Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mima

Občasný
Na Totemu: 174477x
Napsat zprávu

Pokus o komunikaci v oblasti, která mne zajímá.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku: Prostor,-
Mima (Občasný) - 1.8.2016 > .. bílá plocha rafinovaně vyvolává dojem prostoru nejvíce, ale bez okolního by se jí to určitě tolik nedařilo... :-)... Připomíná mi to ledovou plochu pro rozjezd krasobruslařů, a to uprostřed může být třeba překvapení pro závěrečnou exhibici..., nebo sklenka s koňakem, nebo lanovka sjezdovky na konci sezóny...:-)Hlavně se ta bílá plocha nezaobírá jen prostorem nad, ale i prostorem pod ní. Njo, stejně to není "komplet", nebyla ještě řeč o Časech ....:-D...
U příspěvku: Krajina,-
Mima (Občasný) - 1.8.2016 > ... komorní, rodinné...:-)..., pšt......
U příspěvku: Sopka,-
Mima (Občasný) - 1.8.2016 > ... jsem ráda za příspěvky na žhavá témata, i když z nich vyplyne stejně hlavně téma základní ... Vracíme se v historii zase zpět, a máme před očima to, co už tu dávno bylo..., a nepoučilo... Obrázek může evokovat mnoho vzpomínek některých, u mladší generace vyvolává třeba představy o zprostředkovaném. Vidím tam ale i Titanik, nebo spalovací pec v Terezíně, "podružné znaky" entit a identit s převleky, i s trochou černého humoru. Když z chaosu současného se vyrábí v médiích chaos ještě větší, čímž se všechno komplikuje... Není to přímo obrázek k pokoukání, spíše k zamyšlení.. Jak Přírody "korektury" máme vnímat vážně, jak "projekty" na celá staletí dopředu nestíháme uskutečňovat, jakož ani plány v horizontu měsíců. Vše se řítí někam mnohem rychleji, dopady přijdou dříve, než se "očekává". Etna-sopka, Etna-etnika..., "výbuch", " ví Bůh..".. ,pouhá asociace, tak nějak obrázek vnímám, i když možná nemá ambice vypovídat zeširoka o podobných souvislostech a příměrech ... Ale zase naopak :-), pro letní poklidné prázdninové osvěžení podívat se na parník líně plující z Orlíku na Zvíkov, spřízněné skupiny pořizují sobě památeční fotky, ani Cimrmanovská " ... "Ňadra dmoucí" nechybí... :-D..., jak to kdo pojme... Takže "u mně dobrý" :-D...
U příspěvku:Café bar Ethno
Mima (Občasný) - 1.8.2016 > prima svižná malba, snad jen kdyby trochu více byly zachyceny stíny a světlo, a "rozskákaná" ulice" tolik nepodporovala celkově už dostatečně příjemně dynamický styl....
U příspěvku:pojď
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > ...neznám to, co znáš Ty..., "přířknul" jsi těm veršům autorky "nějaké datum" 15.12...., to se zrovna téměř +- pár dnů jistě narodí další Střelec do naší rodiny. A co když spojuješ související s nesouvisejícím ?... Těžko se podobných představ vzdát, když to tak pěkně všechno "do sebe zapadá" ...?... Golf je prima relax, a že nemám na účtu prachy, to taky znám, ctím Otu Pavla, a gymnasium jsem absolvovala někde jinde... A Klára je hezké jméno.. Ale aby mne za rukáv tahal ten, kdo se ztratil příliš pozdě..., pardon, jen taková asociace..., mám handicap..., spojuji souvislé, ale jen do té míry, aby tomu jednoduše a jasně porozuměl každý .... Možná jsem se převekslovala místy do příliš osobních záležitostí..., ale nechť, třeba budou někomu k užitku ..... Hity, naivity, prohraný city ... Čas je lítý, jinak všechno v pohodě...A ta báseň...?.. nakonec
se mi dost líbí....
U příspěvku:Nejistota
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > ... pobavilo, holky o tom vědí své :-)... Jezdívala jsem přímo z gymnastiky do tanečních... Vlasy krátce a nepořádně naondulované v autě, po rychlé sprše u tělocvičny navléct na nově zpocený tělo šaty, který se mi nelíbily, ale šila je maminka má milovaná jako nuceně šetřivej(á) samouk(čka)...,a ještě mít na paměti....!!!, až budem korzovat a nabízet se k tanci několika málo zbylým mládencům, kteří nestačili utéct do baru, a cestou si strhnout motýla pod krkem, a sako pozahodit načas do nejbližšího kouta ... Prostě holka korzuj tak, aby jedno rameno nebylo níže, než to též Tvé druhé, i když šaty se prostě trochu nepovedly, a bylo nutno vyrovnávat nestejnou délku sukně posunutým křivě gymnastickým držením těla... Pardon, že jsem se tak rozepsala, ale naskočila mi ta vzpomínka okamžitě, jak se o tajuplné vyboulené náplni igelitky začalo psát.... Dík za vybavenou vzpomínku :)...!!, kterou sice mladší generace neshledá za zábavnou..., ale výsadou mírně pokročilého věku je hlavně to, že si může dovolit beze ztráty výhodné pracovní pozice cokoliv... I přirozenou pochroumanost zubů, kloubů, cév,...atp...., jen Hlava, Paměť !!!, aby co nejdéle fungovaly..., i když..., někdy radši nevědět skoro nic, jen vzpomínat na to dobré :-))...Tak já si jdu trsnout někam na Náplavku anonymně co nejdřív, dokud tam trefím :-D...
U příspěvku:Pocitadlo na cestu
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > ...:-D..., vtipné, čerstvé, milé :-)...
U příspěvku:Svět
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > ... to se četlo samo.., šlo cestou bez škobrtnutí. Jsem moc ráda, že jsem sem po době zavítala :-)... Nic tak silného jsem v poslední době nepotkala....
U příspěvku:Vracím
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > To mě dostalo hned poté, co jsem se nejdříve zalekla formy..., ale obsah je pecka!!!, tu formu teď už nijak nezkoumám, nedovedu si vlastně ani jinou představit:-)
U příspěvku:Prolog
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > ...:-D...., to zní skoro velmi uvěřitelně :-D...
U příspěvku:Oči
Mima (Občasný) - 25.7.2016 > ... moc pěkná "souhra slov" !.., kdo zná, ten ví :-)...
U příspěvku:večeře po Poeovsku
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > ...dej zase nějaký obrázky...:-)...
U příspěvku: Krajina,-
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > ..." jak v Nebi, tak i na Zemi je Jinak..."..., Li-po o tom možná věděl více, pokud si naléval jen čistého vína...
U příspěvku:Citát
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > .. dobrý mim umí někdy nejlépe "nemluvit" o štěstí, aniž by se zabil..., a dobré publikum ví, o čem se právě vede řeč...
U příspěvku: Češi
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > ... co Čech, to "...já nic, já muzikant..."...
U příspěvku:pojď
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > ... domů by měl trefit každý sám, i když u stolu zrovna stále ještě prázdno..., nenastal zatím čas vítat nově příchozí..., a nabízet rovnou přístřeší...
U příspěvku:Letecká pošta,-
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > ... :-D.., pouštět se s Antikou do polemik poštovních, když už znali skype...
U příspěvku: Významné místo,-
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > ...:-D...
U příspěvku: Hranice vesmíru,-
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > .."...sotva přejdeš jedny hory, hned se najdou Jiné.", budou to ještě daleko klopotnější cesty, přelézt mnoho podobných hromad při dobré vůli, snaze a zodpovědnosti mocných se snad ještě dá, ale jaké bude pokračování, to je opravdu stále ve hvězdách....
U příspěvku:Jazzman
Mima (Občasný) - 23.7.2016 > fajn portrét
U příspěvku:...
Mima (Občasný) - 5.7.2016 >
U příspěvku: V sadu,-
Mima (Občasný) - 5.7.2016 > Li-po11> ...třeba jo :-)..., nebo... dole vidím "Tři sestry"
U příspěvku: V sadu,-
Mima (Občasný) - 2.7.2016 > ... prostorný, odlehčený i vážný, špičkový ..., třeba rodinná záležitost na pohádkové téma..., ukládám si...
U příspěvku:Na rybách,-
Mima (Občasný) - 1.7.2016 > ..." velká ryba, taky ryba .." :-D..., jen být v dobré kondici, a počítat i se zásahy shůry, raději v obém smyslu míněno ... :-)...
U příspěvku: V přírodě,-
Mima (Občasný) - 29.6.2016 > ... bez komentáře..., ukládám si
U příspěvku: Turbulence,-
Mima (Občasný) - 29.6.2016 > ..." že sem nezůstala doma...:-(!!! "..., " ale co tam?, kde už to "znám" ... Dítě se asi cítí jako na atrakcích Matějské pouti ..., pokud nechytá chrousty někde na táboře ..., architektura, cizí zvyky, a palmy s mořem nejsou až tak zajímavý prozatím ...:-)...
U příspěvku:Útěk slona z cirkusu
Mima (Občasný) - 29.6.2016 > ...vrací se tam, odkud přišel, stejné nebe nad hlavou, svou cestu před sebou...
U příspěvku: Paraschut R. přichází,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > Li-po11> Co kdo zná a jak prezentuje, u jiného vyvolává jiné emoce a témata... Nevyznám se vůbec "ani":-D v indické kulturní historii, jen něco dokážu plytce papouškovat, co mi nacpal do hlavy gympl..., o obsahu přitom nemám ani ponětí..
Názvy eposů Rámajanam a Mahabharátam mi v paměti sice foneticky přibližně stále vězí, ale to je asi všechno.
Už nic v tomto smyslu asi nedoženu, vynoří se spousta dalších jiných názvů a mých dalších nevědomostí o nich... Strávit svůj zbývající čas pouze gůglením mne neláká, jen občas si něco vyhledám, když je čas, nutnost a chuť... Každopádně mne ale velmi zaujala diametrální odlišnost všeho na Vašem obrázku s mým vizuálním vnímáním "téhož" ...., už jen zasazení do určitého rámce doby, teritoria, způsobu výpovědi...
Zdravím, i když jsem zase mimo mísu... :-(....
U příspěvku: Hlava,-
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > Li-po11> Děkuji a zdravím taktéž:-)..., ani nevíte, jakou jste mi udělal radost! Sleduji už sporadicky Totem, a více Vám podobných autorů zde nevidět. Připadám si přitom jako veverka, co louská velmi tvrdé oříšky, a velmi často se vůbec k jádru nedostane... Což je v pořádku, takové už obrazy bývají.. Autor něco "automaticky" tvoří, a spolu s divákem se každý něčemu jinému diví..
Přeji krásné léto :-)
U příspěvku:Útěk slona z cirkusu
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > ... ještě si něco zobnul na dlouhou cestu..., jen jestli má všechno dobře promyšleno ..., ale i když ne, má své vážné důvody a cíl ... Prima...
U příspěvku:Nad mraky
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > ... téma provazochodce nad propastí mne kdysi pokusně také výtvarně poznamenalo. Zde více rozměrů pohledu, bravo !!! :-)...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter