Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...
BulvaR (Občasný) - 9.9.2005 > tomash> wow!!! Prijemne upraveno! :o)
U příspěvku:...
BulvaR (Občasný) - 9.9.2005 > figips> Budu se tesit!;)
U příspěvku:Dej přednost!!!
BulvaR (Občasný) - 8.9.2005 > Jinými slovy: Haluz!!! Ale proc ne!!!:o)
U příspěvku:...
BulvaR (Občasný) - 8.9.2005 > figips> joooo, jsem si myslel!!!!:o) Proto je tam mozna ta neostrost!!!.o) Jstli jses z Brna, tak ti to priste cvaknu!;)
U příspěvku:nádech
BulvaR (Občasný) - 8.9.2005 > me se libi ten podbradek:o)
U příspěvku:somewherenothere
BulvaR (Občasný) - 8.9.2005 >
U příspěvku:Siesta rybáře
BulvaR (Občasný) - 8.9.2005 > Dotďka jsem ty šílence s udicí nechápal. Teď už jo. Jim nejde o ryby. Tohle za to stojí...:o)
U příspěvku:...
BulvaR (Občasný) - 8.9.2005 > figips> Autoportrét?;)
U příspěvku:Vanda čaruje
BulvaR (Občasný) - 6.9.2005 > protěž> Dík, od Tebe potěší:)
U příspěvku:Vanda čaruje
BulvaR (Občasný) - 6.9.2005 > adilila> Obávám se, že Vanda by si do svého image mluvit moc nedala, ale příště zkusim.;)
U příspěvku:Vanda čaruje
BulvaR (Občasný) - 5.9.2005 > Neewoa> Tá show mala byť svadobným darom, ak sa nemýlim! ;)
U příspěvku:nuda
BulvaR (Občasný) - 5.9.2005 > Václav Mráz> vím, dyť učim!!!:o))))
U příspěvku:V proudu
BulvaR (Občasný) - 5.9.2005 > mperdik> jó copak céra, ale on občas něco rozmázne i taťulda ;))))
U příspěvku:Babí léto
BulvaR (Občasný) - 5.9.2005 > jo, prázdniny v čudu..... aaaachjo.... :o(
U příspěvku:nuda
BulvaR (Občasný) - 5.9.2005 > Václav Mráz> Joj! Nejni to nezákonné? Dáma na 15 nevypadá;)
U příspěvku:V proudu
BulvaR (Občasný) - 2.9.2005 > ne že bych byl češtinářský prudič, ale VÝJIMKA je lepší než VYJÍMKA. ;)
Fotka mě výjimečně nijak moc nevzala, což je zvláštní.... většinou mi Mishka ladí. Kdyby ta hlava byla ostřejší a mázlé jen to pozadí....
Tož já jen tak.
U příspěvku:Rodný
BulvaR (Občasný) - 31.8.2005 > první, druhý, pátý, sedmý, osmý MOC PĚKNÉ!!!!
Ty mázlé mě až tak silné nepřijdou... možná míň je někdy víc, ale co já vím, že?


Ale jinak Bohumínsko jako když vyšije, hnedle jsem to poznal - a to jsem tam nikdá nebyl ;o)))
U příspěvku:***
BulvaR (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> ne na první, ale okamzite ;o) A nejen studentik, ale i ucitel!;)
U příspěvku:***
BulvaR (Občasný) - 31.8.2005 > ufff.... takhle po ránu a ke snídani.... hned si zajdu predplatit obed do kantynya presvedcit se, jestli se nezmenil personal!:o)
U příspěvku:západ slunce
BulvaR (Občasný) - 22.8.2005 > Tak kdyz nikdo, tak ja jo:o) Pekna pohlednice, akorat nevim z kama... ;o)
U příspěvku:V uličkách
BulvaR (Občasný) - 21.8.2005 > Mishka> promin, necet jsem to, co je tu napsany - sorry. Tak to pak jo :o)
U příspěvku:-II-
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > Minerva> Dál už nic... leda by Janahe nafotila ňákou trubku... to by byl rachot, no ne? ;o)
U příspěvku:dovolená 2005
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > gongey> No já na dovolený ještě nebyl a asi ani nebudu, takže pro mě je podobná diskuse brutální masochismus :( No a k tý fantazii, to by jí chtělo pořádný ranec - já měl loni podobnej dialog se svoji exkou a hádej, jak zareagovala???? (nevzal jsem ji sice na hajzlik, ale jako by se stalo) :))

Každopádně je aspoň o čem snít..... aaaah
U příspěvku:dovolená 2005
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > gongey> Tak teď už jo!!!:o))))
U příspěvku:dovolená 2005
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > jo, hezká miniatura a blbůstka, ale díky tomu závěru by spíš patřila do kategorie Pohádky, nemyslíš? Nebo pokud znáš holku, která by takhle dokázala zareagovat, tak mi pošli kontakt, takovou jsem ještě nepotkal :o) Nebo ji rovnou vyfoť!;o)))

Škoda, žes připojil tu fotku, předem to vypláclo pointu:O((( Takže za 5, když si ji odmyslim.
U příspěvku:V uličkách
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > nešlo by připojit i tu původní? Tohle mi barevně přijde jako velká tučná zabíjačka... :)
U příspěvku:-II-
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > Minerva> mperdika:o)))
U příspěvku:-II-
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > supr, lepší než včera, tohle má aspoň pro mě větší "švih"
U příspěvku:laciná fotka
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > neuraž se (což asi stejně uděláš), ale tahle (oblečená) fotka je 100krát lepší než ty tvoje "akty". Samozřejmě je to jen dojem amatéra, který když chtěl fotit akty, tak zjistil, že to vůbec není žádná prdel, i když fotil jenom "kozy" :o)
U příspěvku:
BulvaR (Občasný) - 19.8.2005 > Václav Mráz> Taky si nemyslim, že slečna dala autoportrét na totem jen z nedostatku obdivu okolí ke své osobě. Nevim, z čeho tak soudíš, to bys musel obvinit lautr fšecky, že publikují jen proto, aby je ostatní chválili :) I když na tom možná něco bude.

Jo a chtěl jsem se zeptat: proč je z Tebe najednou Václav Mráz? Něco jsem prošvih???
U příspěvku:Do sedel!!! :o)
BulvaR (Občasný) - 17.8.2005 > mmiiaa> Díky za objektivní zhodnocení, potěšily by i konkrétnější výtky. Je to slabší obecně, nebo z toho, co jsem zatím nafotil? Nelíbí se motiv, světlo, rozmazanost...? ať vím, co dělám blbě - rád si dám poradit
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter