Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:neodeslané varování
Ika (Občasný) - 6.1.2004 > ...bezmocně zívající postel nad ránem... a zbytečné sebeukládání...jo,jo...:-)
U příspěvku:Kamenolom
Ika (Občasný) - 6.1.2004 > :-) ...číst mezi řádky, vidět za obzor...těší mě, že v tom nekonečném prostoru našly něčí oči cestu právě za ten obzor :-)
U příspěvku:placebo
Ika (Občasný) - 5.1.2004 > Vzbouzející zvědavost, čtivé...
U příspěvku:Cesta
Ika (Občasný) - 5.1.2004 >
U příspěvku:Jak šel můj život
Ika (Občasný) - 5.1.2004 > Plyne to tak samozřejmě, v pohodě ,slovo za slovem...Na "miniaturu a blbůstku"- proč ne za 5 bodů ? :-)
U příspěvku:Deštivá noc
Ika (Občasný) - 4.1.2004 > Taková milá, příjemná, laskavá. Tma držela kraj ve svém náručí ***
Jde-li krajinou noci déšť..alespoň se líp usíná, jde-li krajinou duše, pak snad je na místě přát,aby si pospíšilo zářivé svítání.
U příspěvku:Karbaníci
Ika (Občasný) - 4.1.2004 > :-) Docela dobrý ...Zkoušela jsem si to i zazpívat a pobavila se. Dík. :-)
U příspěvku:primitivní povánoční rýmovačka (ale uvědomte si že je to tak)
Ika (Občasný) - 4.1.2004 > Vyvedeně zachycená prchavost Vánoc u nás lidí...
Zajímavé výrazy (viz Unge), jen by se asi ve druhé sloce líp vyslovovalo "válejí se po parku", ale to je možná jen můj pocit.
U příspěvku:Bojiště slov
Ika (Občasný) - 2.1.2004 > .
U příspěvku:...přes palubu
Ika (Občasný) - 30.12.2003 > ...a kolik toho v ní lze najít a vyčíst...
Zase přijde jaro, nepochybuji.
U příspěvku:STROM
Ika (Občasný) - 27.12.2003 > Vidím v tom prostor, kontrasty, i určitou magii noci, tak proč nepřiznat, že se mi Tvá fotka líbí ?.
:-)
Za atmosféru a poklid z toho dýchající...
U příspěvku:Bez pardonu
Ika (Občasný) - 27.12.2003 > Píšeš pro hodnocení nebo pro něco jiného? (Pro radost, proto, že ze sebe potřebuješ něco vypsat, proto, že hledáš komunikaci, proto, že chceš tím psaním růst a někam dál popojít,...) Myslím, že pokud tím, co píšeš, někoho opravdu oslovíš, poznáš to a cíle těch ostatních můžeš nechat plavat.Je to jejich problém, protože se o svém dílku nedozvědí pravdu, jen falešnou iluzi...Nemůže jim to pak moc přinést...
Máš-li pocit, že tu převládá "Já na bráchu, brácha na mě"...kdo ví , nakolik je to předem promyšlené, nakolik potřeba nezůstat dlužen, nakolik vzájemné přiblížení,.. Natolik jsem kritiky tady nezkoumala.
A hodnocení body...?Tak je ponech těm, kterým na tom záleží...vždyť je to opravdu jedno, ne?

K Tvé "próze":asi si budu protiřečit, ale tak to cítím... z hlediska lidského mi vyjádření emocí i sprostými slovy v tomto případě nevadí, dodalo to tomu na důrazu, ale jde-li tu sílu a náboj vyjádřit slušně, pak dám přednost této možnosti. (Však mi taky trvalo, než jsem Bukowského byla s´to strávit) :-)
Napsala jsi svůj názor na něco, co Tě štve, teď se Ti dostalo zase názoru člověka, kterého to neštve...ne proto, že by to nevnímal, nebo obhajoval, ale proto, že tím možná přiměješ pár lidí k zamyšlení se nad sebou, ale předělá je to? A co ti ostatní? Předělá to svět, který ať chcem nebo nechcem, ať se kvůli tomu zlobíme, či nezlobíme, takový "lidmi" je?!
Na druhou stranu, možná těch pár rozhořčených slov svět a lidi nepředělá, ale zase je potřeba někdy "nastavit zrcadlo" a zamyslí-li se aspoň jeden, pak i to mělo smysl...
Přála bych si, aby takové výkřiky měly svou sílu...
takže celkové vyznění mé reakce můžeš zhodnotit jako pozitivní kritiku Tvé kritiky a přihodit na kupičku bezcharakterních pochlebovačů ...anebo to vzít jako názor...Je to na Tobě...

(Taky mám někdy chuť řvát...,ale kvůli jiným věcem a už čím dál méně...marnost.Svým způsobem Ti závidím...)
U příspěvku:ZimoMření
Ika (Občasný) - 22.12.2003 > :-)Autor se nezlobí, naopak děkuje. Donutili jste mě provětrat Příruční mluvnici češtiny. Chtě nechtě, když už jsme u těch přechodníků, musím uznat, že s tím "usínaje" máte pravdu, nicméně, kdybych tam nechala usínajíc, už by těch "-íc" bylo na tak krátký pokus o poezii moc. Dovolte mi, abych v tomto případě dala přednost malebnosti před pravidly ;-)
..."se rodíc" ...rodíc se...se nezlobte, ale já tam ten rým prostě nechci.Bylo by to na mě moc symetrické, svázané, plynulé a uhlazené. Má to trčet! (pocitově) a o pocitech to celé je. Tak odpusťte hříšnici, že nedbá dobrých rad, snad příště. A děkuji.
U příspěvku:Nemít
Ika (Občasný) - 21.12.2003 > Je to tak...Člověk by asi neměl mít skromné sny, aby mu nějaké zbyly i na dobu "placení"...(?)
A nejspíš potřebujeme pochopit, že nic nemůžeme "mít" (ve smyslu vlastnit), že vše nám je "propůjčeno" za úhradu jen na určitou dobu...jak bude dlouhá, možná závisí i tak trochu na nás samých.
Takže...naučme se hospodařit!
Jejda, to jsem se rozepsala...asi mi to téma Něco říká :-) Tak promiň, že jsem místo hodnocení Tvé poezie popošla dál za myšlenkou.
Nemít - mít...
Dobrý nápad!
První sloka ke mně básnicky promlouvá nejvíc.
U příspěvku:Toccata a fuga á moll
Ika (Občasný) - 21.12.2003 > :-) Děkuju Vám.
U příspěvku:Proč psát, když už nejsi?!
Ika (Občasný) - 20.12.2003 > Básník umírá tolikrát, kolikrát přichází o inspiraci...Zhostil ses toho se ctí a šarmem, to je třeba ocenit :-)
U příspěvku:do hloubky řezu
Ika (Občasný) - 19.12.2003 > ...
U příspěvku:mořská krajina
Ika (Občasný) - 19.12.2003 > :-) Moje "žlutomodro" je žár slunce v nekonečnu oblohy a hloubi moře...nacházím jej i tady...
U příspěvku:Opera jara
Ika (Občasný) - 19.12.2003 > Poslední opera jara hraná na květy pampelišek...
Hezounké :-)
U příspěvku:Cinkáš...
Ika (Občasný) - 19.12.2003 > Na první pohled možná všední, obyčejná slova a přece tak mile a hezky promlouvají a vyprávějí malý velký příběh,za nímž je tolik prostoru pro fantazii :-). Jsem ráda za taková pohlazení na duši :-)Takže mé hodnocení je asi nejvíc za to Člověčenství :-)
U příspěvku:Toccata a fuga á moll
Ika (Občasný) - 19.12.2003 > :-) Děkuji...a že je to nepovšimnutý :-) ...? Tobě se to líbilo a mě to potěšilo, protože abych pravdu řekla, sama nevím, které pocity jsem tím shlukem slov musela ze sebe dostat .(No, možná vím, jen je neumím pojmenovat , takže to beru i sama sobě oklikou přes rýmy).
U příspěvku:Když do zrcadel i stydno tlouci odchází
Ika (Občasný) - 16.12.2003 > ...zase se se mnou něco potkalo ...to potěší :-) Budiž potěšení i na Tvé straně mince :-)
U příspěvku:V ložnici (drama s nepříliš šťastným koncem)
Ika (Občasný) - 2.12.2003 > Re: Yfča ... Děkuji za připomenutí literární teorie.. :-) ale i za Tvůj názor. Máš na něj plné právo. Samozřejmě, že nejbližší možné vysvětlení mé kritiky je nasnadě..."nepochopila záměr autorky, která chtěla poukázat na typické chování mužských...". Máte právo si to myslet a já Vám jej upírat nechci..
Jistě, i toto téma patří k životu, tak proč je satiricky neztvárnit ? Ale tak nějak mi přijde, že hrabání se v intimním soukromí kohokoli druhého je pod úrovní kulturního člověka, ať už tím ukazuje na jakékoli nešvary jiných.Když takto budeš rozebírat své soukromí, budiž...je to Tvé rozhodnutí, Tvé "výsostné území", které dáváš všanc...včetně typických literárně ztvárněných reakcí svých blízkých, ale takhle...Promiň. Mám na to prostě tento názor.
Nechtěla jsem Tě urazit, ani ostatní pobavené, jen ukázat, že se najde i člověk, který z toho nemá tak úžasný pocit a má prostě jiný názor. Díla a dílka, která se mi tady na Totemu nelíbí většinou nechávám být a nekritizuji, protože mnohdy opravdu nevím,co se skrývá "za obzorem" toho kterého vyjádření. Teď jsem si dovolila nemlčet...Vždyť na toto téma bohatě stačí Blesk, SPY a jiné akulturní braky. Proč se k nim přidávat?
Jiná Tvá dílka čtu ráda a s chutí. Tohle k nim prostě nepatří, promiň.
U příspěvku:Na plátna potulných malířů
Ika (Občasný) - 1.12.2003 > Máš na paletě svých básní i próz poetické barvy, které čiší Lidstvím...
U příspěvku:srdeční nedostatečnost
Ika (Občasný) - 1.12.2003 > Výstižná skica ...
U příspěvku:V ložnici (drama s nepříliš šťastným koncem)
Ika (Občasný) - 1.12.2003 > Asi naruším všeobecné nadšení z tohoto dílka,ale nesdílím je. Z hlediska literárního mi to na 5 bodů nepřijde (ani jako Ptákovina)a z hlediska lidského vzhledem ke konkrétní osobě, jíž si každý dosadí (dovětek nedovětek) , promiňte, ale to už vůbec...
Nicméně, pobavilo-li se na účet druhého tolik lidí, zajímalo by mě, jak by se bavili, rozebíral-li by tu někdo stav jejich hemeroidů, impotenci apod.
Tolik můj názor.
U příspěvku:Jen bych chtěl vědět kdy
Ika (Občasný) - 24.11.2003 > Sedím tu a přemýšlím nakolik je to básnické vyobrazení a nakolik setkání s realitou (viz diskuze s černou vdovou)a říkám si, že to teplo, co jsem si schovávala v dlani pro jednu blízkou dušičku k pohlazení na dobrou noc dnes přijde spolu s mými myšlenkami kousek jinam a myslím, že většina z těch, co si Tvá slova přečetla už jenom myšlenkama udělala totéž.Nezmění se tím nic na skutečnosti, ale možná ta malá bytůstka nebude ve svém údělu tak sama...a kolik jich na světě teď je ! Myslím, že to má svůj význam. Jen nemlč!
U příspěvku:Uzlík na niti
Ika (Občasný) - 22.11.2003 > ...
U příspěvku:sít či nesít
Ika (Občasný) - 12.11.2003 > Vše má svůj význam...souhlasím s nude..
U příspěvku:nad ránem odbila
Ika (Občasný) - 9.11.2003 > Tíha, co?
U příspěvku:O egu
Ika (Občasný) - 8.11.2003 > :-) Líbí se mi nápad i zpracování .
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter