|
U příspěvku:v oku lásky |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 13.2.2007 > Ale to se mi líbí.:-)
|
U příspěvku:... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 10.2.2007 > joo...
|
U příspěvku:blbka |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.2.2007 > trilian>
a jsem provařená...sakra.....(jinej neumim,no..) |
U příspěvku:blbka |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 8.2.2007 > jjezibaba> kdybych si hrála na důležitou umělkyni, budete mě mít za blba...:-D A dívčí románek nééé!!!
|
U příspěvku:blbka |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 7.2.2007 > Estel> No jo, zavaž mi/jí střevíček...:-D
|
U příspěvku:Blbárna |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 4.2.2007 > Prokletí> aaaha...no uvidím co bdue v mejch silách...:-D A spíš naopak-dej se...páč maluju jenom když mě někdo HODNĚ vytočí...nebo v podobnejch extrémních stavech...:-D
|
U příspěvku:Blbárna |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 4.2.2007 > Prokletí> Normálně vůbec nemaluju, tak mi kdyžtak jenom prosím aspoň naznač jak vypadaj promalovaný přechody...Díky moc..:-)
|
U příspěvku:Blbárna |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 4.2.2007 > anae> Díkyy...
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 4.2.2007 > AcinonyxJ> Aspoň tak..;-) taky jsi ho mohla považovat třeba zaa.....kdo je nesympatickej a má brejle kromě potra?...
|
U příspěvku:G3GTi Cult |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 4.2.2007 > jéé...
|
U příspěvku:blbost 12/pofidérní baba 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 2.2.2007 > Prokletí> Ztratila jse msvojí roční vstupenku, tak se tam teď asi zase jen tak nedostanu..:(
|
U příspěvku:Rychlost 20 století |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 >
|
U příspěvku:autoportrét |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 > ZenChai> A ještě k tomu je strašně vysokej!! (cha, seš provařenej!)
|
U příspěvku:blbost 12/pofidérní baba 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 > ZenChai> Chodidla jsou na nic, ale napsat místo nich "hnáty" už by bylo trochu moc...;-)
|
U příspěvku:blbost 12/pofidérní baba 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 > Balcarka> no heej, to zkusiim..:-D my teda ve škole moc chlapů profesorů nemáme,ale někoho vhodnýho určitě najdu..:-D Dík za radu..;-)
|
U příspěvku:Organismy (Editováno) |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 > Prokletý Filip> Ty seš pako.
|
U příspěvku:blbost 12/pofidérní baba 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 > Balcarka> Tak kd ose s tou rukou má s*át?...:-D že nejsem lesba vim, ale vysvětli to našim kantorům...;-)...:-D ale co, už takhle mě maj za magora...:-D
|
U příspěvku:autoportrét |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 31.1.2007 > tváříš se....jako bys sral kaktus....no každopádně t i to ale i při sraní kaktusu sluší....;-) |
U příspěvku:Slečna Valérie (Dívka z Ocelového města) |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 29.1.2007 > ...
|
U příspěvku:Další papírovec-sloně |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.1.2007 > Lumig> Možná vám sem někdy nějakýho dám do prostorovejch objektů, ať máte radost...:-)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.1.2007 > anae> hooo*noo......:-D
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Rawen> co nadělám.
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > čtenář> Joo, hodně lidí je mrtvejch.....;-)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > anae> juuaa, oddělám Yoko ono a bude můůůj...:-) S tim Woodstockem to máme vymyšlený takhle: tři dny škola, tři dny woodstock..a když bude ve němčina, tak tý školy jenom dva dny...:-) Nemáš toustovač?...;-)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Efča> Děkujiii... Vlasy nezvládám, musim se učit.:-)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > anae> Jeho reinkarnace bude na nic...to se chce vrátit v čase...:-) (s kamarádkou už sháníme 15 toustovačů na stroj času a pojedem do woodstocku..za nim se pak můžem stavit taky, nee?..:-D)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> na snídani jsem zpátky...:-D
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > surma> až na něj zas budu mít náladu, pokusi mse ho trochu zlennonovatět...ale teď jí nějak nemám,no...Pusa je na nic, to vim, jenom nevim co s ní...řikám že jsem lama...:-D No ale děkuju za rady(nebo prostě za to cos mě tu napsal), pokusim se si to vzít k srdci..:-)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Hmm....nevim...osobně ho neznám(možná i proto že je mrtvej)....ale vypadá sympaticky, neee?(přiznávám se, ten název je trochu přehnanej...nejlepší je přece Eso Rimmer....)
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> No promiň, za co mě mááš?...Já jsem přece slušná!..Ani by mě nanapadlo strkat někam mrtvýmu Lennonovi kliku....
|
U příspěvku:Muž mejch snů... |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> A teď přichází chvikla napětí, kdo to měl být doopravdy...ticho v sále, nikdo se ani nehne...na podium přichází vysoká hubená a malej tlustej...otvírají obálku se jménem...a tím něšťasníkem se stává....John Lennon...asi má kliku že je mrtvej...
|