Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cestou přes skvrny aneb trním do publika
Pavel Šavel (Občasný) - 11.8.2003 >

je to problém doby. experimenty. originalita. jedinečnost. a každej divák, kterej se tváří, jakoby pochopil, je intelektuál a ostatní jsou blbci. ale to se promítá nejenom na divadle.

 

tak mi, blbci, pošli, blbče, ty tvoje kusy, ať taky můžu trochu zapracovat na tý naší srozumitelný akci:o)

U příspěvku:jak se dělá déšť
Pavel Šavel (Občasný) - 11.8.2003 > počasí nás k tomu nutí, ne opisování. tak plivněme do dlaní.
U příspěvku:Patřit víc
Pavel Šavel (Občasný) - 16.7.2003 > ok ok
U příspěvku:Nemilosrdné
Pavel Šavel (Občasný) - 13.7.2003 >

míň slov? ani náhodou. náladě by to ubralo minimálně pětset gramů smutku. souhlas s mishkou

U příspěvku:Nakažení
Pavel Šavel (Občasný) - 13.7.2003 > líbí. a okraj bych nechal jak je.
U příspěvku:Ohořelé hodiny
Pavel Šavel (Občasný) - 12.7.2003 > souhlas s tou kočkou nade mnou, akorát že mě serou ještě o něco víc. 
U příspěvku:Rusalky vyhynuly
Pavel Šavel (Občasný) - 11.7.2003 > Naty> 

jo, obrázek jsem viděl. líbila se mi ta krajinka, ale rusalka ne:o)))

 

no a teď jde o to, co je podle tebe zelená a co zelenkavá. zelenej je podle mě les, kde je těch zelenejch milión. co s tim? zelenkavá je hrozněhrozný slovo, proto takovou barvu neuznávám. neexistuje:o))) a navíc, do básničky by se hodila zelená:o)

 

jo a nejlepší vodník je česílko a ten druhej a hned po nich děda z Jak dostat tatínka do polepšovny.

 

doufám, že příště Gino namaluje něco nezelenýho:o)

U příspěvku:Rusalky vyhynuly
Pavel Šavel (Občasný) - 11.7.2003 > zelenkavá je hnusná barva. nešla by jen zelená?
U příspěvku:Trpká sladkost
Pavel Šavel (Občasný) - 10.7.2003 > to je babinec... kolik vám je, ženský? rychle pryč! 5-
U příspěvku:Sobotní úklid
Pavel Šavel (Občasný) - 10.7.2003 >

táhněte, hledači!

U příspěvku:Vyvrtáno
Pavel Šavel (Občasný) - 9.7.2003 > pravdu díš!
U příspěvku:Posledni Rusalka
Pavel Šavel (Občasný) - 9.7.2003 > já nevim...:o) mně se prostě moc líbí ta krajina, ale ta ženská to vyloženě ruší. co s tim uděláme?:o)))))
U příspěvku:Střepy v očích
Pavel Šavel (Občasný) - 8.7.2003 > mně to přijde jako... jako text... jenom zachycení čehosi. nenašel jsem si melodii, která by mi pomohla k poezii... těžko se to dá popsat... snad syrovost. maso bez přílohy. kuchyň bez soli... nechytlo mě to. 
U příspěvku:Hádanka z díry
Pavel Šavel (Občasný) - 7.7.2003 > jo
U příspěvku:zapomenutý pastýř
Pavel Šavel (Občasný) - 7.7.2003 >

"zapomenutý" je zlý. "opomněný" by bylo lepší. tolik se necuká. a ztracený život! ten je křoví, křoví a my v něm... "nezapomněl" bych zase změnil na "opomněl"

 

jenže je fakt, že já jsem já a ty jsi ty, tak si do toho nenech kecat... nápad dobrej, jen příště bacha na spád, aby to nebylo kostrbatý... kdybych hodnotil, dal bych tři a půl, jenže to nejde, tak to nechám:o)

U příspěvku:posléze potvrzení o lásce
Pavel Šavel (Občasný) - 7.7.2003 >

trochu mě tam ruší to "možná a nedostupná".... nevim proč. snad kvůli přílišný změně rytmu? změně rýmu? snad...

U příspěvku:Čekárna
Pavel Šavel (Občasný) - 6.7.2003 > jooo...
U příspěvku:Zrakový klam
Pavel Šavel (Občasný) - 6.7.2003 > Daen> ne... to bylo vysvětlení, proč se mi to nelíbí... jinak mam rýmy rád, ale tady se Naty, narozdíl od jejich jiných, moc nepovedly...
U příspěvku:Zrakový klam
Pavel Šavel (Občasný) - 6.7.2003 > nelíbí se mi vnímají / sálají a taky jen sláva ukradená, a už nic víc. je to... prostě rýmovaný...
U příspěvku:KRESLOFKA
Pavel Šavel (Občasný) - 5.7.2003 > krásná:o)
U příspěvku:Chutnám skvěle
Pavel Šavel (Občasný) - 3.7.2003 > ať ti neni smutno!:o)))
U příspěvku:Pálení smetany v sanatoriu
Pavel Šavel (Občasný) - 2.7.2003 >

si třeba vypal prdel! juchů

 

ale... taky mi leží v hlavě ta teta. a souhlas s peetea 

U příspěvku:Krajina
Pavel Šavel (Občasný) - 2.7.2003 > jednohubka!
U příspěvku:Hodina entomologie aneb Pojmenuj své můry
Pavel Šavel (Občasný) - 1.7.2003 > diskobolos dostal dehtem do držky, dodýchal, dochodil, dobrečel, doležel, dožil, dement by nepoznal, co tim chci říct.
U příspěvku:Hodina entomologie aneb Pojmenuj své můry
Pavel Šavel (Občasný) - 1.7.2003 > che... jsem zvědavej, kdo ti dá KV:o)))))
U příspěvku:"obraz"(ze života) prostitutky
Pavel Šavel (Občasný) - 29.6.2003 > Naty> dá se to změnit. prostě napiš další komentář a zatrhni jedničku. já jí nedám... nějak mě to nechytlo...
U příspěvku:Staccato
Pavel Šavel (Občasný) - 29.6.2003 > jo... přes počáteční nedůvěru ve žlutý pozadí a včerejší a předvčerejší slabší (podle mýho) příspěvky, jsem se po dlouhym rozhodování přece jenom dokodrcal k tomu, že to - to sta - cca - to ohodnotim ve velkym stylu, čili pěti body, alias jedničkou, už bych asi měl přestat kecat, no já to vim, ale to je mi uplně jedno, protože mi svítilo sluníčko na hlavu a pivo k tomu a nevim co s tim, proto píšu a píšu a píšu.... takže pět bodů rovná se stále ještě jedna?
U příspěvku:100% realismus
Pavel Šavel (Občasný) - 11.6.2003 > chm.
U příspěvku:Bajka
Pavel Šavel (Občasný) - 10.6.2003 > chyby, rytmus, rým... pět
U příspěvku:Pozvánka do Salmovský 9.6.
Pavel Šavel (Občasný) - 8.6.2003 >

dovolil jsi mi se ti smát - uááááááááááááá!

co nejhorší je na pekle - áááááááááááááu!

 

jsi mi se ti - to je hrůza! já vim, jazyk správnej, slabiky taky, ale někdy to chce s češtinou bojovat i zákeřně. odprostit se od pravopisu a spisovnosti, aby se nevytvářely tyhle podivnosti.

na pekle - ta předložka mi prostě nesedí...

 

vymyslel bych něco jinýho, ale už musim jít. škoda, že zejtra neuslyšim, jak to vyzní...

 

U příspěvku:Sine nomine IX
Pavel Šavel (Občasný) - 7.6.2003 > chm
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter