|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> A teď přichází chvikla napětí, kdo to měl být doopravdy...ticho v sále, nikdo se ani nehne...na podium přichází vysoká hubená a malej tlustej...otvírají obálku se jménem...a tím něšťasníkem se stává....John Lennon...asi má kliku že je mrtvej...
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> ježiš toho neeee....
|
U příspěvku:Další papírovec-sloně |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 26.1.2007 > rollerpeas> Zajdem někdy do hospody, dáme čaj a naučim tě to..:-D je docela jednoduchej
|
U příspěvku:Další papírovec-sloně |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 26.1.2007 > Prokletý Filip> Dík
|
U příspěvku:A na mořee!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 24.1.2007 > Efča> Děkujuu....
|
U příspěvku:A na mořee!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 24.1.2007 > Prokletý Filip> Příště ho tam spešl kvůli tobě napíšu..;-) na vteřiny?...A můžu se podepisovat i z nudy, nee?..
|
U příspěvku:rádobyfčela |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.1.2007 > holka_magor> A děda mě za ní poslal zavařovačku medu..:-)
|
U příspěvku:Flekatá hadice |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 22.1.2007 > xmark> A já si furt říkala koho mě to sakra připomíná!! (kamarád má jezevčice..)
|
U příspěvku:Zhulená rosnička |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 22.1.2007 > nohome> Ale prd, ona má zásek...aleduje toho zkouřenýho motýla co chaoticky poletuje kolem..;-) (toho ale kreslit nebudu...)
|
U příspěvku:Zhulená rosnička |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 22.1.2007 > trilian> ono to ve skutečnosti tmavší je, akorát ten pošahanej scener to vzal blbě, tak to je tady takový vyblitý....:-D
|
U příspěvku:Zhulená rosnička |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 21.1.2007 > Efča> Já už jsem taky přihlášená, jen ještě nemám zdání co jim tam pošlu.ale něco snad vymyslim,no...:-) Třeba se tam potkáme...už se tam moc těšim, určitě to zase bude hrozná sranda..:-D
|
U příspěvku:Zhulená rosnička |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 21.1.2007 > caesarborgia> To nevim, ale zkusim se jí zeptat kde to sehnala...:-D
|
U příspěvku:Flekatá hadice |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 21.1.2007 > Efča> Děkujuu..(červenám se až za ušima...) Pastelky si možná časem nějaký akvarelový pořídim...až budou prachy...teď mám nějaký co jsem sebrala bratrovi a jsou naprosto přííšernýý... Postup nevim...nějak sem to nikdy neštudovala, tak si čmárám jak chci, vidět mě odborník, asi umře...ale "okraje" si snad budu pamatovat a pokusim se s něma příště něco udělat.. Děkuji.:-)
|
U příspěvku:Flekatá hadice |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 20.1.2007 > Prokletí> Podle fotky,kde bych vzala mloka?(sice možná budu mít gekony,ale to až kdovíkdy...) Hlava je celá na prd, nějak ty pastelky prostě nezvládám...
|
U příspěvku:rádobyfčela |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 20.1.2007 > Jesper> Ten podpis jsem tam dala ze zvyku, ne že bych na sebe za to byla hrdá nebo tak něco..:-D Včelaři to sice můžou mít nakoukaný, ale je to její děda, tam mám naději že třeba blbě vidí...Uáá, už zase nevim co to kecám.
|
U příspěvku:Flekatá hadice |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 20.1.2007 > VonBerg> POKUS o mloka
|
U příspěvku:Moucha co dneska neuvidí večerníček |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 11.1.2007 > čtenář> no jak komu, mě to chvilkama leze pěkně na mozek..:-D nee, teď už jsem většinou celkem v klidu, když už ztvárňuju svý pocity, tak to je v sešitech a to sem dávat nebudu (navíc holky zavřený v kleci a podobný zhovadilosti už jsou tu ohraný)... se stínem jsem se už pokusila něco udělat,ale nechce se mi to tu aktualizovat, tak máte smůlu..:-D a ty voči jsou tam proto,páč jsem potkala pastelky, tak mě to tak napadlo,no..:-D
|
U příspěvku:Blbost snad už 11 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 10.1.2007 > repulsion> Co tam?
|
U příspěvku:Pseudodrozd |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 9.1.2007 > kesiak> on někdy až moc(ale nemyslim to zle)
|
U příspěvku:Pseudodrozd |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 9.1.2007 > Karhaj(Sinner)> Taky nemám ráda barvy, jenom jsem to chtěla zkusit..:-D prostor nezvládám..ještě jsem chtěla dodělávat nějaký pozadí,ale neměla jsem na to trpělivost a náladu..:-)
|
U příspěvku:Pseudodrozd |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 9.1.2007 > Prokletý Filip> Dík
|
U příspěvku:Moucha co dneska neuvidí večerníček |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > caesarborgia> Nasraná? tebou?? asi tě zklamu, nějaký zdejší body jsou teď tak to poslední co mám náladu hrotit...:-D. S touhle by neměla společnýho nic, ale mouchy zpravidla bejvaj hnusný sami o sobě, ne?...
|
U příspěvku:Moucha co dneska neuvidí večerníček |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > caesarborgia> Viděl jsi už někdy hezkou mouchu?
|
U příspěvku:Visuální destrukce |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > Prokletý Filip> jo, to mě napadlo:-) ale je to nádherný...že mě zase někdy pokreslíš?...(když udělám smutný oči)
|
U příspěvku:Visuální destrukce |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > řikám že tohle nikdy nepochopim...
|
U příspěvku:Ztroskotanec,člověk z moře |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > ty víš:-).
|
U příspěvku:Moucha co dneska neuvidí večerníček |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > kesiak> můžeš se zamejšlet nad tim, proč jsem kreslila zrovna mouchu..;-)(pokud chceš subjektivní pocit..)
|
U příspěvku:blbost 10/pofidérní baba2 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > ttomass> Díík....
|
U příspěvku:Blbost snad už 11 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.1.2007 > jjezibaba> napravo jsem se už nevešla, otazník měl bejt o něco...hrozivější...
|
U příspěvku:Ocelot |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 7.1.2007 > caesarborgia> řezník?....(a neboj, krávy, prasata ani kuřata si nevychovávám-to jenom naší patynu, číčoidy a karla tatroně potkance)
|
U příspěvku:Ocelot |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 6.1.2007 > caesarborgia> hodláš mi zase lichotit?... Do zoo chodim celkem často, muzeum je drahý a mrtvý a na zvěřinový hody bys mě nedostal....takovejch mrtvol!......
|