Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Konec času
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Fajn
U příspěvku:Historická Venuše
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > caesarborgia> A když to ještě zinvertuješ tak vypadá jako Výnas Vylyjemsová.
U příspěvku:PoRánu
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > A když tě zabijeme, tak už ty výtvory budeš umět fotit?
U příspěvku:První akvarel
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Nikkarin> On tím chtěl asi říct, že je to kravarel.
U příspěvku:Spánek v tyrkysové a žluté
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Výbor
U příspěvku:Pirát
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > holka_magor> Protože právě ztratil u posádky respekt.
U příspěvku:sídliště s kopretinou
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > born to be child> Mně se zas líbí už ten pocit, že se mi něco líbí.
U příspěvku:Panoptico cover
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Pěkný panoptikum
U příspěvku:Bez cavyků
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Prokletí> Tak to je dobrá zpráva. A taky dobrý nápad. Už lítám po netu a sháním rubense v tisknotelný velikosti.
U příspěvku:Bez cavyků
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Karhaj(Sinner)> Celé to začíná slovy "Novým jménem staré hříchy nesmyješ, jsem ti v patách!"

No a že jsi to ty, tak te navnadím úvodním obrázkem (je nedodělaný).







U příspěvku:Bez cavyků
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > anae> A co teprve Doupovec a Toono!
U příspěvku:Bez cavyků
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Eleana> No vidíš, tomohla. A taky zrudnout v obličeji. Ale bylo to narychlo, tak jsem jí jen jednpduše naklonoval.
U příspěvku:Bez cavyků
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > RD> Mojí tchýní?
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Estel> To jsi hodná dcera že se papá tak zastáváš. Vždyt já ho mám taky rád a vůbec mi nevadí, že skenuje obrázky z novin, upravuje ve photoshopu a vydává za svoje fotky.
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Janele z Liků> A budeš se u toho cynicky smát a tancovat?
U příspěvku:/bez názvu/
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Bez pravýho horního, pro někoho rušivýho, by to nemělo ty grády.
U příspěvku:Lesíky, 4x53/100
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Dobrý
U příspěvku:Bez cavyků
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletí> Neznáme, alejestli se tam doporučuje dát nastávající tchýni místo kytky uzený koleno, tak jsme docela na autora nasraný.
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Estel> 

A to jste původně byli dokonce na jedný posteli. V hromádce pod Slovníkem nesrozumitelných slov. A jmnovalo se to trochu jinak
Jak se zkalila Estel
Jak se svalila v postel
Prokletí salámu.

 

Ale to by ses mohla naštvat a začít si o mně myslet, že jsem hovado jako tvůj předřečník.

 

A v úplně prvních verzích jste zase spolu neměli absolutně nic. Ale Prokletí rodu Borgiů už myslím někdo napsal a za Jak se zkálela Estel bych asi dostal nabacáno od tvého papínka. Myslím, že je to ještě docela svižný stařík.

U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletí> 

Roubík ne. Já vlastně hulákám vv noci rád. At mají ty pode mnou taky nějakej ten požitek z atmosféry na totemu.

 

No a jestli přemýšlíš jestli tě unese nočník, budeš asi dost tlustej, tak to já ztrácím orozmnožovací proces s tebou zájem.

U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Janele z Liků> Tak to mi teda musíš slíbit, že aspon nad mým hrobem se několikrát cynicky zasměješ. Potěšilo by mě to. A můžeš u toho i tancovat. Abych se mohl tak nějak vklidu do toho kosočtverce znovu převtělit.
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletí> 

Všímám a zírám, ale děťátko ne, ty bys mi ho lumpe jaktěznám určitě ze škodolibosti vykakal předčasně do záchodu.

 

S projektem jsi trefil hlavičkou na hřebík.

Za mača se nepovažuju, spíš si z toho dělám prdel. Možná je chyba, že se s tou postavou jménem ztotožnuju. Kdybych tu píču v bederní roušce pojmenoval třeba Herbert von Diktaphon, možná by se, jak jsem vyrozuměl z jejího komentáře i Janele zasmála.

 

No to už je jedno, hlavní je, že zas budu řvát ze spaní na celej barák.

U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > stanislav> No jenom jestli jsem to s tím nastavením zrcadla Totemu trochu nepřehnal.
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > celulosa> Jazyku?
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > repulsion> Podle ukázky ta kniha vypadá velmi nadějně! A hlavně mě inspirovala ke spáchání obrázku na téma uzené vepřové koleno. Je to i celkem aktuální vzhledem k tomu co mě ted čeká.
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.5.2007 > Karhaj(Sinner)> 

Tak ta o svěrací kazajce se mi hodí už ted. Ale je tam i jiná kvalitní literatura. Třeba v mých memoárech něco o sobě najdeš. A v trilogii Glumig taky. Už jsem k ní začal připravovat i obrázek a on se mi pan redaktor
přejmenuje. Doporučovat četbu Recyklační diety ti raději nebudu, vím, že na takové věci asi nemáš žaludek.

 

No abásničky nevím. Napsaný jsou, ale ilustrace se nedaří a nedaří. Asi s nima vymrdám.

U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.5.2007 > D.K.> Děkuji tedy za vycenění.
U příspěvku:pokojový kraviny část 2
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Já tě zas podezírám, že seš masochistka, když sis dala na zed Paroubka.
U příspěvku:Ona 2
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Škoda toho posunu z osy. Byla by to nádherná středovka.
U příspěvku:Z pole domů
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Máš to celkem vypilovaný.

Tahle se mi líbí zatim nejvíc.
U příspěvku:Pepička
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Líbí se mi název.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter