Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:VEČER NANEČISTO
Pavel Šavel (Občasný) - 26.9.2003 > je možný, že se mi tu ta moje reakce a tvá odpověď nezobrazila ani po obnovenym načtení? já to nechápu... no ale... prostě tu písničku teď z hlavy nedostanu. a protože na ní mam stejnej názor, jako ty... zadarmo nikdy nic. ani slevu. nikdy se to nevyplatí, ať se to na první pohled jeví jak chce. howgh
U příspěvku:VEČER NANEČISTO
Pavel Šavel (Občasný) - 26.9.2003 > v tomhle vypůjčenym světě... jakobych to už někde slyšel... přemejšlim, ale nenacházim. možná mi to jen vyvolává nedvědy: v tomhle smutnym světě. a jak je to s tim y, tak je to podobný... ale kurňa. to jsou kecy, co to zas plácám. prostě tak. a příště si pořiď večer xxl a nikomu nic nedávej zadara.
U příspěvku:Možná jen chci ti jednou nedopřát
Pavel Šavel (Občasný) - 14.9.2003 > jak je ten recept? maso a med? citronová kůra? všechno v polívce? fujtajxl:o))) ale já jsem dost vybíravej člověk. třeba to tak fakt někdo jí.
U příspěvku:Plný emocí aneb neobjektivní recenze Krále Leara
Pavel Šavel (Občasný) - 14.9.2003 >

vono tam toho negativního moc nebylo. jen se mi vůbec nelíbila ta nejmladší dcera (nevim jak se jmenuje, možná je to právě šnajdrová:o)). myslim si, že z ní kostyméři udělali dost hnusnou ženskou - výraz obličeje, kterej se spíš diví, než by byl zoufalej... nevim.

a k recenzi, fakt si myslíš, že tleskali i uklízečkám?:o)))

U příspěvku:Zrození
Pavel Šavel (Občasný) - 28.8.2003 >

!

 

jen si to přečti ještě jednou a doplň čárky a někdy i chybějící slova:o) jinak supeeer 

U příspěvku:Příhoda s hořákem
Pavel Šavel (Občasný) - 28.8.2003 > mno... když se na to kouknu střízlivejma očima... tak už jí tam vlastně nevidim:o)
U příspěvku:Příhoda s hořákem
Pavel Šavel (Občasný) - 28.8.2003 >

já mam kocovinu jako prase, takže je mi to uplně volný... jo ale poděkovat bych taky mohl. tak teda i PaŠa posílá jedno vzdušný ď.

U příspěvku:Song vdovy
Pavel Šavel (Občasný) - 24.8.2003 > a mimochodem, cum-ley, proč tě tahle tolik neoslovila?
U příspěvku:Song vdovy
Pavel Šavel (Občasný) - 24.8.2003 > Cum-ley> 

ješitnost? myslíš, že bych měl mít důvod bejt ješitnej? to jsou mi věci... a... stát si za svym snad neznamená naříkat. já jen tak pro jistotu, abychom si rozuměli...

a k otázce: pokud jsem ti nic v minulosti neohodnotil, znamená to, žes mě nezaujala, takže... snad někdy příště. ale to se taky budeš muset trošku přičinit ty...

U příspěvku:Song vdovy
Pavel Šavel (Občasný) - 24.8.2003 >

ano, přesně to jsem čekal, jen jsem, ouvej, doufal, že ty se tomu zrovna vyhneš. proto jsem si připravil argument, kterej se může zdát zcela nepoužitelnej pro tenhle případ, ale když se nad tim člověk zamyslí, je to vlastně totéž. pravidla fotbalu jsem taky nikdy nečetl, ale znám je dokonale, stejně tak pravidla tenisu. a pravidla jsou ve sportu to samý, co v literatuře teorie. jen si s nimi v literatuře a hlavně pak v poezii dělá každej co chce. proto pokládám pravidla sportu za pevnější, než pravidla poezie. uznávám, že jsem na asonanci docela zapomněl (to ovšem neznamená, že bych k ní zcela evidentně nedospěl. pozor! fotka může mást i oko zkušené...). ale proč jsem na ni zapomněl: od začátku jsem říkal, že mi zrovna tady chybí rým - a tím jsem myslel rým standardní, onen banální a dneska poměrně zavrhovanej, přesto u songů žádanej... promiň mi, že jsem si ve svý hlouposti vůbec dovolil představu, že sedíš u počítadla a posouváš kuličky přesně podle počtu slabik! promiň mi taky, že jsem si tuhle básničku, tenhle vdovin song, dovolil zpívat! rytmus týhle básně výbornej neni. nejvíc ho, kromě těch useknutejch konců, ruší stínem v poledne se dloužíš - to je skoro odjinud. z jiný básničky snad? nebo jen hezkej obrat od Legátový, kterej ti utkvěl v paměti? ne, netvrdim teď, že bys schválně použila slova z knížky, jak by se mohlo zdát. jen hledám důvod, proč rušej jinak poměrně slušnej rytmus básně. ještě mi vadí ve kterých spí tvoje žena - hlavně slova kterých a spí, čněj nad všemi svou dosud v básni neobvyklou dýlkou a musim znovu opakovat: rušej rytmus. rytmus, kterej neni výbornej. promiň mi, ouvej, mou nedospělost a s ní spojenou drzost, mohl jsem mlčet a němě zírat, jak je ten rytmus výbornej a forma dokonalá. neudělal jsem to.

 

a nakonec mi promiň, že i já jsem se rozhodl zavtipkovat. tvůj vtip jsem pochopil, chtěl jsem ho podpořit, ale to se nepovedlo. chyba je na mý straně.

U příspěvku:Song vdovy
Pavel Šavel (Občasný) - 24.8.2003 > nemůžu s tebou souhlasit. rytmus neni dobrej. v první sloce ho utne tvoje žena a na závěr zase vdova pěje. Jinak to jde, ovšem zpívat by se to nedalo. hlavně kvůli dlouhejm a krátkejm slabikám, který si tam tancujou, jak chtěj. jen těch osm slabik to má. což ovšem nemůžu nazvat dokonalou formou. a rým... nevim, jestli poli - domy a řekách - žena se dá nazvat rýmem - podle mě jde o podobný vyslovování, což polidomy ani řekáchžena nemaj. snad jen přeješ a pěje zní jakž takž podobně. jo a teorie... já nevim. nikdy jsem to nečetl.
U příspěvku:...
Pavel Šavel (Občasný) - 23.8.2003 > nahradí tě miluji tě další žena cit
U příspěvku:Song vdovy
Pavel Šavel (Občasný) - 23.8.2003 >

milá ouvej, co si mám představit pod slovem *ůň? už i kůň patří do slov sprostších? to jsou mi věci. no a k otázce. mám na mysli rým posledních slov řádků po sobě jdoucích anebo řádků střídavě po sobě jdoucích anebo obkročně, ob dva řádky. hu:o) nebo takhle: AABB, ABAB, ABBA huhu:o) anebo jinak:

 

Až obuju si rano černe papirove boty

až i moja stara pochopi že nejdu do roboty

až vyjde dluhy pruvod smutečnich hostu

na Slezsku Ostravu od Sikorova mostu

...

 

bratříčku, nevzlykej,

to nejsou bubáci,

vždyť už jsi velikej,

to jsou jen vojáci

...

 

Byl pozdní večer, první máj,

večerní máj byl lásky čas

hrdliččin zval ku lásce hlas

kde borový zaváněl háj.

...

 

tak. děkuju mistrům, že mi poskytli slova a pokračuju srovnáním s tvou básničkou. no... nejde to. abych použil slova dalšího mistra, nešlo mi to přes pusu stejně jako jemu. osm slabik v každym řádku, to je jistě klad týhle básničky, bohužel, tim to končí. dýlka slabik už neodpovídá, proto to neplyne, jak by mělo = nejde to přes pusu. no a nakonec ten rým. chybí uplně, což, jak jsem už řekl, mi tady vadí (a hlavně proto, že ses rozhodla dodržet počet slabik - přijde mi, že pro slabiky jsi ošidila ostatní). ale... je to muj názor. podle ostatních reakcí je vidět, že je to hodně rozporuplná básnička a ne každýmu sedne tak, jak bys chtěla... no... tak.

U příspěvku:Song vdovy
Pavel Šavel (Občasný) - 23.8.2003 > tak tady... tady mi chyběj rýmy... jednoznačně by bylo výrazně lepší, kdyby se podařilo sladit a rozeznět všechny nástroje dohromady... jinak teda rýmovánky nevyhledávám, ale tady chyběj...
U příspěvku:Životní včera
Pavel Šavel (Občasný) - 23.8.2003 >

ten začátek mě trochu rozhodil... nevim, co si pod nim mam představit. ale konec je naprosto dokonalej. i tohle bys měl číst.

U příspěvku:Turista
Pavel Šavel (Občasný) - 23.8.2003 > yes! stokrát!!!
U příspěvku:nobuyoshi araki - podle fotky
Pavel Šavel (Občasný) - 22.8.2003 > tak snad nObuyoshi, ne?
U příspěvku:..ntt..
Pavel Šavel (Občasný) - 22.8.2003 > a hup! a šup!
U příspěvku:Pořád nevím, kde má tchýně bod G
Pavel Šavel (Občasný) - 21.8.2003 > Kelly> 

no... hlavně, že ty máš víko vodkrytý...

kdyby je tam chtěl nechávat i nadále, neřikal by, že bude bezpečnější, když je tam raději nechá. mohl to přece říct i takhle: sakra, přece jenom je bezpečný, nechávat je v autě.... anebo tak nějak... ale ta věta, kterou použil, ve mně vyvolává výhledovou událost. hrdina hledí k světlým zítřkům! což už je dávno překonaná blbost.

U příspěvku:Pořád nevím, kde má tchýně bod G
Pavel Šavel (Občasný) - 21.8.2003 > Kelly> no právě proto! proč: Sakra, bude bezpečnější, když je budu nechávat v autě, raději. když už je tam dávno má? to přece nemá logiku...
U příspěvku:Pořád nevím, kde má tchýně bod G
Pavel Šavel (Občasný) - 21.8.2003 > co bude bezpečnější na tom, když je v tom autě necháš? to nějak nechápu... no a jinak už to tu bylo asi dvakrát ve fóru, ne? na to, že to tu už většina lidí zná, to zas tak dobře přepsaný neni...
U příspěvku:T
Pavel Šavel (Občasný) - 21.8.2003 > nesedí mi objevovali se objevovali, ale jinak.... 4,500000000001
U příspěvku:Příběh, který se možná stát...
Pavel Šavel (Občasný) - 16.8.2003 >

začátek a vlastně i prostředek je výpovědí žáka základní školy vykecávajícího se z lásky k holce, která neví co chce. zlom v ději je sice docela nečekanej, ale nic novýho pod sluncem to taky neni. poslední odstavec nasazuje všemu korunu - pohled shora, pokus o nádech, otevření očí... a navíc: "Zavřel jsem oči. Spatřil jsem Terezinu tvář." ano, asi jsi chtěl říct, že ve snu, ale stejně mi to přijde komický. je to dost laciný, jak dějově, tak slovem.

 

U příspěvku:Některé zásady dobrého chování na Totemu
Pavel Šavel (Občasný) - 16.8.2003 > ještě mam bod devět bé: vždy u sebe nos nůžky, abys mohl řiťolezcům znesnadňovat úkol.
U příspěvku:Červen
Pavel Šavel (Občasný) - 16.8.2003 > jo
U příspěvku:Virtuální balada
Pavel Šavel (Občasný) - 16.8.2003 > spr
U příspěvku:Tak pojď!
Pavel Šavel (Občasný) - 15.8.2003 >

mno... jo.

U příspěvku:kondenzát: 03/08/13
Pavel Šavel (Občasný) - 15.8.2003 > Kelly> vykopávka k vykopávce sedá
U příspěvku:kondenzát: 03/08/13
Pavel Šavel (Občasný) - 15.8.2003 > Kelly> kelly už je totiž strašně stará
U příspěvku:Cestou přes skvrny aneb trním do publika
Pavel Šavel (Občasný) - 11.8.2003 >
U příspěvku:Cestou přes skvrny aneb trním do publika
Pavel Šavel (Občasný) - 11.8.2003 >

je to problém doby. experimenty. originalita. jedinečnost. a každej divák, kterej se tváří, jakoby pochopil, je intelektuál a ostatní jsou blbci. ale to se promítá nejenom na divadle.

 

tak mi, blbci, pošli, blbče, ty tvoje kusy, ať taky můžu trochu zapracovat na tý naší srozumitelný akci:o)

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter