Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:VODA ZEMĚ VZDUCH
forerunner (Občasný) - 21.11.2009 > aneleh> Obávám se, že fotoshop přeceňuješ ;)
A kdyby přece ledovec roztál, vzala bys si k táboráku - podle věku - buď pivo nebo zmrzlinu. Holt největší živel je stejně člověk ;))
U příspěvku:VODA ZEMĚ VZDUCH
forerunner (Občasný) - 21.11.2009 > aneleh> Tam ti není moc platnej..tak mu zkus pomoci fotoshopem a prdni táborák do levého dolního rohu. ;)

U příspěvku:ZROZENÍ HLEMÝŽDĚ
forerunner (Občasný) - 21.11.2009 > Proboha, s kým to má?!?
U příspěvku:VODA ZEMĚ VZDUCH
forerunner (Občasný) - 21.11.2009 > Chybí už jen rozdělaný oheň ;)
U příspěvku:Sběrač
forerunner (Občasný) - 21.11.2009 > Škoda, žes ho nechytil při startu. A taky, že ti po první fotce zalezl do stínu. Inu, na ptáky jsme krátký..
U příspěvku:chvilka žvanivosti při pátku to kvůli létu
forerunner (Občasný) - 21.11.2009 > rozkošnicky vilné ;)
U příspěvku:V bezpečí
forerunner (Občasný) - 16.11.2009 > "V bezpečí" se kočka tvářívá úplně jinak. Fotka ovšem povedená.
U příspěvku:jaro
forerunner (Občasný) - 3.11.2009 > Janele z Liků> Otázka mimo soutěž: Nemůže být pro umělce taková rada květinářky právě tím důvodem, proč je k sobě dát?
U příspěvku:jaro
forerunner (Občasný) - 3.11.2009 > germanica> Vůbec ne. Je to nápaditý a všechny věci tam mají svůj smysl. Jen je trochu znát, že je zde hodně muziky za málo peněz (např. suché růže - umělecky výborný, ale pro daný účel? Asi je má schované od něj, že?)
U příspěvku:**
forerunner (Občasný) - 2.11.2009 >
U příspěvku:výlov...
forerunner (Občasný) - 2.11.2009 >
U příspěvku:Vezmeš si mě?
forerunner (Občasný) - 24.10.2009 >
U příspěvku:ufo
forerunner (Občasný) - 22.10.2009 > Nejlepší fotka široko daleko...zvláště ty dva horizonty...zajímalo by mě, do jaké míry je inscenovaná? Kolik ta holčička chtěla piškotů, aby se ráchala se vodě? ;)
U příspěvku:Vzpomínky u ledu
forerunner (Občasný) - 15.10.2009 > Couperfield> JJ, dnes má každej z nás svůj disidentskej příběh...Jenom já ne. Když jsem hodlal v listopadu 89 demonstrovat se zbytkem rodiny na Václaváku, zabránila mi v tom přecitlivělá babička. Přitom mi byly už dva roky a čtyři dny..
U příspěvku:Jako jed
forerunner (Občasný) - 15.10.2009 > wizigot> Doporučuju "na to narazit" příští týden, neboť prý bude slunečno...také už si brousím čočky ;)
U příspěvku:Jako jed
forerunner (Občasný) - 15.10.2009 > Doporučuju počkat na přímé světlo. Udělá hrozně moc.
U příspěvku:Kafe a moře (Cassis)
forerunner (Občasný) - 15.10.2009 > Mísí se ve mně závist a vzpomínky..
U příspěvku:Vzpomínky u ledu
forerunner (Občasný) - 14.10.2009 > JARO> Houby. To vzácné spatřuji v takovémto typu umělcovy zpovědi, který u nás nevídám často.

K odznaku ti gratuluji.
U příspěvku:autoportrét
forerunner (Občasný) - 14.10.2009 > Nejsem sice žádný vizážista, ale přijde mi, že hranatým hlavám ostříhání "na ježka" moc nesluší..
U příspěvku:Vzpomínky u ledu
forerunner (Občasný) - 14.10.2009 > Vzácné.
U příspěvku:motýl..
forerunner (Občasný) - 12.10.2009 > Dobrý, jen to není makro.
U příspěvku:Fúúú
forerunner (Občasný) - 12.10.2009 >
U příspěvku:...a zítřek?
forerunner (Občasný) - 12.10.2009 > Z více fotek je znát, že jsi šikovná. Jednou to začne být dobré...
U příspěvku:Kokarda II
forerunner (Občasný) - 12.10.2009 >
U příspěvku:Spomienka na prázdniny
forerunner (Občasný) - 11.10.2009 > ariel> Naopak. Chlapecká i dívčí role dokonce s nezbytnými atributy (pivo a mobil), oba světy půvabně zarámované, zády k sobě a přitom tak blízko...
U příspěvku:Spomienka na prázdniny
forerunner (Občasný) - 11.10.2009 > Čím déle se dívám, tím je lepší a lepší.
U příspěvku:Kokarda
forerunner (Občasný) - 10.10.2009 >
U příspěvku:Vrbař čtyřtečný
forerunner (Občasný) - 10.10.2009 > Je mokrej, nebo jsi ho natřel bezbarvým lakem?
Je to skutečně tak malej poměr zvětšení, nebo jsi vyřezával??
U příspěvku:fa brika
forerunner (Občasný) - 10.10.2009 > He he, v Ostravě fandí Baníku i továrny ;)
U příspěvku:narvano nebejva
forerunner (Občasný) - 10.10.2009 > První dvě fotky mi nejdou dohromady s ostatními. Taky mi chybí nějaký srdceryvný komentář o "upadajícím svatostánku sportu", který "je ohlodáván zubem času" a "mizí v propadlišti dějin".
U příspěvku:Padlý anděl
forerunner (Občasný) - 1.10.2009 > hloupy ivan> Souhlas. Tohle je kýč.
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter