Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
susa

Občasný
Na Totemu: 13419x
Napsat zprávu

Hraju na klavír v bordelu, v bordelu svýho života...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:podzimní depka
susa (Občasný) - 8.10.2013 > iggi> Tys to napsal dobře, já blbě přečetla. :-) Hele, nechci tě připravit o kvanta obdivných výkřiků, tak to napíšu sem, ten umělej západ slunce je jak froté ručník z vietnamské tržnice. Proč se někdy nezajdeš mrknout za Františkem a Aničkou???
U příspěvku:Srandaroidy na konci září /o jedné cestě na Hrad za Mikymauzem/
susa (Občasný) - 8.10.2013 > touha> Páni, to jak slet dobrých holubů!!! :-)
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 8.10.2013 > LeaLipszyc> Já psala něco o spiknutí??? Proboha kde? Co se ostatního týká, samozřejmě, nejlepší je mudrovat a nejít k volbám. Díky moudrému konstatování všech, co si nechtějí pálit prsty, že není tzv. politická vůle, jsme tam kde jsme. Trošku postrádám tvoji moudrou rozšafnost pod příspěvky kradenými či těmi, kde nějaký diletant hrubě napadá někoho, kdo je intelektuálně a morálně vysoko nad ním. A ne má milá, zdaleka si nejsou všichni rovni, na to zapomeň! Co se zlepšování týče, je dobré publikovat, férově a v mezích možností poučeně hodnotit (díla, nikoliv autory) a neuhnout. To činím, viz má hodnocení. Pokud víš o něčem lepším, sem s tím, jsem otevřená každému nápadu. Ale prosím, nechtěj po mně, abych bez jediného slova rozdávala na všechny strany pětky a doporučení ve snaze nikoho neurazit. Není mi to vlastní a cítila bych se jako podvodník. Z.
U příspěvku:Tři Grácie
susa (Občasný) - 8.10.2013 > Zvláštní fotografie. Přestože trpí řemeslnými nedostatky, nenechá člověka v klidu. Možná právě proto. Na první pohled trochu jako propagační obrázek na východoněmeckou FKK osmdesátých let. Až na ten nepokrytě erotický náboj. Přestože bych dala krk (a třeba o něj přišla) za to, že je fotografie naaranžovaná, působí přirozeně a vůbec ne lascivně. Nemám páru, jestli to byl autorský záměr, nebo pouhá náhoda, to bude jasné až z dalších fotek, pokud nějaké uveřejníš. Každopádně zvláštní věc. Mimochodem: Zajímavé srovnání (http://www.totem.cz/enda1.php?a=314238). Na obou obrázcích tři nahé ženy, přitom jeden je tupě prázdný a hloupý a druhý minimálně půvabný.
U příspěvku:podzimní depka
susa (Občasný) - 7.10.2013 > iggi> No počkej, proč urážlivej? Urazit jsem tě rozhodně neměla v úmyslu. Jen mi z toho cos napsal ponejprv (bez toho následného dovysvětlení) připadalo, že chceš aby působila jen samotná fotka, bez berličky názvu. Někdo to tak má ( tady je jeden klasickej případ: http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=51&ot2=2464 ). Tak proto ta poznámka o číslech apod.
U příspěvku:Srandaroidy na konci září /o jedné cestě na Hrad za Mikymauzem/
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Dushan> Přesně!
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 7.10.2013 > mmiiaa> To je legrační, po Medkovi se jmenoval náš kocour, že by se to nějak tento, projektovalo? ;-)
U příspěvku:Barevnosti
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Fotografie je jako obvykle. Škoda slov. Jediný pokrok vidím v tom, že dneska na nikoho nepodáváš žalobu. Ale co já vím, třeba to ještě přijde.
U příspěvku:porušená krajina
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Jen k úvaze, ten druk či jak se to správně jmenuje bych osobně vyretušovala (ale to je jen můj pocit)a nechala jen ten zips. Ale hlavně, strašně si ubližuješ těma rámečkama a signaturou, ten obrázek by byl fajn, ale ty serepetičky ho hrozně srážej, aspoň pro mě, no.
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 7.10.2013 > fernet> Promiň, žijeme v zemi, kde vládne autokratický prezident ochlasta prostřednictvím vlády, která kromě jeho befélu nemá žádný mandát. Žijeme v zemi, která se cpe do Evropy, ačkoliv zdejší lid se morálně, vzděláním a dovednostmi rok od roku přibližuje východním guberniím. A ty se ptáš na Totem? Totem je přeci jen odrazem světa kolem nás, který postupně ovládají idioti s drzým čelem. Občas se zasteskne po starých časech, C.K. mocnářství, babiččině svíčkové, starém Totemu. Ale vzhledem k tomu, že to vše je zcela nenávratně v pekle, nač si s tím lámat hlavu?
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 7.10.2013 > fernet> Ó to rozhodně buď! :-)
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 7.10.2013 > fernet> Já přesně nevím, co myslíš tím jen tak. Pozadí je nebe vyfocené s červeným filtrem. Proto ta "bouřková" nálada.
U příspěvku:Stínění... pro mlčoucha, či jak si ten člověk říká :-)
susa (Občasný) - 7.10.2013 > To je celé tak trapné! :-(
U příspěvku:podzimní depka
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Superfly napsal téměř vše. Já jenom dodám k zamyšlení, pokud pro tebe název fotky není podstatný (nic proti tomu, každý to má jinak, já jsem třeba naopak hrozně "ukecaná"), je možná lepší ty snímky jen číslovat, datovat apod.
U příspěvku:mb_9
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Už to nechci omílat, ale tohle je přesně na polárkové tablo, žáno! :-)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 7.10.2013 > punkinrome> Jasně, jsi vítán, ale vidím to spíš na vánoční dárek, zatím. V každém případě, čím víc nás bude, tím víc ušetříme. Páni, tahle diskuze mi připomíná dávné doby na Totemu, milé osvěžení! :-)
U příspěvku:Let Zeppelinom
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Zajímavé.
U příspěvku:Padajúce postavy
susa (Občasný) - 7.10.2013 >
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 6.10.2013 > superfly> Víš, ono je to spíš tak, že jsem měla abstinenční příznaky a zastesklo se mi. A taky mám spoustu nevybrané dovolené a konec roku se blíží. A o frontě mi ani nemluv! :-)
U příspěvku:mb_8
susa (Občasný) - 5.10.2013 > Hezký, takový antikvární. :-)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 5.10.2013 > superfly> Nojo, ona každá sranda něco stojí. Ale co by člověk pro sebe neudělal. :-)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 5.10.2013 > superfly> Šestistovka Impulse Auto Focus za 1099,-. Oni to prostě berou jako prodej starožitností. Je fakt, že je to hodně (třeba vzhledem k cenám na Allegru, kde vyjde dráž poštovné, než samotný foťák). Ale zase přijdu do krámu, vyberu si co chci, zkontroluju atd. Takže těch sedm stovek navíc se dá přežít. Hlavní problém je stejně materiál. Ale na druhou stranu, na reportáž Polaroid nechci žáno. Jo a navíc, já bych stejně chtěla ten SX 70, nebo jak se jmenuje. V hnědé kůži. Šel by mi k tomu kostýmku od Coco Chanel! :-)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 5.10.2013 > punkinrome> Myslím, že Dianu už si odpustím. Mám starého Lubitele 2 a klasické Lomo, s tím vystačím. A hlavně, mně jde u if právě o tu autenticitu, co kus to neopakovatelný originál, výsledky většinou ne zcela předvídatelné. Prostě hra už při fotografování. Myslím, že ty peníze za to stojí, byť ceny jsou opravdu přemrštěné. Ale někdo holt jezdí na dovolenou na Maledivy a jiný relaxuje při fotografování Polaroidem, cenově to vyjde nastejno. :-)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 4.10.2013 > punkinrome> Sudek snad ani ne, spíš to byl pokus o fotografické přiblížení se panu Trnkovi. Díky za odkaz na Pavla Čecha, to jsem vůbec neznala. A ne, není to pravá if. Ne, že bych nechtěla, ale co by mě zajímalo je formát 8x10 inch a to je neúnosně drahá hračka. Jeden snímek vyjde zhruba na pět stovek. Ale na Žižkově otevřeli takový polaroidový obchůdek, tak možná přeci jen podlehnu a pořídím si alespoň nějakou tu šestistovku! :-)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
susa (Občasný) - 4.10.2013 > Světlonoška> Tak to je potom naprosto v pořádku, jen doufám, že nebudeš sama! :-)
U příspěvku:Srandaroidy na konci září /o jedné cestě na Hrad za Mikymauzem/
susa (Občasný) - 3.10.2013 > superfly> Jojo, Mikymauz mám moc ráda! :-) A abych vás dva uspokojila, příště to bude zcela sourodé, tak přísahám!
U příspěvku:Srandaroidy na konci září /o jedné cestě na Hrad za Mikymauzem/
susa (Občasný) - 3.10.2013 > písečný přesyp> S tou nesourodostí máš pravdu, ono by se to spojilo, kdybych napsala, proč a jak. Stačilo by do názvu série. Ale se mi nějak nechtělo bo co. :-)
U příspěvku:H
susa (Občasný) - 3.10.2013 > Přijde mi škoda, že se ve stínech ztrácí kresba a ve světlech také. Poněkud to odstřelilo atmosféru. A celý obrázek působí jako digitální převedený do čb i když (asi) měl vypadat jako klasická fotografie. Neuvažovalas o tom, začít fotografovat na film? Podle toho, co tady uveřejňuješ poslední dobou, by ti to možná vyhovovalo víc. Samozřejmě to s sebou nese nutnost se něco málo naučit, ale snad by to za to stálo. Silver Efex je sice fajn, ale pořád je to jenom "mrvítko", byť sofistikované.
U příspěvku:mb_7
susa (Občasný) - 3.10.2013 > Jj.
U příspěvku:orion
susa (Občasný) - 2.10.2013 > ataner> Šmarjá a proč to neproseješ a neprezentuješ pohromadě? Vrrr! To je přeci hrozná škoda!
U příspěvku:Blanka
susa (Občasný) - 2.10.2013 > Čtvrtý verš asi překlep, z čísta?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter