Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
eMBlue
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3685x
Napsat zprávu

Fotím, protoře vnímám vnímám, jelikož prožívám prožívám, poněvadž jsem ...a jsem, co jsem...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pro tebe k narozeninám
eMBlue (Občasný) - 26.6.2008 > ujde.-)
U příspěvku:je červená
eMBlue (Občasný) - 26.6.2008 > čerrvená jaksi bez pointy, černá mi taky přijde lepší, ale i tak nějak málo kořeněná na tvé možnosti.-)
U příspěvku:...zářící juchýni I.
eMBlue (Občasný) - 9.6.2008 > Věza> Jo, ale většinou sedí a jezdí na mě... chtějí dělat hopsa, ale nedají mi ani ovsa:-)
U příspěvku:Odraz podzimu...
eMBlue (Občasný) - 9.6.2008 > fis> Ó, čím jsem si to u tak velkého básnického (jak o sobě píše: sem tam trochu tlustého) střeva zasloužil?.-)))
U příspěvku:Sobotní ráno
eMBlue (Občasný) - 9.6.2008 > Malá.hloupá.holka> To si nevybereš holka... Až v Bohnicích zjištíš, že do té doby jsi byla normální... jako chemická blondýna s cool přetvářkou a sladkým smajlem budeš žít uměle podle televizních hvězd někonečných seriálů, ale nikdy nesosáhneš jejich reklamního high-end modelu v praxi,-) ...a v posledním případě seschneš u kompu (dokud tě neodstřelí, protože genetické autodárcovství do tvého důchodu už bude vrámci VZP-vemsi.zacpi hubu a panuj, už grátis:-))) a bude z tebe nedokonalý pocitově-cool biologický stroj na neživotné umění a expertka na stoku internetu.-ó) Což je ale asi ta nejlepší osobitá kariéra kterou dnešní trh s umění nabízí téměř každému...
U příspěvku:Drtikol
eMBlue (Občasný) - 3.6.2008 > Dobré... Tak to by mě ovšem neba, od školních dob technického kreslení ho nevezmu do ruky.-(
U příspěvku:Sobotní ráno
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > Malá.hloupá.holka> :-) Tak to jsi na nejlepší cestě za a) do Bohnic, za b) do Velké chytré blondýny, co má vše na háku... a za c) do Středně distingované šefredaktorky Totemu :-)))
U příspěvku:...zmírám
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > ...je to pro mě čistě pocitové slovo. Nevím jak mě to napadlo, ale cítím stav který tím vyjadřuji, intelektem ho mohu opsat, a tak ho splácnout v něco jako psychické hnití či logicky neřešitelné zoufalství, nikoliv takové to vyhnívání problémů, spíše brocení se blátem a hnojem života i nánosů v sobě...které jaksi nedovoluje prožívat něco více, něco s přesahem... Stačí tak?
U příspěvku:taková divná bolest peří
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 >

co je to Ta bolest peří??

 

U příspěvku:cestou
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > ...taková čistá, ale chybí hloubka.
U příspěvku:Zření
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > ...ale dost mlžné...
U příspěvku:O Malence
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > jakoby struktura ze-mě. zajímavé i působivé...
U příspěvku:plaváček
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > dobrá moument.-)
U příspěvku:Abstrakce v červeném-vosková technika
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > pro mě příjemné asi jako povrch Marta.-()
U příspěvku:Sobotní ráno
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > no jo, hezky provedeny, ale na mě pocitově slabý... asi mám daleko k MHH.-)
U příspěvku:MD
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > poutavé a lehtivé.-)
U příspěvku:kolaz
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > drsná ale dobrá, jde to k sobě.-)
U příspěvku:Svatí bojovníci
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > hustý... I ten dobrý foják....
U příspěvku:zubatá
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > tak ošklivý až hezký.-)))
U příspěvku:žena v šátku
eMBlue (Občasný) - 27.5.2008 > velmi zajímavé, a na první pohled jsem v ní neviděl ani ženu...
U příspěvku:Symboly pro medvěda II.
eMBlue (Občasný) - 19.5.2008 > zajímavé, ty klávesy...a ta menstruace.-)
U příspěvku:Les bolesti a strachu
eMBlue (Občasný) - 19.5.2008 > ..mě stačí tísně a bolesti...
U příspěvku:asi 3657354
eMBlue (Občasný) - 16.5.2008 > uvnitř klid, navenek jakoby bezdůvodná či přehnaná agerese...nebo touha?
U příspěvku:vlak
eMBlue (Občasný) - 16.5.2008 > tenhle nee, Je tvůj?
U příspěvku:21
eMBlue (Občasný) - 16.5.2008 > A zajímal by mě i ten revers...
U příspěvku:petatricet
eMBlue (Občasný) - 16.5.2008 > Skvělé moderní psychografity, co nejsou temné....-)
U příspěvku:21
eMBlue (Občasný) - 16.5.2008 > ...líbí automatičnost, silné tvary a expresivita, ač ta už je na můj vkus až moc a nevím co vlastně má zesílit?? Ta růžová to dělá, ale jaksi mi vadí...-( Asi jako fialová kráva co se směje lidským výrazem. A ten roh vpravo dole je zase mimo, když by se to bralo kompozičně. Ale nemůžu a nechci předjímat pozici z jaké se "to tvoří" a proč a bez toho je to vždy jen "vnější" posudek. To si musí podle mě vždy vybalancovat autor, on by měl primárně nějak pojímat a chápat své dílo a oprvávněnost toho či onoho a si to i vnitřně ustát, okolí jsou jen reakce jiných opět subjektivních pohledů... Alespoň já se tak snažím přistupovat k dílu.-) Jen bych dodal jak to na mě působí, že v tom vidím ptáčka letícího z té spirály co v zob. drží cosi, či na to narazil a růžově se z toho třese?? Možná je zamilovaný, ...do sebe, do snu, či do někoho o kom si sní??-)))
U příspěvku:Město Draka
eMBlue (Občasný) - 15.5.2008 > gongey> Škoda že mi Kvinterna letos nedala vědět, vždy tam hrají a letos jsem chtěl s nimi.-/
U příspěvku:Karáčí-lidi III.
eMBlue (Občasný) - 14.5.2008 > ty výrazy,,, a celé super.-)
U příspěvku:Pohoda na rybách
eMBlue (Občasný) - 14.5.2008 > kouzlo slečny Jara.-)
U příspěvku:Prázdná bonboniera
eMBlue (Občasný) - 14.5.2008 >

dobrý nápad.-)

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter