Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 3.10.
Bohumil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
tomv
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4407x
Napsat zprávu

V oblasti fotografické praxe se považuji za začátečníka, ikdyž jistý teoretický základ by byl (studuji filmovou školu). Vážněji jsem se focením začal zabývat asi tak minulou středu :), tedy 12. dubna 2006, když jsem se po letech nadávání na neschopnost filmových i digitálních kompaktů dokopal koupit si konečně zrcadlovku, konkrétně Nikon F65 se základním setovým objektivem Nikkor 28-80/f 3,3-5,6 a teleobjektivem Nikkor 70-300/f 4-5,6. Od té doby jsem přestal chápat, jak se dá fotit s kompaktem :), ikdyž vybavení mé fotobrašny obsahuje i jeden starší Olympus C-50, který používám pro \"dokumentační\" účely (čtěte : na kraviny :)). Aktualizace 18.9.06: Od doby, kdy jsem tohle psal, už uplynul nějaký čas, tak je na čase údaje malinko zaktualizovat. :)Změnila se hlavně používaná technika. Nikona F65 nahradil mnohem schopnější Nikon F80, setový objektiv nahradil Tamron SP 28-75 f/2.8, telezoom Nikkor 70-300 G byl vyměněn za jeho lepší verzi 70-300 D ED a přibyl širokáč Tokina 19-35, který je tedy mezi náma naprosto úžasný. Za ty prachy určitě. :)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..zátiší..
tomv (Občasný) - 2.6.2006 > Moc pěkný zátiší. :)
U příspěvku:Opuštěná
tomv (Občasný) - 1.6.2006 > Pěkný. Ale osobně bych to rámoval jako obdélník, ne jako čtverec. Mám rád "širokoúhlý" obraz.
U příspěvku:Před bouří
tomv (Občasný) - 1.6.2006 > Život> Samozřejmě. :) Nejdůležitějším pravidlem fotografe je to, že každé pravidlo lze porušit, pokud tím sledujeme nějaký záměr. Jen je nejdřív nutné ty pravidla znát. Spousta lidí by pořád něco porušovala, a přitom ani pořádně neví co... :) Ale jsem si jist, že to není tvůj případ. :)
U příspěvku:galoo v krajině zrcadel
tomv (Občasný) - 31.5.2006 > Pro mně druhá :)
U příspěvku:druhá ...
tomv (Občasný) - 31.5.2006 > paráda, i s tím rámováním
U příspěvku:první ...
tomv (Občasný) - 29.5.2006 > Dobrý. :)
U příspěvku:beznaděj
tomv (Občasný) - 29.5.2006 > Paráda... :)
U příspěvku:Mashroom 3
tomv (Občasný) - 28.5.2006 > Tyhle tvoje kresby prostě žeru... :)))
U příspěvku:Před bouří
tomv (Občasný) - 28.5.2006 > Ta fotka zcela zásadně porušuje pravidlo správné kompozice (obloha je tmavší než popředí), což mně hozně dráždí a to se mi líbí. :)))
U příspěvku:Ako som vybledla
tomv (Občasný) - 28.5.2006 > A co třeba něco takovýdleho ? :)

U příspěvku:Mumlavsky vodopad
tomv (Občasný) - 28.5.2006 > Jo. To by šlo. Takhle si představuju fotku vodopádu. :)
U příspěvku:Jsem Vinetou, načelník Apačů :)
tomv (Občasný) - 27.5.2006 > Mishela> Což o to, když fotíme černobíle, tak většinou na monochromatickej materiál (Kodak BW400CN, teď budeme testovat ekvivalent od Fuji), kterej je volatelnej normálně C-41kou, takže to dokáže bez problémů vyvolat každej minilab. Průšvih je u klasickýho stříbra, protože tady v Budějicích to vyvolávají jenom na jednom místě a když jim tam dáš film typu Foma, tak s tím zacházej jak prasata a když jim tam dáš něco jako Kodak 400TX (tahle fotka, např.), tak na to koukaj jako by v životě neviděli moderní ČB film a při té příležitosti to vyvolávání zprzní. A než se s tím s*át doma, tak je to jednodušší řešit bezbolestnou cestou monochrom + minilab.
U příspěvku:Spatřil jsem zahradní domky
tomv (Občasný) - 27.5.2006 > Estel> To je moc velký... ta druhá je lepší. :))
U příspěvku:Spatřil jsem zahradní domky
tomv (Občasný) - 27.5.2006 > Pěkný, jen tu druhou bych asi komponoval mimo střed. :)
U příspěvku:Jabloň u cesty
tomv (Občasný) - 27.5.2006 > seth> 1) dál jsem pořádně nemohl, neb jsem už tak jednou nohou klečel na silnici a musel jsem vybírat takovej okamžik, kdy nehrozilo, že mně něco přejede. :)

2) tráva nešla přibrat z důvodu uvedeného v bodu 1, nehledě na to, že kdybych si tam lehnul, tak už by mně asi fakt něco přejelo. :)

3) to bych si počkal při počasí, které ten den vládlo, poměrně dost dlouho. :) Obloha byla úplně jasná, až na těch pár prdů nad lesem. :)
U příspěvku:Diagnóza: Fotograf
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > Honny> no... :)
U příspěvku:Optika pro začátečníky
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > Jo jo, tohle můžu. :)
U příspěvku:Jabloň u cesty
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > To já jen tak pro změnu, aby tu těch fotek jarní přírody nebylo málo... :))
U příspěvku:2006-05-16 - Fotosession
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > Pitoma kaca> a co ? :)
U příspěvku:Diagnóza: Fotograf
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > agovirin> Hehe, to by určitě pomohla, ale to bychom od setovýho objektivu chtěli asi moc. :) Buďme rádi za minimální f3,3 @ 28 mm. :)
U příspěvku:Tam,kde žije starý zahradník (Editováno)
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > 1, 2 a 3 :)
U příspěvku:2006-05-16 - Fotosession
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > bressy> Jó, kdepak odvaha. :)) Ono mi totiž nic jinýho nezbylo... :))) A jak říká zomb, jedno klíště jsem vyfasoval. :)
U příspěvku:2006-05-10 - stahují se mračna
tomv (Občasný) - 26.5.2006 > Tak tohle se mi moc líbí... :)
U příspěvku:Čiči...
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > seth> Ad přepaly - fakt mu to převolali, a to dost drsně, viděl jsem to na vlastní oči. Tahle kočka je jedna z tonálně nejlepších fotek, některý jsou fakt tragédie...
U příspěvku:2006-05-16 - Fotosession
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > Filipb> Blbě na to vidíš, všichni tři máme Nikony. :)
U příspěvku:Překočkováno
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > Tady je to teď pěkná kočkovaná... :))
U příspěvku:2006-05-16 - Fotosession
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > carper> A jo, to je fakt. :) To by mohlo bejt ono... :D
U příspěvku:2006-05-16 - Fotosession
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > zombux> No ale teď jsem vylez po čtvrt hodině z horký sprchy, takže to je skoro to samý. :)))
U příspěvku:2006-05-16 - Fotosession
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > zombux> Mám tu reklamaci. :) Nevím, jak jsi toho dosáhnul, ale na třetí fotce mám hrozně červený nohy. Teď jsem se na ně koukal a takhle červený ve skutečnosti nejsou. :))))
U příspěvku:Dôkaz o guľatosti Zeme
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > .
U příspěvku:Čiči...
tomv (Občasný) - 25.5.2006 > Páni, to je kočka... :) Musíš mě s ní seznámit. :D
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter