Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mořská mrcha a první tříšť
Brain (Občasný) - 22.10.2006 >
U příspěvku:Kratší rozhovor
Brain (Občasný) - 22.10.2006 > Je to sladkobolný, lyrický kýč bez obsahu a myšlenky, hra s metrem a rýmy v tomto podání dost irituje, ale vynucuje si pozornost; za "interiér klíčů" by zřejmě autor zasloužil nafackovat, chystá se pít rybízové čůčo, pak si ale zavdá lihu, kam se poděla milenka, se kterou se mělo pít, nejasno, čeho a proč mají být cupovány stránky - nepochopitelno. Desetkrát rychle za sebou? Poněkud mnoho, nepravda?
U příspěvku:vojanda
Brain (Občasný) - 22.9.2006 > náhodou holka krev a mlíko a fotka taky fajn.
U příspěvku:Ohře
Brain (Občasný) - 16.9.2006 > nejsem to schopný přečíst.
U příspěvku:Krouťavice-meziměsto
Brain (Občasný) - 16.9.2006 > zajímavé.
U příspěvku:Podzimně
Brain (Občasný) - 15.9.2006 > přišlo by mi to čínské i bez toho nicku... :o) přesněj: cosi z ducha takové poezie, kterou máme za čínskou. je to pěkné, líbivé, uhlazené, ale o člověku i světě to vypovídá málo. je to kaligrafie ideálního světa, na který se já osobně jednak nedokážu dívat bez sardonického úšklebku, ale to odbočuju úplně jinam. protože vím, co to být mělo (ty verše), a můžu zhodnotit ten poměr mezi záměrem a výsledkem, proč tedy nedat pár pecek? :o)))
U příspěvku:Kultúrna svine
Brain (Občasný) - 13.9.2006 >
U příspěvku:po dráze
Brain (Občasný) - 13.9.2006 >
U příspěvku:Paranoia
Brain (Občasný) - 24.5.2006 > Stručně asi to, že je to užvaněné. Neber si to osobně - tohle není kritika tebe, ale toho textu. Shodou okolností jsem právě dodělal pořádek v jednom kufru a vyhazoval podobné věci - byly toho dvě plné igelitky. Tady je každá rada marná - buďto to za dva tři roky (až získáš od textu odstup) uvidíš, nebo neuvidíš.
U příspěvku:Paranoia
Brain (Občasný) - 22.5.2006 > nebyl jsem to vůbec schopen přečíst. :(
U příspěvku:Fragment z deníčku vojáka ČSA
Brain (Občasný) - 13.5.2006 > příjemná inflace dobrého literárního vkusu... :)
U příspěvku:Sanitka
Brain (Občasný) - 8.5.2006 > namátkou myslím, že se v takových situacích neaplikuje morfium (které se ostatně vůbec málo používá), ale Dolsin, a to v množství, které by vypravěči zabránilo cokoliv vyprávět... ale čte se to dobře a s ohledem na "velké téma" a kontext Totemu je to zdařilé dílko. :)
U příspěvku:Den v životě mafiána, aneb co jste v knize nenašli
Brain (Občasný) - 1.5.2006 > nejvíc se mi líbí pád na dno bazénu. :o)))
U příspěvku:Den v životě mafiána, aneb co jste v knize nenašli
Brain (Občasný) - 1.5.2006 > líbí.
U příspěvku:bože!!! 1.
Brain (Občasný) - 27.4.2006 > jsem proti devalvaci interpunkce - zvláště pak vykřičníků... :) ale tu a tam jsou pěkné řádky...
U příspěvku:Slabikářové haiku
Brain (Občasný) - 26.4.2006 > to se zlepší mělo být. ,-)
U příspěvku:Slabikářové haiku
Brain (Občasný) - 26.4.2006 > ále kde... ti se zlepší.
U příspěvku:reostat nálad
Brain (Občasný) - 26.4.2006 > pardon - komentář. vyhodit 80-90% tvých textů, zůstanou texty hodné zbystřené pozornosti.
U příspěvku:reostat nálad
Brain (Občasný) - 26.4.2006 >
U příspěvku:Slabikářové haiku
Brain (Občasný) - 26.4.2006 > :)
U příspěvku:Inzerát na spolubydlící
Brain (Občasný) - 23.4.2006 > jestli takhle píšeš jenom na uvolnění, tak si pročtu víc věcí a pozorněji.
U příspěvku:Inzerát na spolubydlící
Brain (Občasný) - 23.4.2006 > milé překvapení. myslím čtenářsky.
U příspěvku:Pánský klub U Broka
Brain (Občasný) - 23.4.2006 > Hmmm. Přijde mi to z hlediska ryze literárního poněkud o ničom... Neboť tento pajzl si musím jaksi dovozovat, odvozovat, vyvozovat metodou induktivně-deduktivní, aniž bych ale z toho textu mohl vyčerpat jakékoliv použitelné informace.
U příspěvku:Neobyčejná událost v životě obyčejného muže
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > zdravý průměr. :)
U příspěvku:taková jedna známost
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > he he... :)
U příspěvku:Konec spidermana
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > když budeš chtít pokecat, připni se... :)))
U příspěvku:Konec spidermana
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > mně už se strašně dlouho honí hlavou tohle téma, ne snězení... ale totální bezmoci... ovšem že literárně... péro si u takových představ nehoním.
U příspěvku:Konec spidermana
Brain (Občasný) - 22.4.2006 > s tou nohou mi to přijde už trochu moc... :))) ale číst se to dá...
U příspěvku:Infantilní
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > nemá to žádný náboj, žádnou myšlenku, žádný pocit - není to nic. průměr dolů.
U příspěvku:Mihlava21
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > nejde tak dalece o to, zda chce, nebo nechce, ale že to tím ztrácí. já tě tak koutkem oka pozoruju furt a prostě - čtení z monitoru - to je povinnost; námaha. škoda tvých textů pro monitor.
U příspěvku:Mihlava21
Brain (Občasný) - 21.4.2006 > hermite - myslím, že patříš k nejnadanějším lidem naší generace vůbec. ale odmítám tě číst z monitoru. postarej se, ať je to v tisku a budu se těšit.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter