Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ondrušek
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4808x
Napsat zprávu

Kreslím pouze tužkou. Uvítám jakékoli názory a připomínky.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 22.3.2007 > Dani> ...odporně... to je krásná reakce, ani sem už nedoufal, že se něčeho podobnýho dočkám. Vždycky sem chtěl vzbudit "čmáranicí" odpor! Díky moc;)
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 22.3.2007 > Prokletí> Dík :)
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 22.3.2007 > seras> Co že to? Televize?
Ani hovno! O víkendu sem kopal bazén. Na nějaký brambory se můžu ..., teda pokud nemluvěj, takový si pozornost přece zasluhujou, ne?

:)))
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 20.3.2007 > pecho> :))) to bude určitě on!
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> Ne, ale ta ruka takhle vypadá, jen je dole na hřbetě víc stínu...
Prostě sem jí přikládal "na střídačku", ale deformovaná neni. Nejdřív sem si jí udělal tužkou a pak na ní koukal znova:((
U příspěvku:19
Ondrušek (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> yup
U příspěvku:19
Ondrušek (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> Myslíš, že ta půlka, co neni ve stínu je plochá?

To víš, na mě musíš polopatě:))
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 16.3.2007 > Prokletí> Celek? Ze sna, každej má nárok, aby mu trochu šibalo, ne?
:)

Ruku? Podle svojí. Takže bída, jo?
U příspěvku:19
Ondrušek (Občasný) - 15.3.2007 > Prokletí> Vypíchni je! To je moje motivace...
Takhle mě odbít a já se na tebe hotově těšil:)))
U příspěvku:19
Ondrušek (Občasný) - 15.3.2007 > Petr Štech> Dík
:)) Ale, co kdyby jí to bolelo? :))
U příspěvku:19
Ondrušek (Občasný) - 13.3.2007 > Lumig> Dík
B/ tim myslíš u toho největšího oka, co?
Zase by se pak drobek ztrácelo, ne?
C/ No vnitřní koutek... ...já si nejsem jistej, kde ho brambora má:))

4 je víc než sem čekal;)
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 12.3.2007 > Prokletí> JJ,
z těch ploch bolej oči jak sou chabý => "Mea Culpa" :)
Ale co je s tou rukou? A teď nemyslim, na chybějící zápestí atd. Mě ty prsty přijdou v pořádku, ale pořád je ještě možný, že mám oči z kašparovy krávy... :))
U příspěvku:05
Ondrušek (Občasný) - 7.3.2007 > seepi> Takhle sem to nemyslel, ale to je jedno;)
Za názor určitě dík!
U příspěvku:05
Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > seepi> To sou dost "ostrý" slova...

(PS:já asi taky ne) :))
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > ZenChai> :))
Tahy odpovídaj vyrovnaností mojí mysli, ta taky všude nenavazuje.

Tuž a perko mě už tolik nebaví, musí se pořád namáčet, je to pomalý ;)
Dík
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > caesarborgia> Je mi líto neznám, ale podvědomí je záludná věc, všechno je možný:))
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > seepi> Promiň, nechce se mi to rozebírat detailně, tak možná na něco "neodpovim" ;)
Jde o nápad, co přišel sám(já ho nehledal)... Asi když sem spal nebo v jinym prapodivnym stavu. Udělal sem to tak, jak sem to viděl. I to pozadí se mělo jako hroutit, taková ta nakřáplá perspektiva(něco jako použili v "Metropolis"). Myslim, že ta ruka drží papír(asi tvrdší) látka by se takhle "nepolámala" :))
Tuž, pero apod.
v týhle oblasti jen experimentuju a je to vidět, viď?
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > seepi> Já když sem si to zkoušel, měl sem jí takhle(ta ruka tlačí na oko). Nemá to bejt příjemná záležitost;)
U příspěvku:18
Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > Sharm> Nuže dobrá, asi sem to měl uvést už na začátku:)
Je to "vize/sen/noční můra" variantu si vyber(sám si už nejsem jistej, kde v hlavě sem tohle vyštrachal). Proto ta nabouraná perspektiva... ;)
U příspěvku:17
Ondrušek (Občasný) - 22.2.2007 > Prokletí> Jo, sken my to furt bere jako šedivej papír:(

-vyměnil sem ho za ten bez "uřízlýho" pozadí;)

-1. to nechám bejt...
-2. tim myslíš, že tam chybí ten "tvrdej stín", co? Jenže mě se nějak nezdá, že ten pak schovává rysy:(
-3. až je zapnu, možná budou:)) jinak viz. 1.
-4. tam je chyba ve výrazný lince, co lemuje rty, viď?

Jo, stín kolem neni z mojí hlavy, mě se taky zdá divnej:)
U příspěvku:05
Ondrušek (Občasný) - 21.2.2007 > VonBerg> Já ti Ď, musim na sobě ještě dost zapracovat:))
U příspěvku:15
Ondrušek (Občasný) - 16.2.2007 > Prokletý Filip> Ta původní byla lepší, procítěnější:)
Za tuhle by tě ještě mohli lidi odsoudit;)
U příspěvku:15
Ondrušek (Občasný) - 16.2.2007 > Prokletý Filip> Suveréně nejkrásnější reakce!!
:D
U příspěvku:16
Ondrušek (Občasný) - 16.2.2007 > holka_magor> :))
U příspěvku:16
Ondrušek (Občasný) - 16.2.2007 > Prokletí> Ne, námět v tom nehledej. Chtěl sem si jenom zkusit tu žárovku něž jí vyhodim a tématika zipu my bloudila hlavou už dlouho na to, abych jí tam nechal:))
Zbytek je kýč, ale bylo mi líto toho papíru, volnýho:))

Černou určitě použiju;)
U příspěvku:15
Ondrušek (Občasný) - 16.2.2007 > stanislav> Ne ne ne ne:)
práce to vážně nebyla, udělal sem to před odchodem do hospody, ještě než se dodělala večeře:))
Chtěl sem jen dloubnout do vosího hnízda a krásně se povedlo:)))
U příspěvku:15
Ondrušek (Občasný) - 16.2.2007 > :)))))
Úžasný, prostě úžasný!!! Ani sem nečekal, že to tak zapůsobí:)
Udělali ste mi strašnou radost! Děkuju všem!
:)))
U příspěvku:14
Ondrušek (Občasný) - 2.2.2007 > Prokletí> No, vona je to vlastně taková blbina. Inspirovaly mě takový ty staroučký rádia:)))
U příspěvku:13
Ondrušek (Občasný) - 27.1.2007 > Efča> no, ještě pořád to můžu zachránit, ne? Budu tvrdit, že je špinavá a přejetá parnim válcem:))
U příspěvku:13
Ondrušek (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> A když se koukneš na originál najdeš i takovou tu kresbu kůže přes celou "ruku". Vyhrával sem si s tim jak magor, vzal sem 6Hčko(prosím nelinčovat, chtěl sem jenom ten nejjemnější odstín) a jel až do zblbnutí. Nějak to ale neni v týhle verzi vidět, jó vždycky to prostě nevijde :))))
U příspěvku:13
Ondrušek (Občasný) - 27.1.2007 > Lumig> Jo! Konečně zajímavej podnět. Možná několik rukou navzájem prorůstajících prstama, neskutečný proporce a mohly by se třeba mezi sebou šrábat atd.
To neni špatný...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter