Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 13.6.
Antonín
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ZenChai
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6057x
Napsat zprávu

Výtvarno je jen můj koníček, tak ode mne nečekejte žádné zázraky. Přesto se ráda přiučím a pokusím se využít všeho co se dozvím. \"Nelámejte hůl předčasně.\"

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:sen
ZenChai (Občasný) - 17.12.2007 > To snad ani nemyslíš vážně? Tohle se mi taky zdálo!!! Jenže ten můj nevypadal tolik hodnej a pelášil jako zběsilej. Potvora huňatá...
U příspěvku:portrét
ZenChai (Občasný) - 5.12.2007 > Nahrbené čelo k nosu působí naštvaný dojem, který jen doplňuje zakřivení obočí. Mírně pomačkané ucho upozorňuje na rváče. Sympatický pohled a upjaté sevření rtů. Přestože je jeho tvář mladá, značí hodně životních zkušeností. Je to hezký člověk a nemluvě o tom jak dobře je ztvárněný.
Dávám 5 za dokonalé vystihnutí psychiky!
U příspěvku:moje žena
ZenChai (Občasný) - 5.12.2007 > No tady není co dodat. Tvoje žena je krasavice a ty jsi dokonalý umělec.
Maximální počet bodů, pro mistra!
U příspěvku:nutkání
ZenChai (Občasný) - 24.10.2007 > Perfecto!
Skvělý nápad, dobře zpracovaný.
Dost mě to chytlo, 5.
U příspěvku:námět Royo (zkouška bílou pastelkou)
ZenChai (Občasný) - 24.10.2007 > Ruka dobrá, loket dobrý, rameno trošku pokulhává, ouško potřebuje plastiku a chce to trochu zapracovat na vzhledu pomačkaných látek, pak to bude perfektní.
Jinak tenhle obraz zrovna neznám, takže nedokážu posoudit na kolik se liší tvarově od originálu, ale nosík působí dost zaraženě.
Hodně zdaru do budoucna!
U příspěvku:No idea
ZenChai (Občasný) - 12.9.2007 > Prokletí> Dík:o) Je příjemný od tebe slišet nějakou pochvalu a vážím si toho... vážně.
U příspěvku:Klemátis
ZenChai (Občasný) - 5.9.2007 > holka_magor> Jo udrží:o) Květ je totiž ohromě lehounkej, okvětní lístky jsou dost tenký a stonek prakticky dřevnatej. Klidně si to zjisti z nějakýho botanickýho zdroje, ale je to tak.
U příspěvku:Klemátis
ZenChai (Občasný) - 3.9.2007 > Antinua4> No teda pánové...tomu se říká hlubší kritika. "Body:3"
Ráda bych slyšela ?proč? Nemáš rád kytky, je to blbě vystihnutý, špatné světlo, prasácká práce... Já tě neukousnu, když to řekneš. Spíš naopak:o) Pouhé bodování mi moc nepomůže se příště vyvarovat chyb. Otevřeně se vyjádři(vrámci slušného chování) alespoň někdo to přece svede.
U příspěvku:No idea
ZenChai (Občasný) - 3.9.2007 > Minimalista> Je to papír a né látka a netuším jak to mám udělat aby to vypadalo víc jako papír, ale jestli jsi schopný mi to vysvětlit, tak se ukaž. Ráda si nechám poradit:o)
U příspěvku:strom
ZenChai (Občasný) - 6.7.2007 > Všem díky za komenty, na příště to snad bude lepší.
Ostatně není problém se přesvědčit, že:o)
U příspěvku:Myše Anežka
ZenChai (Občasný) - 18.6.2007 > Ta myška je perfektní, ale brambůrek(nebo co to je) působí dost kulatě a takový vážně nejsou. Spíš to vypadá jako když stojí na planetce.
Kdyby to šlo tak ti dám 4,5 ,ale vzhledem k tomu, že se mi líbí obrázky dělaný reálně než ty tvoje rozčáraný, tak 5.
U příspěvku:Chodba
ZenChai (Občasný) - 6.5.2007 > veratovarkova> (okres Praha-Západ->jenže odtud to není)
Pořád mi to připomíná Prachovský skály, ale ta cesta to není ono... Nechám se podat.
U příspěvku:Chodba
ZenChai (Občasný) - 6.5.2007 > Sakra tohle místo mi připadá dost povědomí, kéž bych si dokázala vzpomenout odkud...
U příspěvku:To je králík
ZenChai (Občasný) - 6.5.2007 > Ten je skvělej, takovýho bych taky chtěla:o)
U příspěvku:Hladina
ZenChai (Občasný) - 1.5.2007 >
U příspěvku:Hladina
ZenChai (Občasný) - 1.5.2007 > Můj bože, zo je úžasný! Technicky super, je to realistický a má to takovej uklidňující až chladnej náboj. Rozhodně perfektní námět. Těch 5 si zasloužíš, moc líbí.
U příspěvku:inside and out
ZenChai (Občasný) - 30.4.2007 > Lepší mi připadá ten druhý, jinak souhlasím s Prokletím, že chodidlo mohlo být lepší. V prvním postrádám nějakou emoci, je trochu suchej. No neva.
U příspěvku:....
ZenChai (Občasný) - 30.4.2007 > Dobře zpracované, ale v motivu ztětí poznám jen ohnilou postavu.
U příspěvku:Nike
ZenChai (Občasný) - 18.4.2007 > Bezvadná drapérie, to chválím. Až na tu dole, ta už není tak povedená.
Celkový dojem-5, zpracování se horší směrem do dolní části-4. Ale jo, tak ti těch 5 dám
U příspěvku:Návrh loga
ZenChai (Občasný) - 2.4.2007 > Prokletý Filip> Asi máš pravdu, těm je úplně hovnajs co je kde napsaný. Hlavně, že to působí drsně, všude to hrlí, teče, prolíná se... prostě zmatek a je to pro ně namíru.
U příspěvku:Návrh loga
ZenChai (Občasný) - 2.4.2007 > Vzhledově je to dobrý, ale jakmile si uvědomím, že to je návrh loga, tak ne ne... máš to dost nečitelný.
Loga, když obsahují nápis, můsí být čitelná a snadno zapamatovatelná. Jakmile ho vidíš musí ti to v hlavě udělat "ťuk" a říct ti "to je ono".
Ale dala bych ti jen 3-4. To je na tebe slabý.
U příspěvku:Trny nevinnosti
ZenChai (Občasný) - 2.4.2007 > NikiShadow> Každopádně to k němu nesedí.
Nevypadá to dobře, musela bys to stejně vylepšit:o(
U příspěvku:je to shit ale dam to sem
ZenChai (Občasný) - 1.4.2007 > Hej tohle je dobře zfetovaná moucha! Jenže s hlavou sis vyhrál a zbytek už jsi nechal bejt, škoda. A takhle šrafovat bych chtěla taky umět. Máš to dobré, takže za 3
U příspěvku:Trny nevinnosti
ZenChai (Občasný) - 1.4.2007 > Hezký drak, ale takovéhle ruce bych mu nikdy nedávala, hrudník vypadá taky poněkud nevhodně a má nějak baculatý kolínka...ježiš drak s nožkama jako člověk! Toho se vyvaruj. Snad příští bude lepší.
Alespoň za snahu 3
U příspěvku:Mladý sebevrah
ZenChai (Občasný) - 27.3.2007 > Sakra tohle se mi líbí líbí líbí! Hlavně si vždycky umíš vybrat nějakou vhodnou hudbu vyjadřující pocit motivu. Super:o)
U příspěvku:Čáryfuk
ZenChai (Občasný) - 25.3.2007 > Vyřezaný je to dobře, takovej roztolilej "černoprdelník":o) Napoprvé dobrý.
Jestli to nepopraská, tak bych ho nechala takhle nebo napustit přírodním voskem. Tak to zůstává matové a přitom konzervované(alespoň takhle mi to s voskem bylo řečeno). Rozhodně nelakuj, už by to nebylo ono a ztratil by ten fantastickej vzhled.
U příspěvku:Vážka
ZenChai (Občasný) - 25.3.2007 > To vypadá moc hezky. Ta vážka se trochu ztrácí mezi listy a má prapodivné barvy(na vážku), ale existuje tolik různých druhů, že se tohle ani jako kritika brát nedá.
Na listech trochu postrádám výraznější žilnatinu a jejich celkový objem.
Dle mého názoru 4-5, ale abys neusnula na vavřínech, tak 4.
U příspěvku:Masky
ZenChai (Občasný) - 25.3.2007 > Můj první pokus s perem.
Trochu nejistě a roztřeseně.
U příspěvku:Kačka B.
ZenChai (Občasný) - 23.3.2007 > Prokletí> Snažím se, přestože to vypadá, že ne. Snad se mi to jednou povede dobře.
U příspěvku:Vomi ksicht
ZenChai (Občasný) - 19.3.2007 > vomi> Já taky děkuju, určitě si s tím něco zkusím.
U příspěvku:Hrad bláznů
ZenChai (Občasný) - 14.3.2007 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter