Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 5.2.2010 >
U příspěvku:Buková rezervace Vysoké Chvojno
danuwaanalihi (Občasný) - 25.1.2010 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 15.1.2010 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 13.1.2010 >
U příspěvku:...přípravné práce k roční závěrce...
danuwaanalihi (Občasný) - 6.1.2010 > cvakal> ja som sa k tvojim fotkam vyjadril. co ti nesedi na tejto? tvoje kritizovanie je trikrat horsie ako moje. Ja ti vycitam otrepany namet a prezratu temu. ty vycitas co okrem stylu mojho kritizovania? :))
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 6.1.2010 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 5.1.2010 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 4.1.2010 > ano panove a damy. jdem se posrat z kompozice jednoho kmene a par listu... moc hluboke. dame kmen nalevo nebo do stredu. ja bych rek - dame vsechno do kose odpadkovyho ;)
U příspěvku:Divoška z ostrova Moa
danuwaanalihi (Občasný) - 4.1.2010 > je ruda jak paprika. celej ksicht ma ve stinu. na moa asi zhne slunce. ma krasny voci a vyraz tvare... jen to nekaz svym fotakem ;)
U příspěvku:Orální orgie
danuwaanalihi (Občasný) - 4.1.2010 > no jo. jako namet na prazsky fotomaraton. na tej prvej si oprav kompresi
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 > cvakal> Neustale Ti nedavam najevo, ze Ti nerozumim. Je to stale o vymene nazoru. Nevim co bych rikal cloveku co by kazdy den delal portrety. Az ho uvidim, tak uvidim. Neni portret jako portret a hypoteticky sa bavit o niecom nema zmysel. Tvoje listy sa podobaju ako vajce vajcu. Keby clovek fotiaci portrety fotil stale toho isteho cloveka, tak by som mu najskor hovoril to iste (az na skutocne velmi vydareny portret). To je to co robis ty. Fotis to iste dokola (toho isteho cloveka, ked uz mam pouzit tvoje analogie). Ziadna snaha o rozsirenie nametov a zmenu ponimania obrazu. Je to skutocne obycajne a nepotrebne ramovanie prirody do hladaciku a co je najhorsie - tak stale rovnakym sposobom a postupom... Kto foti dookola ten isty ksicht alebo rovnake listy potrebuje nakopnut o rozsirenie nahladu na svet.. Zatial ta nepovazujem za nic a uvidim za co ta budem povazovat. Keby si bol uplne lavy, tak by som tu svoj drahocenny cas nestracal...
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 > Janahe> davas si do trezoru svy fusekle? Tyhle fotky nejsou diamanty a kdyz je jim dobre v houfu tak at jich je v kazdem prispevku 5. a ne 5 prispevku se stejnou fotkou... Jeste 253 mych hodnoceni a cvakalovi to dojde... Z techle duvodu je tahle fakt za jeden bod. Az kym nenarazim na jednu zcela vyjimecnou, co se stava malo... Ono. Jinak to nejde. Hodnotit tyhle blaboly jinak nejde. Vsechny namety jsou stokrat videne a tisickrat sfocene. Kdyz najdu neco co je sfoceno jen 500 krat tak tomu dam dobre hodnoceni... Jinak ne... Nebo at se vystavi 1 serie fotek z lesa. 1 seria fotek listi po peti fotkach. TO nejlepsi co cvakal vyved z kazdy temy. To beru. Ale tohle jsou nezmysly. Jsou to opusteni mrzacci plnohodnotnejch fotek. Je potreba to pochopit. Fotka sama o sobe staci malokdy a kdyz jo, tak musi mit silny namet. Chodit s fotakem kolem vetvicek a snazit se je dat do ramu hledacku je prilis malo.. I kdyz to jde na chvili a zalezi na prezentaci jak se to pobere. pan cvakal se hraje s kompozici. Ale neposouva se nikam. Proto pozaduju jako narocny pozorovatel o hodne vic. To vyjadruju jednickama. Az to pan cvakal posune dal. Ja se posunu v hodnoceni... Holt... Jsem sam zvedav kam to povede :)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 > jo a jeste... az zacnou byt fotky o necem stezejnim, tak se ozvu urcite znovu. do tej doby pocitaj s istymi jednickami u klanovickeho lesa. mozno az na vynimky, ktore bude stat za to spomenut... ;)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 > cvakal> Nemylim. jak obvykle. ty jsi proste nepochopil to co chces fotit... nejprve se to nauc!! tezisko je pro kazdeho uplne dole. jen ty bys chtel aby bylo jinde. stromy kolem tomu nepomuzou. je to jen tvoje touha aby to bylo jinak. otevri oci! :)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 28.12.2009 > cvakal> ja neutocim. hodnotim podle sveho nazoru. ad egypt - bylo to daaavno pred tvym hodnocenim mych fotek. tvoje hodnoceni (utok na ne :)) mych fotek z egypta bylo nasledkem moji kritiky tvych foto a ne naopak. hodnotil jsem tvoje fotky kladne 2krat a vic jich za to nestoji... tot je vse. Janahe bych sem netahal... To je mi vicemene fuk. Jen jsem chtel nacrtnout mnozstvo tech co se jim libi devalvace a fotky z jednoho stylu... - 1ks. sadaf se chova celkem strizlive.. zatim ;)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 28.12.2009 > cvakal> no... myslim, ze vubec ne. namet je na nic. tezisko lezi prilis nizko a prilis v strede aby to bolo aspon kompozicne zaujimave. Farbicky to nevytrhnu a hodnotim s ohladom na tu fotku co som tipoval 5imi bodmi. Je to uplne to iste ale v porovnani s tou predchadzajucou remeselne nezvladnute ;)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 28.12.2009 > Janahe> Jo Janahe. Stve mne potencial. Psychiatr nepomaha. Ani samani a uz vubec zadne trankvilizery ;)) Duse to proste vsechno prebije ;) Proto jsem s berlickami prestal.. Odporny? To jsem ale nikde nerek. Zasadne se vyjadruji k fotkam a serii. Myslim, ze 2 jsem zhodnotil moc pozitivne. Nemuzu si pomoct. Ja byt admin, tak mu dovolim publikovat jednou za mesic. Myslim, ze by to mohlo byt jedno z nejlepsich portfolii. Neznasam devalvaci v tyhle serii. Jak rikal pan profesor Smok - nejlepsim pomocnikem fotografa je odpadkovy kos... Mel by se to pan Cvakal naucit a davat sem neco co opravdu ma smysl... Tvuj nekriticky postoj k temto blbostem co jich je tady 12 do tuctu taky znaci nabeh na obsesi? :))
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 28.12.2009 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 28.12.2009 > Esteze mas vo fanklube Janahe... Zas a znova za 1
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 28.12.2009 > adminom by som poradil ti zablokovat pridavanie diel na 1/mesiac. Myslim, ze by to malo potencial prudko zdvihnut kvalitu tohoto tvojho prasmutne biedneho zdevalvovaneho portfolia...
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 23.12.2009 > diky za prani. jdu se z neho vyblejt... fakt hnus...
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 23.12.2009 > cvakal> no co sa ksichtis. ked dakto sfoti 100 fotiek, tak jedna zvacsa vyjde aj nevycvicenej opici... to nic nemeni na fakte, ze klanovicky les je prenudna seria...
U příspěvku:Klánovický les, bodláky
danuwaanalihi (Občasný) - 23.12.2009 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 21.12.2009 > no a jsme zpatky v kopru. ch. 4
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 21.12.2009 > helle. ne. tohle je fakt dobry...
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 21.12.2009 > no. na tohle se da divat. mozna ze i myslenka se skoro tvori...
U příspěvku:...yesterday vs. tomorrow...
danuwaanalihi (Občasný) - 21.12.2009 > Stanislav> to je totizto s cvakalem ta potiz... :)) on rozhazuje kecky a sam foti vetvicky na stromecku. holt priroda je jako kompozicne nejhustsi... Ale proc to dokolecka rameckovat vid? :) no nic :)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 19.12.2009 > a neda si povedat a neda...
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 18.12.2009 > cvakal> toto je presne ono preco sa nikam neposunies... Zaujal si ma 2 fotkami... Kludne si tu nasieraj fotiek kolko chces - ak chces byt za devalvovaneho,nudneho, tvrdohlaveho pablba...
U příspěvku:...yesterday vs. tomorrow...
danuwaanalihi (Občasný) - 18.12.2009 > cvakal> timhle mne fakt nedojmes :))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter