Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 6.10.
Hanuš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cela
Ika (Občasný) - 7.9.2003 > Dáreios: :-D Dík!
U příspěvku:Cela
Ika (Občasný) - 7.9.2003 > :-) Děkuji...uvnitř začíná být zase trochu do modra ...
U příspěvku:Ze dna podolského ticha
Ika (Občasný) - 7.9.2003 > Merci bien.
U příspěvku:Ze dna podolského ticha
Ika (Občasný) - 7.9.2003 > ...nejen v Podolí ...:-)
U příspěvku:Ze dna podolského ticha
Ika (Občasný) - 7.9.2003 > Ach jo...
U příspěvku:Hranice
Ika (Občasný) - 7.9.2003 > Moc hezky vyjádřeno.
U příspěvku:...cumulus,stratus,nimbus...
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > hubert :-) Děkuju.
U příspěvku:Soumrak
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > Zajímavá myšlenka..
U příspěvku:Kolik mám pokusů
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > Myslím, že "racionální stavba" je fáze, která přichází po těch bouřích emocí, které si odžijeme hluboko uvnitř (někdy). Nevím, s bohem nerozmlouvám, ale Tvé rozpoložení, stavba nestavba, chápu.
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > Dobrá pointa :-)
U příspěvku:Dětství, stáří
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > ...všechna ta vězení...a dráty...a ztracená křídla...Výstižné!
U příspěvku:...cumulus,stratus,nimbus...
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > :-) Tak mě tak napadá ...kdo rozhoduje o tom, co je a co není jednoduché...co se kam hodí a co ne...Víš, když jsem to psala, bylo to z jediného důvodu...druhý den mě čekalo poslední rozloučení s člověkem,který do mého života patřil a já chtěla tak nějak utéct smutným myšlenkám. Těší mě, že se mi to povedlo a jestli to dosahuje nějaké laťky, ať už mé vnitřní nebo totemovské je v tuhle chvíli úplně jedno.
Děkuji za ohlas a povšimnutí i za názor. Cením si upřímnosti, snad přežije i má :-)
U příspěvku:STROM
Ika (Občasný) - 30.8.2003 > :-) Vypadá, jako by tančil a jen tak kolem sebe rozprostíral barvy hladovému oku k hostině :-)
U příspěvku:Sluneční skvrny
Ika (Občasný) - 26.8.2003 > Hezoučké! :-)
U příspěvku:Havraním štěkotem pukal
Ika (Občasný) - 26.8.2003 >
U příspěvku:ODRAZ NA HLADINĚ.
Ika (Občasný) - 24.8.2003 > :-) Moc hezký...
U příspěvku:...
Ika (Občasný) - 24.8.2003 > ..."Kde je žít?" ...

U příspěvku:Milostný dopis
Ika (Občasný) - 24.8.2003 > Myslím, že jsme stejná "krevní skupina" :-) Líbí..., jen jsem tak trochu škobrtala v rytmu posledních veršů každé sloky...rytmicky mi to s předchozími verši nejde dohromady, ale na druhou stranu zase chápu, že to tam máš, tak jak máš :-)
U příspěvku:CESTIČKA LESEM.
Ika (Občasný) - 20.8.2003 > Hezké...atmosféra, místo... (Hlouběji kritizovat nebudu, nejsem odborník přes focení)
U příspěvku:Tobě vstup zakázán
Ika (Občasný) - 20.8.2003 > První a poslední sloka mi sedí, v té prostřední se tak trochu ztrácím s úpalem, ale to je můj problém
U příspěvku:Takhle tě nejvíc miluji
Ika (Občasný) - 20.8.2003 > Dýchá to životem
U příspěvku:skorogellnerovská
Ika (Občasný) - 20.8.2003 > Plyne to tak samozřejmě a samo...prima počteníčko.
U příspěvku:ulice
Ika (Občasný) - 20.8.2003 > Líbí se mi, jak jsi to vyjádřil.I s tím koncem.
U příspěvku:Marností lun
Ika (Občasný) - 14.8.2003 > Mé pocity marně hledají kabátek z písmen, snad bude stačit tiché porozumění...
U příspěvku:Vodopády
Ika (Občasný) - 14.8.2003 > Re:Naty..Já vím, však na to taky nejsem vůbec pyšná, leč patří to sem a neptej se proč .-) Díky :-)
U příspěvku:Vodopády
Ika (Občasný) - 14.8.2003 > Díky Vám :-)
U příspěvku:Smutnoklam
Ika (Občasný) - 14.8.2003 > Zaklínáš touhy do ledu, aby nebolely...Je z toho cesta ven...
U příspěvku:Mlčíš, když pláču
Ika (Občasný) - 20.7.2003 > Koukám, že jsme dnes obě měly v duši ozvěny deště...
:-)
Souhlasím s "probably", ale jako "vzkaz v láhvi" mi to přijde akorát .
U příspěvku:Podzimní
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > ((( (( ( * ) )) )))
:-)
U příspěvku:Recka vzpominka
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > Plyne jako vánek...
U příspěvku:Návrat
Ika (Občasný) - 18.7.2003 > Má to v sobě náboj...dočetla jsem až do konce a nelituju!
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter