Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mima

Občasný
Na Totemu: 174477x
Napsat zprávu

Pokus o komunikaci v oblasti, která mne zajímá.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nad mraky
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > ... téma provazochodce nad propastí mne kdysi pokusně také výtvarně poznamenalo. Zde více rozměrů pohledu, bravo !!! :-)...
U příspěvku: Prostor,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > ... znovu mi připomíná Bolkovo Polívkovo... " Vlak by měl jet jen tak rychle, aby motýl mohl volně vlétat jeho okny dovnitř a zase zpět ..."...
U příspěvku:opium
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > fajn symbolika...
U příspěvku: Hlava,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > P.S.... když teče do bot, nemusí zrovna ještě téct do nosu.. Ale i.... topí se kočka, topí se pes, topí se celá ves... Jen sova moudrá ví, proč chtěla být někdy tehdy zrovna sovou..., ale všeho do času. Člověk je vzdělaný amatér..., většinou mlčí, když by neměl, a řve, když je už téměř pozdě..., možná něco o tom, "zač je čeho loket"....
U příspěvku: Hlava,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > .. stručně pojednaná krajní situace :-)..., jeden z těch jednoduše nejvýstižnějších..., to mě fakt moc baví
U příspěvku:Grado
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > Někdy bývá problém rozlišit, zda schody vedou nahoru, dolů, či do vlnovky ... :-)Celkově rozklížená stavba obrazu vlastně líbí, i expresivní barevnost, nálada, dynamika malby...
U příspěvku: V neděli,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > pobavilo :-)...
U příspěvku: Pyramida,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 >
U příspěvku: Paraschut R. přichází,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > Pro mne příliš složitá kompozice, prvotní celkový vjem hodně zneklidňující, čtvrtý "minikvadrant" přitahuje pak nejvíce pozornost oka, následně už "jen" ono děvčátko z trojice..., tam se opět nerada zastavím..., možná má v ruce mobil,... a pak musím pryč... Krvavých témat je stále dost, protože se nesou éterem nejen na černých křídlech fantazie i skutečné prožitky mnoha bytostí..
P.S. Jsem zájemce o komentovanou prohlídku některé výstavy, nechci se tvářit předem, že všemu rozumím, i když emoce mnohé trochu napovídají...
U příspěvku: Dáma s hranostajem č.3
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > Dílo zde již publikováno, a určitě prodáno, vím..., přesto znovu dávám doporučení a body, je to Lahůdka z lahůdek Vašich...:-)..., ostatní řečeno v mém minulém komentáři..., možná se opakuji, nevadí ....
U příspěvku: Na horách,-
Mima (Občasný) - 4.6.2016 > ...tento mne tedy dostal do kolen !!!... :-)), uložím si, moc jsem ráda, že se mé stopy zde dosud nepodařilo odstranit, a mám tudíž možnost dále si ukládat i právě to, co mé oko teď zří ... Asi můj odchod zatím odložím na dobu neurčitou :-))...
U příspěvku: Dvě hory,-
Mima (Občasný) - 30.5.2016 > Vypadaj jako kompletně zafačovaný..., cesty bývají trnité:-), hlavně tušit, že jdu tou správnou ..., i když naproti "boji zblízka"...:-D...
U příspěvku:...
Mima (Občasný) - 9.5.2016 >
U příspěvku:Traffic jam
Mima (Občasný) - 9.5.2016 >
U příspěvku: Hlava dělníkova,-
Mima (Občasný) - 9.5.2016 >
U příspěvku:Dvě hory ,-
Mima (Občasný) - 20.3.2016 > Li-po11> ... vyvolává emoce, otázky, volá o pozornost..., to je asi to nejdůležitější... Také zdravím :-))...
U příspěvku:"Říkanka s dobrým koncem aneb O jednom zápase ...
Mima (Občasný) - 19.3.2016 > Ani už si nepamatuji, před kolika lety bylo zobrazení poznámek k příspěvkům, či komentářům neproblematické. Má metoda je jednoduchá...,nejdříve hledám u svých nejnovějších poznámek případné odpovědi, ale v poště přijaté a odeslané se objeví autor zprávy, tak si ho zobrazím a hledám v poznámkách autora. Když je to z dávného data, improvizuju, nechám pracovat intuici :-))Zdravím, a děkuji moc za projevenou přízeň, považuji si toho ..., zase se někdy stavím, s publikacemi zatím nepospíchám, i komentáře nechávám spát, jen výjimečně se k něčemu vyjádřím, když mne mimořádně silně dílo či myšlenka osloví... :-))...
U příspěvku:Dvě hory ,-
Mima (Občasný) - 18.3.2016 > .."...hora hoře..."...
U příspěvku:"Říkanka s dobrým koncem aneb O jednom zápase ...
Mima (Občasný) - 18.3.2016 > Zeanddrich E.> ...Velké oblouky myšlenek, neodbytnost toho, co je shůry dáno, co nerespektuje naše pojetí vzácného času...,nebo naopak někdy přijde mnohem dříve, než by mělo... Každý máme své "řádky", které si velmi přesně pamatujeme...
U příspěvku:"Říkanka s dobrým koncem aneb O jednom zápase ...
Mima (Občasný) - 18.3.2016 > Zeanddrich E.> Možná mluvíme každý o svých obloucích :-))..., můžou se i protnout někdy a nejrůzněji....Já přestala zde publikovat někdy v r. 2013, pak jsem se jen věnovala komentářům, a i s tím skončila..., někomu se zachtělo vyvést mne z míry za každou cenu. Ani nabídka vstřícná smíru a šetrné ignorance nezabrala. Nechtěla jsem dále zahušťovat dusné zdejší prostředí několika věrných solitérů, případně nových nadšených autorů, včetně záhadných návratů staronových pod jiným nickem..., možná...Nechce se mi zkoumat, ale leccos jsem si přeci vynašla. Asi mi byla prokázána služba, nastal čas po letech prostě odejít jinam. Virtuální Tykání je možno jednoduše a snadno znovu "nahodit", žádný problém s tím nemám, jen po dlouhé odmlce ve víru dalších klidně virtuálních Tykání odstup časový nese svůj význam... Neumím kouzlit, čas mi běží bez debat, tož klidně "po starém"..:-))), jestli bude o čem řeč ...???...
U příspěvku:"Říkanka s dobrým koncem aneb O jednom zápase ...
Mima (Občasný) - 5.3.2016 > Zeanddrich E.> Ani po dnešním čtení mé emoce k těmto řádkům vůbec nic neztratily na síle, znovu se podepisuji pod tehdejší svůj komentář...:-))...

P.S. Potěšilo mne i Vaše hodnocení obrazů Li-po11, já už jen občas nahlédnu "do rubriky výtvarno", vzdala jsem jeden zápas... Literárno definitivně neopouštím, jen si dávám time, pro Změnu zase trochu něco svého tvořím... :-))...
U příspěvku:"Říkanka s dobrým koncem aneb O jednom zápase ...
Mima (Občasný) - 5.3.2016 > Zeanddrich E.> Musely se "sejít tři roky", od data příspěvku, přes můj komentář, až po reakci na něj :-))... To má svůj velký význam a půvab, vše poznamenané prožitky v daném časovém intervalu. Líbí se mi navazující souvislosti, i Proměny ... :-))...
U příspěvku:0
Mima (Občasný) - 22.1.2016 >
U příspěvku:Před zdí spánku
Mima (Občasný) - 20.1.2016 > ... těžká "facha", prožít si velkou bolest na plný pecky... Přítel je ten, kdo se ani tehdy nenechá od Tebe odehnat ...
U příspěvku:Fée
Mima (Občasný) - 18.1.2016 >
U příspěvku:La fille papillon
Mima (Občasný) - 18.1.2016 > ...moc pěkná momentka, technickou kvalitu neumím posoudit...
U příspěvku: Krychle v 4R
Mima (Občasný) - 17.1.2016 >
U příspěvku:M
Mima (Občasný) - 17.1.2016 >
U příspěvku:Kubánci s doutníkem
Mima (Občasný) - 8.1.2016 > fajn
U příspěvku:Obraz
Mima (Občasný) - 7.1.2016 > ... "rána do hlavy"... jako narkóza..., obrazy snů, sny o obrazech..., a "ráno" něco je jinak, i když nic neubylo, nebledne, zbývá být a snít o kousek dál...
U příspěvku:První lásce
Mima (Občasný) - 7.1.2016 > ... děkovat za všechny prožitky ..., i když někdo tomu věřit neumí, ani nechce ...
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter