|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > caesarborgia> hmmm, tak to Váchal vypadá na poměrně milýho strejdu...i když teda satanisty nijak nemusim...už...A červenat se nebudu, neumim to..kdybych se o to pokoušela, vybuchla by mi hlava....i když...možná by to stálo za to, což?..:-D
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > Prokletý Filip> Tak to je možná svym způsobem i docela průser...:-D
|
U příspěvku:Prasojezdkyně |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > caesarborgia> To byl taky záměr....
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > caesarborgia> hmm...popřemýšlím o tom....:-D nee, neboj, to bych ti neprovedla...;-)
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > caesarborgia> kdo je Váchal co je Váchal?...jsem líná to tam všecko znova číst, tak se radši zeptám...Zeměpisář tam neni, ale asi si to myslel, páč vypadal zoufale když to viděl(no jo, čekal asi zápisky...naivka...). Ale jinak tam mám známejch hodně, no... S barvičkama uvidim, už jsem znásilnila kopírku, tak si budu hráát....A dík za hodnocení, asi se budu červenat.
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > Lumig> cha cha, tak to bude srandy kopec, páč jsem to naaprosto nepobralaa...:-D Ale co, první na znásilnění je na řadě kopírka a myslim že na tohle mám ještě hafo času..:-)
|
U příspěvku:Prasojezdkyně |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 1.3.2007 > Prokletý Filip> To byl záměr...
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.2.2007 > Prokletý Filip> Co nadělám.:-)
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.2.2007 > Lumig> To je přesně to co jsem plánovala...znásilnim kopírku(ne nějaký překreslování jsem líná...) a budu řádit....Jak se dává víc obrázků do jednoho příspěvku?..vám to sem pak šoupnu ať máte co kritizovat...:-D A dík za hodnocení..:-)
|
U příspěvku:Nálet na Prahu |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.2.2007 > jé, uuuž!!
|
U příspěvku:blbárna 3 |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 28.2.2007 > Efča> s akrylkama neumim...navíc je to dost mrňavý- A4, tak by to chtělo hroozně mrňavej štětec....ale uvidim, no.:-) Dík za raduu...:-)
|
U příspěvku:blbárna xy |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 27.2.2007 > Lumig>
Ach, děkuji ti... |
U příspěvku:blbost ??-hnáta |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 26.2.2007 > Antinua4> mikrotužkou...2B...a taky z části reklamní tužkou z Ikei...
|
U příspěvku:blbárna xy |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 25.2.2007 > Prokletý Filip> tak tohle jsem nečekala....
|
U příspěvku:blbárna xy |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 25.2.2007 > Marilyn Hanson> fajn...:-) to byl (možná) záměr...
|
U příspěvku:blbárna xy |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 25.2.2007 > MCMXLI> joo, ono to je možný hele! Mám pocit že jsem předtim na nějaký byla a bylo to v nějakym sklepení nebo kde a bylo to strašný psycho a já se toho pan nemohla zbavit...:-D a blbárna to byla pořádná, to jo.
|
U příspěvku:blbost ??-hnáta |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 25.2.2007 > Efča> jéé, dík, to si ani nezasloužim...A těma komentářema se vždycky snažim trochu odlákat pozornost od..výtvoru...:-D Na náchodku určitě něco vyhrábnu,ale asi něco co už tady mám, no...uvidim...třeba mě políbí můza....
|
U příspěvku:blbost ??-hnáta |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > anae> oho.....
|
U příspěvku:blbost ??-hnáta |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > Prokletý Filip> Dííík....
|
U příspěvku:blbost ??-hnáta |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > holka_magor> no jo, nehty na nohou mám pošahaně mrňavý...:-D A dík za body, no...;-)
|
U příspěvku:Tasemničky |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 23.2.2007 > ty sou kráásnýýý!
|
U příspěvku:Ach...BACH!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 17.2.2007 > čtenář> pučim ti o budeš si s nim moct vytřít svou kobylčí p*del...
|
U příspěvku:Ach...BACH!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 15.2.2007 > VonBerg> Juááá, tak to je fajn :-) Asi se chudák filuta otáčí v hrobě......
|
U příspěvku:Portrét mladé ženy |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 15.2.2007 > to si děláš p*del?
|
U příspěvku:Dívka VI. |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 15.2.2007 >
|
U příspěvku:Holka z Gymplu |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 14.2.2007 > jéé, hlodavčice!;-)
|
U příspěvku:Ach...BACH!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 14.2.2007 > Prokletí> ta co má v hubě žabu a žaba chce ven.
|
U příspěvku:Ach...BACH!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 13.2.2007 > Estel> No myslim že nebude co kazit...:-D
|
U příspěvku:Ach...BACH!!! |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 13.2.2007 > Prokletý Filip> co nadělám, jsem lama.
|
U příspěvku:Super Supra |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 13.2.2007 > Lumig> Jééžiš, kdo ti má rozumět?....Seš moc chytrej. A mě se to líbí:-)
|
U příspěvku:v oku lásky |
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 13.2.2007 > Ale to se mi líbí.:-)
|