrápu v "betli", nikoli v postýlce, natož, abych spinkala. K ironii daleko a žiletka už tomu moc nepomůže. Promiň.
U příspěvku:Večer
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > Co takhle trochu ostrosti, aby zůstal "kámen na kameni". Motiv je magicky krásný, samo, tak za tu techniku dvojku.
U příspěvku:Hlídkující gumový tučňák
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > Malinký ořez kolem leitmotivu by věci a dopadu na diváka neuškodil.
U příspěvku:BůH KRUH
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > No, jízda. Krapet po nerovný cestě...
U příspěvku:BAZÁLNÍ FILOZOFICKÝ AXIOM
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > Jo!!!!
U příspěvku:RAMONA
Ilona (Občasný) - 9.10.2001 > První tři sloky jsou skvělý. Pak už se o tom moc rozpovídáš a tím mělčíš tu fantastickou energii a náboj, který to mělo.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter