Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mima

Stálý
Na Totemu: 174593x
Napsat zprávu

Pokus o komunikaci v oblasti, která mne zajímá.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:První lásce
Mima (Stálý) - 7.1.2016 > ... děkovat za všechny prožitky ..., i když někdo tomu věřit neumí, ani nechce ...
U příspěvku:Trubadůr
Mima (Stálý) - 7.1.2016 > ... upřímná obsahem, a výrazově čistá trubadúrova zpověď ...
U příspěvku: Velké Ó ,-
Mima (Stálý) - 7.1.2016 > ...při náklonu monitoru jsou barvy sytější, a obrázek působí výrazněji.., lépe pak funguje úloha bílé i ostatních barev..., ale stejně zaujalo ...
U příspěvku:Silver
Mima (Stálý) - 5.1.2016 >
U příspěvku:V akváriu
Mima (Stálý) - 4.1.2016 > ...koukavé ...
U příspěvku:Hříbky
Mima (Stálý) - 4.1.2016 > ... bez mochomůrek prvoplánových by také zapůsobilo...
U příspěvku:Krajina
Mima (Stálý) - 4.1.2016 > ... oslovilo..., téma aktuální, zpracování líbí...
U příspěvku:Composition
Mima (Stálý) - 4.1.2016 > ... prima zjednodušení, to obrazu sluší ....
U příspěvku:Když prší hvězdy
Mima (Stálý) - 4.1.2016 > ..proč se schovávat před hvězdami ?...., stejně si nás najdou :-)).... Fajn nápad....
U příspěvku:Vesnice
Mima (Stálý) - 3.1.2016 > ... dovolím si být též mile překvapena :-))....
U příspěvku:Patagonie
Mima (Stálý) - 3.1.2016 > ...tak tento výjimečně a krátce okomentuji .... bezvadný akvarel, s dovolením dávám 5D, a uložím si...
U příspěvku: Veselé vánoce,-
Mima (Stálý) - 28.12.2015 > Hodně Zdraví, Štěstí, Lásky, Pokory a Radosti z Tvorby přeji v Novém roce vám všem !!!,... a v jakémkoliv pořadí,... i napřeskáčku :-))...
Mima

P.S. "prtku", dej si už konečně pohov..., nezlobím se. A vzkaz též pro "janas"... Omlouvám se, že má identita je "prtkem" mylně promítána do Tvého nicku, ale zdá se, žes dostatečně odolná a "nad věcí", někdy "úloha nemá řešení", v určitém čase ... Přeji mnohé inspirace, a jejich uskutečnění...:-)).
U příspěvku:Cizí planeta
Mima (Stálý) - 28.12.2015 > Krásné Sváteční dny v závěru roku, a všechno Dobré v roce příštím přeji vám všem :-))
Mima

U příspěvku:Podzimní
Mima (Stálý) - 21.10.2015 > ... více významů, fajn zpracování..., moc líbí...
U příspěvku:Podzimní
Mima (Stálý) - 21.10.2015 > čtenář> Já už jsem v podstatě na jiné planetě :-))... Popožeň prosím redakci ... Požádala jsem "tam u nich", zatím bezvýsledně, abych byla vymazána ze stránek Totemu..., všechny mé příspěvky, komentáře, zprávy, poznámky... Tvé pomýlené dojmy o mém skrývání se za různé čtenáře, autory, případně obojí..., asi Ti nevymluvím, protože nevývratné bludy se nedají vyvrátit...., ale léčba je možná .... Občas sem juknu, kvůli zajímavým autorům a neméně zajímavým komentářům, ráda se podívám i jinam,
k publikaci se také něco najde, život je změna, změna je život... Přeju taky hodně štěstí ...:-))...
U příspěvku:Cesta v lese
Mima (Stálý) - 10.10.2015 > čtenář> .. a já pořád, kdes byl tak dlouho?...
U příspěvku:Cesta v lese
Mima (Stálý) - 10.10.2015 > ... "cest k obrazům " je nekonečně mnoho..., pro autory i pro diváky, každá je jiná... Pojítkem bývá emoce okamžitá, nebo zprostředkovaná myšlenkou, tématem, rozpoložením, symbolikou, zpracováním... Koukavé přehezkané obrázky mají spoustu příznivců... Nelze umět vnímat všechno tak, jak je "předesláno", různě prezentováno... Já čučím na ten obrázek docela dlouho, a hledám možné jeho významy... I kdyby jich bylo více, stačí mi nakonec "jen" jeden.., jako ta tečka bílá v pravém horním rohu ..., ale vidím tam dva, i třetí, ne tak význam, jako průvodní jev :-)) Děkuji za zamyšlenou ...
U příspěvku:zimní
Mima (Stálý) - 8.10.2015 > čtenář> ...:-))), jestli si nepletu dva různé čtenáře ...
U příspěvku:Akvárium
Mima (Stálý) - 8.10.2015 > ... líbí hra světla, barevnost, téma...
U příspěvku:...
Mima (Stálý) - 8.10.2015 > ... škoda, že zbývající dva jsou fuč..., někdy obrázek posilují ty sousedící ..., ale i tak, fajn duo ...
U příspěvku:Ve smutku
Mima (Stálý) - 8.10.2015 > ... úctyhodný formát, nezapadá mi zpracováním postava do celku, ale stylizací právě hlava, vlasy se mi líbí ... Dobrý, hutný ...
U příspěvku:Tak sem zase zde
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > .... kam dohlédneš ...

TP. "... prázdniny skončily.."
U příspěvku:Rána na horách
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ... podružně připomnělo mi to knihu " Pán much "...., ale je to o jiném... , počkám na další příspěvky...
U příspěvku:Kus vola k jídlu není,...
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ... někdy interpunkce hraje, jinou neprvní, roli to je konec ... :-))...
U příspěvku:Lidi bděte
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ... to mně dostalo..., i když jsem se nesnažila... :-))
U příspěvku:Můj F.B.I. sen
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ... jako ""nezávislý "alternativní" sen dobrý....""...
U příspěvku:#školka v hradešínské
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ...TP, malé písmo, malá chybka "trochu"..., ale celek dost rezonuje s mými vzpomínkami a současností :-))...
U příspěvku:#dinosaurus
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ... moc mile "minimalistické", někdy je potřeba si nějaký chaos i vyrobit :-)), rozinky, semínka a oříšky v jogurtu nerovnat, srovnaj se samy, nejlepší tu směs si přichystat večer před ránem, všechno se tak správně pospojuje bez dalšího přičinění.., a pak teprve hledat ten pravý problém :-))...
U příspěvku:Krajina s mraky
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ...trochu jsem rozpačitá, "půlení" se i zde koná, jako nějaké "odrazy na hladině"..., ale přitom ne všechny, a taky ne "věrně"..., což je ostatně v realitě obecně běžný úkaz ...
Zase Téma vhodné ke ztvárnění, jen nevím, jak bodově zpracování hodnotit ..., inu což, možná zkazím průměr
U příspěvku:Stud
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > ...ta výstava bude nejspíš hodně zajímavá. Kdy a kde, a jak dlouho potrvá?...
U příspěvku:Paprsek
Mima (Stálý) - 5.10.2015 > František Vyrut> ... "dynamit" nějaký je vždy při ruce, po bezpečných doutnácích je ale větší poptávka :-)), někdy se může i "ohňostroj" vymknout očekáváním...
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter