Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
matta
(žena)
Občasný
Na Totemu: 5166x
Napsat zprávu

Jsem obyčejný člověk v neobyčejném světě. Občas plném lží, výmyslů, podvodů, podělů... Ale i tak mám ráda svůj život.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O muži s jednou botou
matta (Občasný) - 9.12.2002 > 1*****
U příspěvku:Necítím...
matta (Občasný) - 9.12.2002 > Kelly> Neni to zivotni postoj... Proste to bylo jediny reseni, ktery me napadlo... Smrti oddat jsem se nedokazala i kdyz jsem na to hodne myslela... A tak tohle bylo jeste to dobry co jsem si zvolila... Problemy s dusi mam a i kdyz ziletky nepomuzou stejne se o to budu snazit dal...
U příspěvku:Motýlí umíráček
matta (Občasný) - 9.12.2002 > Kelly> Diky moc
U příspěvku:Necítím...
matta (Občasný) - 9.12.2002 > čtenář> Nevim jestli to neni na nejaky prasky, kdybych vedela co s tim nevaham a udelam to!!! Ale ted mi proste nic vymyslet nejde... Vsechno se bori a ty uz nemuzes chytat zaklady... To nejde... A pohodlnejsi zpusob - tohle je pro me pohodlnejsi zpusob... Ja si ublizim a trosku se mi ulevi... Trosku - ale ta bolest neni.. Jen ta vnitrni, ale je to asi horsi nez vsechny bolesti jiny...
U příspěvku:Motýlí umíráček
matta (Občasný) - 8.12.2002 > Skafloc> Diky moc...
U příspěvku:Necítím...
matta (Občasný) - 8.12.2002 > Rawen> Asi souhlasím, fyzická bolest je něco jiného než psychicka... Ale porad je to bolest! Doufala jsem, že přes tu fyzickou se nějak zmenší ta psychická, která mě hodně naplňuje, ovšem to se nepodařilo... Asi jsem to všechno vzala za špatný konec...!
U příspěvku:Striskni mě a trhej
matta (Občasný) - 8.12.2002 > To je dost dobrý... Hlavně ten začátek!!!
U příspěvku:Motýlí umíráček
matta (Občasný) - 8.12.2002 > barlach> Ta brana - melo to byt mysleno - brana mezi zivotem a smrti...
U příspěvku:Necítím...
matta (Občasný) - 8.12.2002 > Cum-ley> Fikce nebo skutecnost? Je to bohuzel skutecnost... Ani nevim proc to delam... Jde jen o ty reci... Spousta lidi mi rika, ze jsem chladna mrcha - a tak se snazim dokazat sama sobe opak. Fyzicka bolest... Ne ta psychicka, ta me svira...
U příspěvku:Necítím...
matta (Občasný) - 8.12.2002 > barlach> To jsem rada, ze ji to pomohlo! Nechtela bych, aby na tom byl nekdo stejne - stejne jako ja... Ale nejsem si jista, jestli by mi pomohla laska, dostavam spoustu lasky - ale sama ji opetovat snad ani nedovedu a tak snadno dokazu ublizit... Mozna i pro to - pro svuj trest...
U příspěvku:Necítím...
matta (Občasný) - 8.12.2002 > Rawen> A jak tedy???
U příspěvku:Aishwarya Rai-Miss World 1994
matta (Občasný) - 6.12.2002 > Je mi uz blby vsechny tvy malbicky hodnotit jednickou ale jinak to nejde - typuju te na nej kreslirku na totemu... A at se nikdo neurazi....
U příspěvku:Claire Danes
matta (Občasný) - 6.12.2002 >
U příspěvku:DanesC
matta (Občasný) - 6.12.2002 > Super! Jo a neni to ta co hrala ve filmu Romeo a Julie???
U příspěvku:Rozmazané oči
matta (Občasný) - 1.12.2002 > jo pekny!!!!
U příspěvku:Noc tak trochu červánková
matta (Občasný) - 24.11.2002 > To je moc hezky, musim ji cist porad dokola..... parada....
U příspěvku:Byl jednou jeden kral...
matta (Občasný) - 21.11.2002 > Tohle je dost pekny...
U příspěvku:Tahle hra
matta (Občasný) - 18.11.2002 > Hezky - hlavne ta predposledni ale na te posledni bych jeste trosku zapracovala...
U příspěvku:Zátiší s rezavým časem
matta (Občasný) - 15.11.2002 > Snadno si ten čas zastavil - alespoň pro mě!
U příspěvku:Cestovatelé
matta (Občasný) - 15.11.2002 > Taky jsem to cetla bez vysvetlivek a pak i s vysvetlivkami - nema chybu!
U příspěvku:láska a bolest v srdci
matta (Občasný) - 14.11.2002 >  To je opravdu moc hezký!
U příspěvku:Nová Eva
matta (Občasný) - 14.11.2002 > Jo stojí za to si to přečíst!
U příspěvku:Nahota
matta (Občasný) - 11.11.2002 > Jezisku to nema chybu!!!
U příspěvku:Cyberpunk
matta (Občasný) - 10.11.2002 > Tso to je??? Vypada to jak planetka - to cerveny... :-)
U příspěvku:Zimomřivá
matta (Občasný) - 10.11.2002 > Je to dobry, hodne! A to i slunce rozžíná už svíčky je nejlepcejsi!
U příspěvku:Marioneta
matta (Občasný) - 8.11.2002 > Martin> Díky... :-)
U příspěvku:Loutky
matta (Občasný) - 2.11.2002 > Tak to je paradni... Skoro jsem se rozbrecela! Ale stalo to za to!!!
U příspěvku:zrození
matta (Občasný) - 2.11.2002 > Parada takle jsem se asi taky zrodila...
U příspěvku:TŘI???
matta (Občasný) - 31.10.2002 > čtenář> Je mi to moc lito, sama ted prozivam dosti peklo spojene presne s tim... Neni to lehke zaroven je to jakasi zkouska, kterou nekdy proste projit musime, mysli na to, ze bude lip! A urcite bude! Zivot ma stale svou velikou cenu, hlavne to nevzdavej! Neni jen jedna laska za zivot, i kdyz si to ted mozna nepripoustis, ale kdyz jednu mines prijde druha... Tohle bohuzel nejsou ma slova, ale souhlasim s nimi a ty si to vem za priklad...
U příspěvku:Popelka
matta (Občasný) - 29.10.2002 > To je opravdu perfektni, nejak se mi dobre povedlo vcitit se do ty spravny nalady... A to je pak parada!
U příspěvku:Přejmenování
matta (Občasný) - 28.10.2002 > Pěkný :-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter