Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
jinth
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7495x
Napsat zprávu

Tak jsem se na Totem vrátil po pěti letech, asi protože jsem se díky němu někam posunul. Protože při škole nebylo tolik času sem přispívat, tak jsem jen trénoval a teď jsem zpět. Kdysi jsem si smazal, asi z egoismu neb si na to už nevzpomínám, všechny hůře bodované věci, přiznávám, měl jsem tam dost špatných. Ale to co tam zbylo nechám, aspoň je vidět, kam se dá posunout za pět deset let více či méně poctivé práce. Snažím se obsáhnout kresbu, malbu, fotografii i architekturu, což je možná trochu moc na jednoho člověka, tak, aby v tom byl dobrý nebo nejlepší, ale dělám to, protože mne to baví a naplňuje. A do vašich příspěvků šťourám, protože mi do nich tady šťourali jiní, za což jsem jim vděčný a proto občas budu šťourat do vašich příspěvků, protože můžu někomu pomoct. A yároveň budu rád, když i vy napíšete konstruktivní kritiku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ze skicáře
jinth (Občasný) - 18.4.2013 > Porad se ucim..a porad si myslim, ze to moc neumim.
Inspirace neni v manze {i kdyz se priznam, ze mangu i anime muzu), je to zanrovy multimix, mam rad Mignolu, Hewletta, trebas.

PS verzi nemam, nevim, jestli v dohledne dobe bude. Koneckoncu, delam diplomku, v podstate bych sem nemel ani na totem moc psat... .)
Nicmene, kdyz si jen tak cmaram, tak se snazim cmarat toto, trenovat...jednou to budu snad i umet .)

Na tablete mam dodelavany utek pred pravniky a jokerr ve filmu, kter jsem sem daval. Joker byl predkreslen tuzkou a dodelan ve photoshopu, ten ruhy obrazek byl predkreslen tusi a jenom kolorovany.
U příspěvku:no name
jinth (Občasný) - 18.4.2013 > Karhaj(Sinner)> Rado se stalo, klidne se ptej, rad rozvinu diskuzi.

Uz vidim, co jsi tim chtel rict. Ano, uznavam, toho skoda je.
Je to rok stara fotografie, uz nevim, jak jsem to presne fotil, je mozne, ze to je ma demence, nebo ze jsem nemel kam uhnout. Svedme to na mou neschopnost...
:}
U příspěvku:Antihmota
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > hořčík250mg> Jenomze pri anihilaci hmoty a antihmoty vznika mezni vrstva zareni, ktere brani aby se hmota a natihmota anihilovali naraz cele... .)
To neznamena, ze dilo je fyzikalne nekorektni a tudiz spatne!!!

.)
U příspěvku:vážka-vážená
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Take mam problem s celkovou ostrosti, resp neostrosti fotky. Btw. nejvyraznejsi (nejvice ostry a skoro u zlateho rezu) je text te knihy. Zda se mi, ze jde mozna o vyraznejsi vec na fotografii nez je ta samotna vazka...
U příspěvku:Vinice sv. Kláry
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Zpocatku mne zaujala mizerna technicka kvalita snimku, spatna ostrost, takove prazvlastni barvy.
Je to prave ono, co se mi na tom snimku libi :)
trochu se mi nelibi umisteni obou vyraznych objektu, kridlo zamku a kaplicka je umistena moc blizko stredu.
U příspěvku:"Zoči-voči"
jinth (Občasný) - 17.4.2013 >
U příspěvku:Piano
jinth (Občasný) - 17.4.2013 >
U příspěvku:Z podloubí
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Snimek je porizen v loubi pobliz Marianskeho namesti v Praze.
Modra je dana hlavne svetlem (fotka vznikala rano) a pak, priznavam, jsem tomu trochu pomohl v pocitaci, nebot se mi take libila.
U příspěvku:no name
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Karhaj(Sinner)> :) To asi ne. Myslim, ze barevnost je otazkou spise osobnich preferenci. Me se libi cervena, a nelibi e mi tam ta zlata, naopak, Porezana_Sluncem pise, ze se ji barevnost libi. Kde je pravda?

Zamer? Redukovat objekty domu v grafiku. Dat dvou domum i vyraz ci vyznam, jeden, cihlovy, cerveny, druhy zlaty, hladky. Mam rad takove fotografie. Uz jenom tim, ze poridis fotografii, redukujes hmoty do plochy, fotografie je v podstate grafika. Mam dost fotek, zabirajici se tematem spise grafickeho razeni a urcite se jich tu dockate. Je to pro mne Tema, takoveto fotografie.

Co se mi na teto fotce nelibi je format. Souhlasim. Orez na tento format ale skryl nadbytecne, a je tam ted uz je to podstatne. Bohuzel, oku toliko nelahodici...

Nevim, co jsi myslel stejnou vyskou obdelnika a trojuhelniku. Nevidim to tam.


U příspěvku:Muž a pták 2/3
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Dushan> Dekuji, dekuji, dekuji.

Uprimne, takovato odpoved mi udelala radost, jedna z nejlepsich co jsem tu cetl.

Na druhou stranu: ano, ruka ma takoveto proporce, ale je blize pozorovateli, proto je vetsi.
Mas pravdu, ze mi dela problem udrzet celou kresbu ve stejnem stylu.
Nejedna se o kresbu dle fotky, kreslim z hlavy.

Jeste jednou dekuji, jdu kreslit dal!
U příspěvku:Okna
jinth (Občasný) - 17.4.2013 > čtenář> Nikoli, slusnost by mela byt samozrejmosti. Pokud si predstavujete slusnost, ze budete prosit jako pes, tak je videt, proc si nerozumime. Spise si predstavujete, ze tady budete stekat jako pes a rozkazovat, soude dle vasich zprav.
Je smutne, ze se vas to dotklo, zaklady slusneho chovani by nemela byt tematem na totemu, ale jednim ze zakladnich veci rodicovske vychovy a skolni ci predskolni pece.
U příspěvku:Neděle v 06.30.
jinth (Občasný) - 14.4.2013 > krása .)
U příspěvku:Cesta za obzor
jinth (Občasný) - 14.4.2013 >
U příspěvku:"Nepozvaný fotograf"
jinth (Občasný) - 14.4.2013 > jako streetphoto je to fajn, ale proc tam pak ten rozmazavaci filtr v horni casti obrazu? I na Tvych predchozich fotografiich pouzity postprocesing casto umrtvuje myslenku fotky.
U příspěvku:Bezděz
jinth (Občasný) - 14.4.2013 > Uprimne mi tento Bezdez prijde lepsi nez ten druhy, protoze je kompozicne i skladebne jasnejsi. A minimalne z nej necisi to, ze si na neco hraje.
U příspěvku:Okna
jinth (Občasný) - 14.4.2013 > čtenář> Fotografii mam vyvolanou ve formatu 30x40cm ve stavajici uprave a na pohled se mi to zda ostre i kontrastni. Kdybyste, vazeny ctenari Sady, slusneji pozadal, mohl bych Vam na tuto fotografii poslat link ve vetsi kvalite.
Takto doporucim: serid si monitor.
U příspěvku:MALTÉZSKÉ NÁMĚSTÍ
jinth (Občasný) - 13.4.2013 > moc pekna barevnost
U příspěvku:Libišský kostelík
jinth (Občasný) - 13.4.2013 > To je hodne zajimavy kostelik! Nemas, prosim nejake informace o te gotice? Podle mne se to muselo stavet hodne dlouho. Zacatek musi byt velice rana gotika, soude dle celkova masivnosti. Zakonceni kostelni veze je velice zajimave. Nicmene krov je jiz silne goticky, a nemuzu se zbavit pocitu, ze byl predtim jiny, nizsi.
Kominu skoda, hyzdi cele okoli. Na druhou stranu mozna trochu k technicke strance mi vadi prilis tmava mista v oblasti zvonice. To je zpusobeno velkym dynamickym rozsahem sceny. Je to velice obtizne exponovat, zvlaste na digitalni pristroj, doporucuji co nejvice snizit iso (50,100). Jeste lepe ale pockat, a jit fotit kdyz slunce neni tak ostre a vysoko nad obzorem. Nehlede na to, ze takoveto slunce, tesne po vychodu slunce nebo kus pred zapadem by tomu dodalo paradni atmosferu a riz, snaze by se to exponovalo...

U příspěvku:Jazz man!
jinth (Občasný) - 13.4.2013 > Thumb> :DD
rozumim
U příspěvku:Okna
jinth (Občasný) - 12.4.2013 > Tom Rossi> :] Dekuji, zaradim vice takovychto fotek do poradi. Tyto fotky vznikly ve starem objektu, ktery jsme prestavovali na drobny pivovar s pivnici...takovyhle pohled uz se tam dnes nenaskytne. A ano, jsou tam cihlove klenby ulozene do traverz .)
U příspěvku:Vyšehořovická tvrz
jinth (Občasný) - 12.4.2013 > Ma to tam ,,feeling" ne ze ne.
Ale trochu pozor na vertikaly. Tim, ze byl fotoaparat moc naklonen ma za nasledek, ze ten zbytek zdi a ten domecek nalevo docela dost pada....
akorat nevim, jestli to je tady na te fotce spatne nebo dobre... :D

a na Tvych fotkach se mi vzdycky libil ten popisek :)
U příspěvku:Okna
jinth (Občasný) - 12.4.2013 > Dekuji vam :)
U příspěvku:Jazz man!
jinth (Občasný) - 11.4.2013 > Karhaj(Sinner)> Diky za koment.:)
zacal jsem si myslet, ze krasne barevnoucke a presaturovane fotky jsou tady na totemu ,,in" .)
U příspěvku:tady čas zapomněl nádraží
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > super! skoda, ze neni vice místa dole, bylo by to mozna vice sklicujici....
U příspěvku:pták v letu
jinth (Občasný) - 10.4.2013 >
U příspěvku:Z procházky
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > surrealistický výjev o špatné a zrnité kvalitě má sve kouzlo i smysl :) Tonálně komplementární kombinace žluté a zelené, docela dobře opakující se na obou stranách obrazu a oh, dokonce špetka růžové jako kontrast! Fantastický! Mě se to líbí :))
U příspěvku:Viera
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > Drobné perspektivní chybičky se stupňují směrem k okrajům obrázku :) Ale super super atmosféra, nálada barevnost, takže ty chybičky jsou támhle v pozadí. Paráda :)
U příspěvku:Nikdo nepomůže...
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > Kranad> Oh, děkuji, máúcta :)
U příspěvku:opravdová architektura
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > Když se podívám na tvorbu velikánů jako byl Steichen, Newman, Atget, Nadar, … a jako je Koudelka, Salgado, Meisel, Kashi a další, také zažívám hluboké pocity pokory a chápu, že takové mistrovské fotografie mohou být etalonem k dokonalým fotografiím. Není ale umění spíše o tom, co cítíme, o tvorbě s láskou a o posouvání hranic našeho vidění? Cožpak chceme tvořit to samé, jít tím stejným směrem a dosáhnout úplně stejného úspěchu, jako všichni ostatní? Chceme být kopiemi jeden druhého a pouze si naříkat na to, že ten první je považovaný za mistra, zatímco mi se stejně dobrými fotografiemi sedíme smutní v koutku opodál?

Fotografování je přeci také o objevování světa kolem nás a vyjadřování našeho vlastního pohledu na něj, proč bychom se tedy měli uzavírat do úzkého tunelu s jednou, jedinou a obecnou většinou uznanou představou "skvělé fotografie" na jeho konci?

Posouvejme limit našeho poznání, pracujme na naší schopnosti vyjadřování a pochopení obrazu a nepodléhejme strachu, který má tendenci vést pouze k tvorbě "bezpečných" fotografií, o nichž dopředu víme, že se budou lidem líbit… to zní jako nuda, nepřipadá vám? Bojím se, abysme se tu časem neuunudili k smrti...
U příspěvku:Nikdo nepomůže...
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > čtenář> No hlavne ze jsi to tady cele rozlouskl :)
U příspěvku:musím přestat
jinth (Občasný) - 10.4.2013 > naopak! Nepřestávej! :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter