Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
skold

Občasný
Na Totemu: 83178x
Napsat zprávu

Má matka mi pověděla, že pro mne koupila loď a krásná vesla, abych byl s Vikingy, stál na přídi, řídil krásnou galéru, vedl ji do přístavu a rozsekal každého, koho potkám.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tělo dům
skold (Občasný) - 5.2.2009 >
U příspěvku:Krajiny, 4x140/90 + 3x175/85
skold (Občasný) - 3.2.2009 > Uh, Vítkovice, jednoznačně.
U příspěvku:Abstraction to Marilyn Manson
skold (Občasný) - 3.2.2009 >
U příspěvku:postřelená krajina
skold (Občasný) - 2.2.2009 > Docela minimalismus. Jsem rád.
U příspěvku:Hlasy
skold (Občasný) - 2.2.2009 > Ucelené to je. Spíše je to zmatené množstvím obrazů, někdy i nadbytečným (baletní figury?), které neustále dynamizují děj a ten se jeví dost zmatený, to přiznávám. Viděl bych to formálně jinak, ale báseň ke čtení to je. Ono, přijde mi ale dost přitěžující závěr, kterej mi prostě nesedí. Takové obrovské transcedentní poselství, to je velká váha na takovou báseň.
U příspěvku:Tělo dům
skold (Občasný) - 2.2.2009 > No, nejlepší-ono to má hlavně to kouzlo básně. Není to jen takovej izolovanej svět, jako předtím. Líbí se mi.
U příspěvku:..k.
skold (Občasný) - 27.1.2009 >
U příspěvku:toilet blues
skold (Občasný) - 26.1.2009 >
U příspěvku:amor škudlil
skold (Občasný) - 25.1.2009 >
U příspěvku:pohled na okraj červeného lesa
skold (Občasný) - 25.1.2009 >
U příspěvku:Žena
skold (Občasný) - 24.1.2009 >
U příspěvku:U Nikoly T. prý sněží
skold (Občasný) - 23.1.2009 > To je takovej remix Slívy, Skácela a Hrušky...ale líbí se mi.
U příspěvku:Daemon
skold (Občasný) - 22.1.2009 > Obyčejné, přepal, špatný šum.
U příspěvku:raz, dva, tři..zkouška!
skold (Občasný) - 16.1.2009 > fajn fajn, v jiný verzi bych mu podal ještě nůžky, ať sa sám odstřihne...
U příspěvku:Mechanická krása
skold (Občasný) - 16.1.2009 > kýč
U příspěvku:"O básních ...
skold (Občasný) - 16.1.2009 >
U příspěvku:Zbabě
skold (Občasný) - 15.1.2009 > čtenář> "Sehnat texty a něco vyškrtat to opravdu není nic zvláštního." -> opominul jsi, čtenářu, to, že tohle jsou v podstatě koláže, který vykazujou autorsky naprosto nové, svébytné, nazírání na původní konotaci. K tomu si přičti estetickou dovednost autora zkombinovat určitou koláž a vhodně ji provést. Já myslím, že by se za tohle ani teige nestyděl, i když to jsou krapet přehnaná slova, mně se tahle serie relativně líbí a jsou v ní relativně fajn texty, který stojej za doporučení; ale spíše jako sám celek.
U příspěvku://-
skold (Občasný) - 2.1.2009 > marsyas> Boha jeho. Já nehodnotím tuto báseň, já hodnotím Tvé hodnocení, ergo nemusím zastávat jakékoli stanovisko vůči básni, nýbrž zastávám stanovisko k Tvé iniciaci, ergo stále čekám na vysvětlení Tvého naprosto nesmyslného komentáře u této básně, a stále toto vysvětlení nenacházím v ničem jiném, než v bludném omílání pičovin. Takže ještě jednou, a snad naposled, explicitně upomínám- proč Ondřej píše špatně (až pak snad zaujmu stanovisko k této básni)? A nebluď opět.
U příspěvku://-
skold (Občasný) - 2.1.2009 > marsyas> Nehledě na Tvé milé a chlapečky, jsi stále nikterak nevyargumentoval, proč Ondřej píše špatně.
U příspěvku://-
skold (Občasný) - 1.1.2009 > marsyas> Ty se chováš jako naprostý debil protože píšeš, bez jakékoli erudice, či smyslu pro poezii (slovo), že Ondřej psát neumí. To píšou buď naprosté píče, nebo prosté píče. Nejdřív argumentuj nějakými fakty, že psát neumí...u Tebe jsem fakta vzdal, protože Tvůj selský mozek teorii literatury a jemnost, citlivost nuancí nepocítí. Prostě seš píča. To není nikterak špatný výklad Tvé první poznámky...:o)
U příspěvku://-
skold (Občasný) - 31.12.2008 > marsyas> Jasně, to píše píča, která napíše deset básní za den, nemá cit pro slovo, ba ani pro nějaké takty ticha, oproti manýristickým, neřkuli dementním, výkřikům, a ten tady píše něco o dialektice. No, blb jako Ty, kéž bych si vzpomněl na nějaké to ostřejší Divišovo slovo, takovouto poetiku nepochopí. Jednou tě potkám, a rozmašíruju Ti hubu, jak kýčovitě mluvíš o poezii...
U příspěvku:Jak se hledá klid
skold (Občasný) - 31.12.2008 > Hm, není to špatné- něco mezi Skácelem a aluzí na Slívu, leč...
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
skold (Občasný) - 28.12.2008 > Jo, máš recht v tom, že se tam ta černá hodí, to bezesporu, ale ne tak mohutná. Buď to nějak zmenšit tu mezeru, nebo tomu dát takovou tu našedlou, která je všude jinde, jen ne právě v té mezeře...je to až moc velkej kontrast...fakt to ruší...alespoň mě :o)
U příspěvku:Muj mili, maly bratranek
skold (Občasný) - 27.12.2008 > Sáfra, ten černej pruh je moc velkej, děsně to kazí. Co ho takhle odstranit a hodit tam čistě bílou? Hlavu neusekneš a pruh Ti zmizí...
U příspěvku:pidi-muška
skold (Občasný) - 27.12.2008 >
U příspěvku:smysl
skold (Občasný) - 27.12.2008 > černobíle ani náhodou. takhle to má drajv a ztratilo by to na dynamičnosti. připomíná mi to barevně Toyen.
U příspěvku:Připojen
skold (Občasný) - 27.12.2008 >
U příspěvku:pf2009
skold (Občasný) - 27.12.2008 >
U příspěvku:Pud sebezáchovy a syndrom sebedestrukce
skold (Občasný) - 27.12.2008 > Naprosto kýčovité morální poselství. Uh.
U příspěvku:Nejlepší přítel
skold (Občasný) - 27.12.2008 > .
U příspěvku:Chtěla bych napsat báseň
skold (Občasný) - 26.12.2008 > Vladimír Holan - Troufalost - Toužil jsi už dávno napsat báseň/
tak prostou a průzračnou, že by byla/
neviditelná,/
nikomu na obtíž zde, ale možná/
čtená Andělem! A přemýšlel jsi často,/
o čem by taková báseň měla zpívat,/
i když cítíš, že o čemkoli,/
jenomže tak prostě a průzračně,/
že by musela být neviditelná...
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter