Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mandarinka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4032x
Napsat zprávu

Někdy jsem utržená od řetězu, někdy jakoby v kleci, někdy ráda nerada a občas všechno dohromady.;o)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Žlutá
Mandarinka (Občasný) - 28.4.2008 > KEHTH> Přinejmenším to můžu zkusit....né, že bych na to měla ideální aparát, ale za pokus nic nedáme...;-)
U příspěvku:Svíčky
Mandarinka (Občasný) - 27.4.2008 > Věza> No, já je ale bohužel neumím moc dobře fotit...
U příspěvku:Návštěvník
Mandarinka (Občasný) - 23.4.2008 > magie_esence> díky, bylo to tak myšleno...jsem si nedostačující TK plně vědoma :-)
U příspěvku:Poslední flám
Mandarinka (Občasný) - 22.4.2008 > Já se dobrovolně přiznávám, že s tím mám leckde problém...(hlavně s pochopením), ale jinak to působí zajímavě...
U příspěvku:V rozpuku
Mandarinka (Občasný) - 22.4.2008 > magie_esence> Děkuju.......vážím si očí, zvlášť těch, které se dokážou z něčeho těšit...
U příspěvku:V rozpuku
Mandarinka (Občasný) - 22.4.2008 > Věza> 
U příspěvku:Jabloň
Mandarinka (Občasný) - 22.4.2008 > šedé> Jestli to je podobná narážka jako ty s broskví, tak můžu všechny ujistit, že tenhle strom mi roste před oknem a vždycky na nem rostly jen jablka...vím, že květy jabloní bývají věšinou bílé, ale není to žádné dogma...
U příspěvku:Jabloň
Mandarinka (Občasný) - 21.4.2008 > Asi máme podobné chápaní svého okolí...;-)
U příspěvku:Smetanka
Mandarinka (Občasný) - 21.4.2008 > Věza> ráda vyrábim příjemné fotky a pohledy ...takže tohle je pro me opravdu poklona....
U příspěvku:Hyacint
Mandarinka (Občasný) - 21.4.2008 > Věza> já se jen červenám  děkuju
U příspěvku:Smetanka
Mandarinka (Občasný) - 20.4.2008 > žádnej velkej árt> ani ne, už sjem se nudila víc, ale ty asi žiješ akčnější život...
U příspěvku:Smetanka
Mandarinka (Občasný) - 20.4.2008 > sédy> proč ne...ale nevim, kdy se k otmu dostanu...díky
U příspěvku:kostelní okno
Mandarinka (Občasný) - 18.4.2008 > To je taky jeden z tvých velmi podařených výtvorů...moc se mi líbí.
U příspěvku:Žabka
Mandarinka (Občasný) - 18.4.2008 > Rachell> 

děkuju :-)

U příspěvku:na pastvě
Mandarinka (Občasný) - 25.3.2008 > Tak tohle je fakt bezva a hlavně vtipný nápad ;-)
U příspěvku:hořící nebe (západ slunce)
Mandarinka (Občasný) - 25.3.2008 > Tééda...tys to tu rozjela ve velkém...jsem se sem zas jednou, i přes nedostatek času, dostala... a nestačím zírat ;-)...no, nemám bohužel čas procházet všechny tvé fotky (aspoň zatím), ale tale mě upoutala v náhledu svými úžasnými barvami...mě se západy slunce nedaří...hlavně tu u nás nejsou tak krásné...
U příspěvku:Žabka 2
Mandarinka (Občasný) - 25.3.2008 > Magid> hádala bych, že ano, je to nanejvýš pravděpodobné, ale v obojživelnících se tolik nevyznám...
U příspěvku:Žabka
Mandarinka (Občasný) - 25.3.2008 > Věza> děkuju...jo, tak to netušim, ale určitě už nějakého našla...;-)
U příspěvku:Vůně pro sebezničení
Mandarinka (Občasný) - 15.2.2008 > mmiiaa> Jj, promiň, já si pak uvědomila, že místo prvního díky jsem se tak trochu obořila na (teď nevim, jak se jmenuje)...Tak aby to bylo komplet, děkuju (poprvé , a podruhé už jsem ti děkovala)
U příspěvku:Návštěva
Mandarinka (Občasný) - 14.2.2008 > Magid> Zkusím to někomu poslat poštou....schválně, co na to bude říkat
U příspěvku:Skončily staré dobré časy.
Mandarinka (Občasný) - 14.2.2008 > Celkem působivé...leccos to šepotá a oceňuju hodně ty listy na zemi...
U příspěvku:Ateliér
Mandarinka (Občasný) - 14.2.2008 > Působí to na mě velmi příjemně...
U příspěvku:Vůně pro sebezničení
Mandarinka (Občasný) - 14.2.2008 > mmiiaa> Děkuju......(ještě jednou)
U příspěvku:Vůně pro sebezničení
Mandarinka (Občasný) - 13.2.2008 > Petr Jandera> Nu prosím, ale děláš, jako by to byl zločin mít takový názor...promiň mi to, pokud to tak není, ale vyznívá to tak...
U příspěvku:Kaktus
Mandarinka (Občasný) - 13.2.2008 > Věza> 

No, to každopádně moc poteší..fakt moc děkuju...je to pro mě takový dolití paliva:-)... přeju moc úspěch...nejen tady...

 

U příspěvku:Vůně pro sebezničení
Mandarinka (Občasný) - 13.2.2008 > Petr Jandera> Ne, že bych do toho chtěla mmiiaa kecat O:-), ale je to asi její názor, tak jí ho nech...
U příspěvku:Kaktus
Mandarinka (Občasný) - 11.2.2008 > Věza> Děkuju.... i když nevim, jestli by jsem tomu zrovna u sebe říkala talent...spíš náhoda
U příspěvku:Kaktus
Mandarinka (Občasný) - 9.2.2008 > Věza> Děkuju..to byl jeden mých povedených experimentů...:-)
U příspěvku:Geena
Mandarinka (Občasný) - 5.2.2008 > čtenář> Nezačne, neboj. A veř si čemu chceš, mě je to celkem šumák.
U příspěvku:Geena
Mandarinka (Občasný) - 4.2.2008 > čtenář> až na to, že je to panda....vtipné :-)
U příspěvku:Ronja
Mandarinka (Občasný) - 4.2.2008 > Magid> Netuším, co to znamená...nejsem expatr na technický termíny...ale je to normální digi foťák. Nikon coolpix 7600  ... proč???
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter