Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 6.10.
Hanuš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Návrat
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > Má to v sobě náboj...dočetla jsem až do konce a nelituju!
U příspěvku:Portrét (seznamka)
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > Co dodat...
U příspěvku:filosoficky sesterská
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > :-) Dobrý!
U příspěvku:Příběh
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > C´est la vie...Ale je krásný letět, byť chvilku... Jinak, souhlasím s Rawenem. To "má" mi tam taky vadí, i když chápu, proč je tam třeba...
U příspěvku:Hospodářství rána
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > "Ovečka spásá hříchy na tvé peřině", "Brázdy vyorané rozkoší v prostěradle..." - prima obraty. Líbí se mi.
U příspěvku:Síla slov...
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > Nevím proč mám pocit, že rozumím každému "vyslovenému slovíčku". Sympaticky vyjádřená myšlenka :-)
U příspěvku:Slova
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > :-) Děkuju...
U příspěvku:Dominové hry
Ika (Občasný) - 16.7.2003 > Hm, hmm...Buď mám tak špatnou paměť, nebo lepší zkušenosti se školkou :-) Každopádně si myslím, že je to pěkně vyjádřené.
Přeji nemožné...lepší "doteky" školství , případně možné...horší paměť :-)
U příspěvku:Patřit víc
Ika (Občasný) - 16.7.2003 > Úžasný ! Plyne to tak samozřejmě ...samo od sebe. Líbí se mi.
U příspěvku:Němý malíř
Ika (Občasný) - 16.7.2003 > markus aurelius> Dík za ohlasy :-)
Popravdě řečeno, původně to byla jen ta první sloka...měla jsem pocit, že by to ještě něco chtělo, pak už zase , že ne...jenže to muselo ven :-), takže jste shlédli tuto syrovou podobu :-)
Já vím, méně je někdy více :-)
U příspěvku:Poslední vteřina
Ika (Občasný) - 15.7.2003 > Další písmenka, která ke mně promlouvají...jen ještě ...nezatoulala se někam čárka z posledního slova prvního řádku?
U příspěvku:To není TO
Ika (Občasný) - 15.7.2003 > "Když pampelišky zaspí jaro"...prima obrat, jinak souhlasím s Naty...u těch permoníků jsem se zasekla též.
U příspěvku:Vyprchávající
Ika (Občasný) - 15.7.2003 > Vidím to...slyším to...cítím to...
U příspěvku:Krajina
Ika (Občasný) - 3.7.2003 > Chuťovka, ale pěkná :-)
U příspěvku:Hledám slova...sametová
Ika (Občasný) - 2.7.2003 > Krásná ...i se zavřenýma očima :-)
U příspěvku:Hodina entomologie aneb Pojmenuj své můry
Ika (Občasný) - 2.7.2003 > :-) Zraje mi v hlavě podobná koláž pocitů :-)
U příspěvku:jednou provždy
Ika (Občasný) - 1.7.2003 > Pěkně vyjádřeno..
U příspěvku:Nemysli na mě...buď u mě
Ika (Občasný) - 1.7.2003 > Pěkné "krákání" za šedivé chloupky :-)
U příspěvku:Slova
Ika (Občasný) - 1.7.2003 > Naty> :-) Díky.
U příspěvku:Slova
Ika (Občasný) - 30.6.2003 > Jé, on si to i někdo přečetl :-) Díky.
U příspěvku:Staccato
Ika (Občasný) - 30.6.2003 > Povedené :-)
U příspěvku:Nečekám ránu z milosti
Ika (Občasný) - 28.6.2003 > Myslím, že rozumím...zase jednou tady.Díky :-) Líbí.V copánky pěkně vpletené myšlenky...(jen ten "citobumerang"..mi tam nějak křičí..)
U příspěvku:Stromoví ježci
Ika (Občasný) - 21.1.2003 > Nejsem odborník, takže hodnotím jen dojem. Mně se to "černé nic proti obloze" líbí.
U příspěvku:Upřímnost
Ika (Občasný) - 20.1.2003 > Děkuji za povšimnutí i za ohlasy :-)
Přiznám se, že se mi nechtělo pouštět hlouběji. Nějak mi to přišlo, že to má být teď takhle a stačí to.
Třeba někdy ...až vyprchá to "teď" :-)
Připadlo mi to nezařaditelný,ale chtěla jsem vědět, jestli mé myšlenky ještě mají někde nějakého adresáta.
Takže jsem zvolila básnické slovo a Vám děkuji :-)

U příspěvku:Kytara
Ika (Občasný) - 3.1.2003 > :-)Jen by mi na konci víc sedělo ...na skříni zbyla. Ale to je můj subjektivní pocit :-)
U příspěvku:Asi si právě dáváš kávu
Ika (Občasný) - 3.1.2003 > :-) Cením si nápad.
U příspěvku:Ledové kry
Ika (Občasný) - 3.1.2003 > ...
U příspěvku:Krize
Ika (Občasný) - 3.1.2003 > Myslím, že kdyby se na tom ještě trochu zapracovalo, na 5 by to určitě nebylo.Líbily se mi některé obraty, jako :"z kostek karet hrad",a "člověka napadne-žít lze, i když jsem pohrdán".Na 1 mi to nepřijde a na ostatní známky si ve svém hodnocení netroufám, snad Ti bude stačit slov "pár"..Jestli tím vyjadřuješ pocity zevnitř, proč ne.Nemyslím si, že je to téma "vnucené" do básně. A co se týká pravopisných chyb,nejen básně by měly být bez pravopisných chyb, ale nikdo nejsme dokonalý.Myslím, že mnohem horší jsou chyby "lidské".Přeji, abys nedělal ani jedny.
U příspěvku:Vánoce jsou tady...
Ika (Občasný) - 3.1.2003 > Koukám, že Kapucín už naznačila :-) Co ještě před "že" čárku?
U příspěvku:Do nového roku
Ika (Občasný) - 1.1.2003 > :-) Pěkné.
U příspěvku:Vánoce jsou tady...
Ika (Občasný) - 1.1.2003 > :-) I takhle se dá jít na splín..
Jen mě mrzí pár chybiček ,takže dávám 2.
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter